Şimdiye kadar hep ciddi ilişkim oldu. Evlilik düşüncesi ile karşımdaki insanı hep pamuklara sardım, sevdim, sadakat gösterdim. Ama son ilişkim artık evliliğe gider düşüncesiyle görüşürken karşıdaki kişi bunu konuşmak için erken dedi. Bende ipler koptu. Biriyle artık tanışmak bile istemiyorum. Kimse böyle güzel sevilmeyi haketmiyor. Kimseye emek vermek istemiyorum artık. Rüyalarımda bile görücü geliyor kalbim sıkışıyor mantık evliliği yapmak istiyorum ama bu sefer de asla istemediğimi anlıyorum ve uyanıyorum. Yani mantık evliliği de aşk evliliği de artık çok uzak. Yaşım 26. Gencim biliyorum ama 4 çocuğu olan yaşıtlarım da var bu bir gerçek. Bu arada şu an bekar olmaktan çok mutluyum, istediğim hayatı yaşıyorum. Daha yeni Avrupa turundan döndüm. Ama yanımda sevdiğim kişi olsun düşüncesi de geliyor. 1 ay önce bitti bahsettiğim ilişkim. Şu an bir tane “arkadaşım” beni evliliğe ikna etmeye çalışıyor ve iyice tiksiniyorum. Şu an bir ilişki istemiyorum zaten en son sevgilimi hala unutamadım. Ama ileride de ümidim kesildi. İlk defa bu kadar soğudugumu hissediyorum..
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yaş ilerledikçe arayış şekli karşılıklı ve sakin sevgiye dönüyor değer verdiğin kadar değer görmek istiyorsun illaki ama daha ince hesap yapıyorsun tabiki eskisi kadar hevesli ve istekli olamıyor insan biraz zaman ver kendine içindeki ışığı söndürme ihtiyacın yok gibi dursada ona ihtiyacın olacak
Haklısınız ama yaş ilerledikçe daha büyük sorunlarla karşılaşıyorsunuz. Mesela ben açığım ama karşımdaki kişinin ailesi kapalı bir kız istiyormuş vs gibi.
En basitini söyliyeyim yok ailem öyle istiyor yok şöyle olsa mutlu olur diyen 25 yaşında üzeri hiç bir insana kendinizi yormayın. Anneme babama evlenmiyorum kendime evleniyorum eden varsa buna göre kabul etsin. Sizi tercih eden biri hayatta hep sizi önde tutacaktır.
Bir yorumunuz 1 aydır canımı sıkan konuya çok güzel cevap oldu. Gerçekten istese zaten bunları konu etmezdi. Bir de milliyet farkı vs de vardı o kişiyle. Ama ben her şeyi göze almışım bir kız olarak. Ailesinin isteklerinden dolayı kendini geriye çekmesi gözümdeki tüm imajını bitirip korkak bir imaj oluşturdu. Bundan sonra görüşeceğim kişide en çok dikkat edeceğim konulardan birisi olacak. Teşekkür ederim yorumunuz için 🙏
Hayat yaşaya yaşaya tecrübe ettiriyor tecrübelerden şikayetçi olmamak gerkte bazıları mide bulandırıyor. Kendinizzden taviz verirken duraksayın karşıdaki buna rağmen napıyor diye. Aslında şanslıymışsınız aradaki yaş farkı dediğiniz noktada 30 yaş üstü bir birey kendi gtünnee güvenip iş yapamıyorsa aileye cevap veremiyorsa kurtulmak en iyisi
Aynı yaştayız, milliyet farkı var Kürt-Türk ve dolayısıyla dil farkı da oluyor. Dediğiniz gibi ailesine cevap veremiyorsa diyecek bir şey yok. Kalbimee gömerim o zamaaan, unutup da silerim o zamaan 🥲
Şöyle uzaktan bakınca yıkıldığı yerde kalmayacak kalıcak izleninminiz var o yüzden bir dönem ama kısa bir dönem duygusal şarkılar sonra hayata kaldığı yerden gülerek devam keza sizin mutluluğunuzu sizden başkası düşünmez. 😊
O hayatımda değil diye kendimi üzmüyorum zaten mutluyum çok şükür sağlık problemim yok ailem iyi işim var arkadaşlarım var. Daha yeni Avrupa turundan döndüm bir fotoğraflar çekindim şu an onun da acı çektiğinden adım kadar eminim çünkü kaybettiği kıza dönüp 1 değil bin kere baktı gkskkd onun için üzülüyorum aksine bir daha bu kadar güzel bir kız tarafından bu kadar güzel sevilmeyecek.
Saygılar efenim bak şuanda karşında saygıyla eğildim önünzde 😂 o kadar hızlı keskin ve kusursuz bir anlatım şekli oldu ki tarifi yok 😅 hayat daha güzel sevilmen için sana bir şans tanımış olabilir 😊
Ya karşıma çok kişi çıktı ama onunla tencere kapak gibiydik o da güzel sevdi beni inkar edemem 🥲 hasta oldum baktı, yaktığım kurabiyeyi çok güzel olmuş diyerek yedi, kahvaltıyı ben hazırladıysam akşam yemeğini o yaptı, buluşmak için hep planlar yapardı keşfettiği yerlere beni götürmek için heyecanlanırdı, sevgisini hissetmemek zaten imkansızdı gözleri dolu dolu bakardı. Sadece ailesini karşısına almak istemedi ve tüm büyüyü bozdu 😅
Güzel sevmekte güzel sevilmekte bir meziyet saygıyla hatırlanabilmek te bir başarı sayılır ama işin gerçek tarafı güzel severken güzelde mücadele etmektir tabi bazı durumlar aşılamaz ama seninki şu kadar anlatımda aşılamıyacak bir şey değilmiş. Güzel sevilen bir kadın güzel sevmiş kafasını kullanamamış.
Kafasını kullanamayan o dimi yanlış anlaşılma olmasın ahah 😅 beni mücadele etmeye değer görmedi demekki 🥲
Oo oo anlattıkların şeylerin arasında emek var mı evet varda sonu gelmeyen emek bi işe yaramaz. İşte en büyük yaptığınız hata kendinizi değersiz görmek karşı tarafı pik noktaya koyuyorsunuzda sizde o pik noktada bir parçasınız atlamayın. O bunları yaparken sende fedakarlık yapıp o şekilde sevmişsin ki bu ilişki ayakta durmayı denemiş
Ne diyelim bitmesi daha hayırlıymış demekki. Sonuçta elden geleni yaptım 🙂
Hayat bir deniz efenim fırtınadan çıkışın sonunda ufukta açıklık her zaman yeni bir başlangıç demektir tabi bu başlangıcın güzel veya kötü olması insanın kendi seçimi 😊 ve ek olarak evet belkide hayırlısı buymuş demekte güzel 😊
Yorumlarınız çok iyi geldi ayrıca saygılı olduğunuz için de teşekkür ederim
İyi gelmesine sevindim bunu duyduğuma saygı hak eden insana verilince karşılıklı güzel bir sohbeti ortaya çıkarıyor. Sohbet için ben teşekkür ederim. 😊
Ne demek 🌸 neyse takip ettim artık arkadaş olduk ara ara yine akıl danışırım 😊
Evliliğe pek sıcak bakmıyorum yaşım ilerledikçe daha da buz olacağımı düşünüyorum
hayır