Sevgilimin durumu iyi olmasına rağmen bana hediye almak istemiyor, benim için para harcamak istemiyor mu?

Merhaba, ilişkimiz 2 yıl oldu ancak hiçbir zaman bana özel bir şey almadı. Durumu gayet iyi kendi iş yeri var ve her gün binlerce lira kendisine bir şeyler alıyor. Amaç alması da değil sadece değer verdiğini hissetmek isterdim. Normal çiçek bile olur. Ayrıca bunun yanında kendisine hiç istediğimi dile getirmedim ancak arkadaşlrımızdan ilişkisi olanları görüyoruz. İnsan kıskanmıyor değil. Hediye mevzusu başkalrı tarafından gündeme gelince hemen konuyu değiştiriyor. Acaba bana değer vermiyor ve boşuna benim için para harcamak istemiyor mu?

Sevgilimin durumu iyi olmasına rağmen bana hediye almak istemiyor, benim için para harcamak istemiyor mu?
Cevapla