Yaş ilerledikçe evlilik düşüncesi kabusa dönüşür mü?

Şimdiye kadar hep ciddi ilişkim oldu. Evlilik düşüncesi ile karşımdaki insanı hep pamuklara sardım, sevdim, sadakat gösterdim. Ama son ilişkim artık evliliğe gider düşüncesiyle görüşürken karşıdaki kişi bunu konuşmak için erken dedi. Bende ipler koptu. Biriyle artık tanışmak bile istemiyorum. Kimse böyle güzel sevilmeyi haketmiyor. Kimseye emek vermek istemiyorum artık. Rüyalarımda bile görücü geliyor kalbim sıkışıyor mantık evliliği yapmak istiyorum ama bu sefer de asla istemediğimi anlıyorum ve uyanıyorum. Yani mantık evliliği de aşk evliliği de artık çok uzak. Yaşım 26. Gencim biliyorum ama 4 çocuğu olan yaşıtlarım da var bu bir gerçek. Bu arada şu an bekar olmaktan çok mutluyum, istediğim hayatı yaşıyorum. Daha yeni Avrupa turundan döndüm. Ama yanımda sevdiğim kişi olsun düşüncesi de geliyor. 1 ay önce bitti bahsettiğim ilişkim. Şu an bir tane “arkadaşım” beni evliliğe ikna etmeye çalışıyor ve iyice tiksiniyorum. Şu an bir ilişki istemiyorum zaten en son sevgilimi hala unutamadım. Ama ileride de ümidim kesildi. İlk defa bu kadar soğudugumu hissediyorum..

Yaş ilerledikçe evlilik düşüncesi kabusa dönüşür mü?
Cevapla