Sevgilimin maddi durumu iyi ama bana hediye almıyor, ne yapmalıyım?

3 yıllık sevgiliyiz. işi olsun baba parası olsun baya zenginler evler arabalar yazlıklari var. Bizim maddi durumumuz pek iyi degil. Sevgilime 3 yıldır a'dan z'ye doğum gününde sürprizler ara ara sürekli onu mutlu etmek için hediye alıyorum. Doğum gününde param olmadığı için gidip gecenin 3lerine kadar garsonluk yapıp çalıştım ayaklarımın altı su topladı ona kaliteli gömlekle parfüm alabilmek için. O beni bulustugumzda 3 yıldır ne kafeye götürür ne hediye alır. Geçenlerde bulustugumzda wpdan bir tane kız arkadaşıyla yazismasini okudum. "Seninle nargile kafeye gidelim mi" demiş. Zoruma gitti. 3 yıllık sevgilinle bir kere çarşıya çıkıp gezdirmedin.3 Ocak benim doğum günümde bana dedi ki " param yok hediye alamam" dedi. dun aradım akşam pizza sipariş verdim 2 tane onları yiycem bira alıp geldim de 5 şişe içecem" dedi yani parası vardı ki o cebinde para olmadan gezmez banka hesaplarında kaç bin liralar var biliyorum. Parasında değilim zoruma gitti. Bundan 4 ay önce bana geldiğinde 300 lira para vermeye çalıştı ben almadım zorla çantama atmış gormedim. eve gelince gördüm kızdım. ona vermek istedim almadı bende ona gidip sigara yine yiyecek içecek hediye aldım o parayla. Bana geçen ay dönüp" ben sana hediye almam onun yerine para verdim hediye yerine say işte" dedi. Gecen bı hediye verdi sadece 3 yılda 1 defa hediye verdi onu da kendi geri itiraf etti. Yarım parfüm, kullanılmış bileklik kullanılmış kupa verdi bana" bunlar da kuzenim Betülün o bana verdi çöpe at diye ben de sana hediye ettim. Dedi. Ortada 3 yıl var aileler var zoruma gidiyor.
Sevgilimin maddi durumu iyi ama bana hediye almıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla