Çoğu zaman insanları bıktırdığımı, bende soğuduklarını düşünüyorum ister istemez durup dururken. Neden böyleyim?

İster istemez oluyor bu hep bana. Arkadaşlarımla normal şekilde konuşurken muhabbete başka biri katılınca vs kendimi sanki işe yaramaz gibi, faydası olmayan, fazlalık olan biri gibi hissediyorum. Geçen de arkadaşımın sevgilisi onun hesabından bana bir sürü laf etti, arkadaşım yinede olayı anlattı kızın adına özür diledi. Ama şimdi arkadaşıma mesaj atıp muhattap olmaya çekiniyorum nedense. Sanki herkesi bıktırıyormuşum gibi geliyor hep. Neden böyleyim? Bu hissin geçmesi için ne yapmalıyım?

Çoğu zaman insanları bıktırdığımı, bende soğuduklarını düşünüyorum ister istemez durup dururken. Neden böyleyim?
Cevapla