Soğukkanlı insan tipini sevdiğim için yoldan geçen herkese aşık oluyorum, benle konuşsa soğuyorum?

Bana ilgi göstermeli ama utangaç olmalı yani sevmek nedir dendiğinde genel olarak tek bir kişilik özelliği bana yetiyor. Beni anlasın yani ve bide bide çok soru sorsun beni konuşmaya itsin soru soranları da seviyorum demek ki seni merak ediyor ki soruyor kısaca beni merak etsin ya anladınız mı var mı öyle birisi beni merak etsin derken yazmasın hiç bana ben sürekli onu arayayım ama beni sevdiğini de bileyim kısaca platonik gibi olsun ama kan bağımız var gibi her daim sevsin. Bu aramama sormama süreci boyunca da beni düşünse iyi olurdu yani zaten seviyorsa düşünür. Unutmasın yani.
Soğukkanlı insan tipini sevdiğim için yoldan geçen herkese aşık oluyorum, benle konuşsa soğuyorum?
Cevapla