AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
111Cevap
Yaşınız kaç acaba? Çünkü yaşla çok orantılı olabiliyor bu durum. İnsan olgunlaştıkça daha zor kabul ediyor birilerini
Yaş geçince insan cok inceliyor fazla incelmeden insan olsun yeter de gec kalmdan evln her sey gençlikte guzelmiş
yanina yakisan biri senden daha ustun bir toplum statusunde olmasi ferektigini dusunuyorsun sanirim buda denk gelmiyor
Dilediğin gibi birisi karşına çıkmamıştır belki ümidini yitirmene gerek yok
ne kadar zengin olursan ol , ne kadar kariyerin olursa olsun, şu hayatı paylaşacağın birisi yoksa yalnızsan hayat anlamsız oluyor
Benim yaşımda 28 ama bende kesmiyorum umudumu hiç bi zaman kesmemeli kimse illa cıkan birisi olur
Yaştan dolayı değil de güven konusunda ümidi kestim ben.
Neden evlilk istiorsun ki? illa evlenmene gerek yok, sirf evlenicem diyede evlenilmio
Evlilik zamanı veya yaş geldiğinde değil doğru insan geldiğinde olur
İnsan istediği zaman evlenebilir. Allah geciktiriyorsa güzelleştiriyordur
umit edecek birsey yok herkes aradığını bulacak diye de birsey yok. öyle olsaydı neden bu kadar çok mutsuz evlilik olurdu ki. herkes ruh eşi ile evlenmeyecek belki sende onlardan birisin. bence elindekilerle mutlu olmalısın
Valla acele etmemek lazim gerekirse 40 evlenip ama doğru insanla olması gerek bir ömür gecicek 1 sene 2 sene değilki
Ümidini kaybetme sakın. Biraz karşına çıkan kişilere şans vermeye çalış derim
Keske benimde isim olsa bari biseyi yapmissin. Bende oda yok.
Kaybetme kimse almazsa söz ben alacam seni ama şişkoysan almam 🙃
aramazsan bulamassın instagram da takipçi kas tiktok videoları çek duyur sesini
Hayır. Şu şu yaşta evleniliyor diye bi kural yok. Ruh eşimizin ne zaman geleceği belli olmaz.
Ümidini kaybetme. Ayrıca yaş geçmez. Kişi kendini ne zaman hazır hissederse o zaman evlenir
Her şey kesik ve kopuk, zaman tutamaz lehim...
Mazi albümde hayal, istikbal kalpte vehim...
Herkesin kendi saati vardır. Senin vaktin henüz gelmemiş. Nasibinde varsa er, geç olur😊
kesilmez ama sen muhtemelen onune gelene burun kiviriyorsundur
Ümidim evlilikte değil. Ümidim güzel bir kızda değil. Gözleri evimin ışığı, kalbi yuvam olsun
Allah nasip etmeyeceği şeyi hayal ettirmemiş, ümitle bekliyorum bende
Senin gibi düşünen bir doktor vardı. Isterseniz bir konuşun.
Mesleğin ne? Daha kaç yaşındasın bunları düşünme benim kuzenlerimin hepsi 30’undan sonra evlendi.
Avukatim
26 yim
evlilik bir gorev degildir o yuzden yasla da alakasi yoktur insan hayati birlikte gecirmeye hazir oldugu birini bulunca bu yola girer diyorum
Bende aynı dertten yana sıkıntı çekiyorum beni seveni ben sevemiyorum sadece sevdiğim bir kişi çıktı oda beni sevmedi.
Merhaba konu açma yetkim olmadığı için buraya yazıyorum. Arkadaşımla yaklaşık 1 ay kadar önce prezervatifle korunarak sürtünme yoluyla ilişki yaşadık. şu an reglim 4 gün gecikmiş durumda, gebelik riski var mıdır?
Yok
İnsan bi kere güvenını kaybedince içi soğuyor ve kimse ile olmuyor olamıyor eminim karşına çıkan kişilere ısınamiyorsun bende yaşıyorum bunları
Yok yaa kısmet işi bu. Hatta ben 30 evlenmek istiyorum.
Aa 30 +(artı) yazmıştım silinmiş 🤦♀️
Hiçbir şeyden Ümit kesmeyin cinnsel fonksiyolarınız yerindeyse tamam
En büyük hayalimdi aşık olup evlenmek.. yıllarca pişmanlıklar yaşadım çok istedim olmadı diye.. şimdiyse isteğimi de kaybettim malesef böyle bir durumda olsanız n'apardınız?
Ben de nasip kısmet sanırımn
Evlilik zorunlu mu sevdigin anlastigin biri olunca olur neden illa evlilik ariyorsunuz ki
Gayet güzel bir durumdasın o zaman. Sadece kapanı kur ve bekle 😂😂😂
Kesilir, yaş geçiyor diye yapılan bir evlilik sizin hata yapmanıza sebebiyet verebilir...
Hayır hemen ümidini kesme ne olacağını bilemezsin belki birisi çıkar karşına
Kesilmez. Çünkü doğru yaş o yaşlar değildir. Belki en doğrusu ileriki yaşlardadır. Hayatının aşkı seni 50 yaşında bile bulabilir
Nasip kısmet bu işler. Yaşla alakası yok. Önüne çıkanları değerlendir hemen kestirip atma sonra pişman oluyor insan.
Yası oldugunu dusunmuyorum
yav amaaan bırak napıcan evlenip ye iç gez üff sizdeki bu koca merakını anlamıyorum çok mu şart evlilik
Aşkın seni ne zaman bulacağı belli olmaz. Ha 25 inde ha 40 ında aşkın yaşı olmaz diye boşuna dememişler
Kız ya da erkek o kadar kişiyle sevisiyor sonra temiz arıyor yaw sktrn gidin konu dışı söylemek istedim
Nasil birisin ariyorsun pekle nasip kismet henuz zamani gelmesmi bende bekliyorum ama halen yok bende bulamadin beninde meslegim iyi
Artık ben umudumu kestim benden geçti
Kesilir kesiliyor da haklı olarak
Evlenmeyi düşünmüyorum o yüzden korkum yok.
Üzme kendini bekarlığın tadını çıkar
Bende bulabilirmiyim birini
benım zaten nıyetım yok
Vallaha öyle zaten yaşamaya bile ümit kalmadı.
Kesilmez kimin ne zaman evleneceği belli olmuyor
Kesilmez. Ama yaşın geçmeden bulman gerekiyor bence. Bilmem
Ben evlenip zaman geçtikçe mutlu olan birilerini görmedim çevremde
Hiç bı zaman kesmedim ama bir gün evlenecem o günü bekliyorum bende
Gencken daldan dala konuyordun noldu simdi
Gerçekten igrencsiniz
Gercekler hepbaci gelir
Nikahla ölüm şaşmaz derler ümidini kesme
Allah ne yazmışsa odur.
Allahtan ümit kesilmez sonuçta
Ne ariyorsunki beklentin ne
Ne meraklısınız kocaya hayat bumu sadece gez toz eğlen iki günluk dünyada koca koca diye öleceksiniz
Koca meraklısı olsam 10 kere evlenirdim sadece sevmek sevilmek bir yuvam olsun istiyorum suç mu
O zaman akışina bırak olacağı varsa olur zaten
Öyle yapıyorum zaten
Hımmm
Sen bunun dediğine bakma insanın yuvası kadar mutlu olan bir şey yok bunların dediğin sakın yapma bunların yaptığı her gün biriyle olup taaa 35 yaşına kadar sonra gidip iki dikişle kendilerini tamir edip birin üstüne atıyorlar son bir yıl sonra ayrılık bunada insan kandırması diyorlar
Sen öyle sana bu fikirle sen hayatın boyunca eğlendiğini sanacaksın eğlenme yaşın geçince sürünürsün
Gizli üye sakin ol reis
Evwt sende çok var anlatmak istediğini git anlat sen önce git sor bakalım insan hayat kaç yaşında başlar ve başladığı anda ne yapılır nasıl başarılar elde edilir
@byhakan milletin kızının günahına girip arkasindan ksar diyen tipler gelip burda namus bekcisi olmuslar herkese anladigi dilden konusmayi bilirim
İnsan 20 sinde başlar başarılara sonra iş ev çocuk mutluluk insanın en kısa hayatta başarmak istediği şeyler bunlar senin dediğin gibi kısa dünyada eğlen gez toz değil senin dediğin fikri dinleyen hayatı boyunca sürünür
Ben anlasam bana anlatırmış sen büyünce bunu o çocuklarına anlatırsın git eğlenin tozun gezin hayatımızı yaşayın dersin
Atalarımız demiş 30 a kadar kariyi 40 kadar parayi bulamazsan
Hep şey olmaya mahkumsun
Ben değil atalarımız demiş
Herkese iyi gcler rahatsızlık verdiysem kusura bakmayın
Cahil olduğundan ötesin senin doğumun nasıl gerçekleşti evlilik dışımı klavye delikanlısı şimdi hangi kıza hava atıyorsundur okumuş cahil gibi davranıyorsun ama öyle değil diploman olduğuna emin misin