Soğuk bir tipim. insanlara en ufak bir şeyde gıcık oluyorum. benim gibi olan var mı?

örnek veriyorum. geçen otobüs bekliyrum. durakta 3 kişi oturuyoruz. hani zaten 3 kişilik. kadın geldi bana 'şöyle kaysana' dedi. kaydım yanımdaki kadın kalktı bu sefer. yok kalkmayın da söyle de böyle de. gıcık oluyorum insanların en kücük bir hareketine. benim gibi olan var mı nasıl aşarım bunu. güleryüzlü sempatik olmak istiyorum ama ne mümkün
Soğuk bir tipim. insanlara en ufak bir şeyde gıcık oluyorum. benim gibi olan var mı?
Cevapla