5 yıllık güzel bir ilişkim var, kısıtlamalarından çok rahatsızım. Ne yapmalıyım?

5 yıllık güzel bir ilişkim var. Kısıtlamalarından çok rahatsızım ve bu beni üzüyor. Ama seviyorum. Herneyse ben üç yıldır çalışıyorum işe yeni biri girdi. Ona işi öğretiyorum. Ve aklımdan çıkmıyor. Bu sebeple ilişkime ara verdim böyle düşünürken biriyle birlikte olmak içimi kötü etti. Hissettiğim şey heves mi gelip geçici mi bilmiyorum. Beş yıllık ilişkimde sevgi yerini bırakıp alışkanlığa mı döndü. Başkasından mı hoşlanıyorum kafam çok karışık. Ne hissettiğimi en iyi ben bilirim tabiki. Ama ginede belki içimi rahatlar düşüncesiyle yazmak istedim buraya.
5 yıllık güzel bir ilişkim var, kısıtlamalarından çok rahatsızım. Ne yapmalıyım?
Cevapla