Sevgiye aç bir insan olduğum için "merhaba" yazana bile aşık oluyorum. Bu normal mi?

Cok sevgiye açım
Güncellemeler
+1 yıl
Bune herkes merhaba yazmış şakamısınız
Sevgiye aç bir insan olduğum için "merhaba" yazana bile aşık oluyorum. Bu normal mi?
Cevapla