
Anlatin bakalım 😅

Siz kadınlar abayı yakınca değişik hareketler, tripli tavırlar, anlamsız konuşmalar falan sergiliyorsunuz. Bir de karşı cinse söylemeyip kendi kafanızın içinde yazıp çizip oynayıp tavır falan alıyorsunuz.
Anlıyorum,, herkesin aşık olduğunda verdigi tepki farklı oluyor ,,, kimi çok alakadar, olur ve çok soru sorar, yanaklar pembeleşir, hafif titrer , bakışlarını kaçırır , kimi sohpet ye hözlerini ayırmaz,, bu gurup sorgu hâkimi gibidir , ne oluyoz dersin,, ya Balcan derim ,, i zaman, bozulur kaçar, lar ,,, kimi anlamsız anlamsız, kapris yapar , trip atar , sanki yokmuşsun gibi davranır , bende öyle davranırım,, yaaaaa saçma sapan davranı şlar görür insan,, bende yay burcuyum , resmen doğrucu davutum,,, neyse o , herşeyi , pat pat söylerim,,, Aşk,, güzel şeyde,, akıllı kız isterim yanımda,,, trip atan, küsen, somurtkan, kızı napim ben , enerji dolu , hayatı kolaylaştıran , anlayışlı, tripsiz, akıllı, ve bilgili , kız olsun
İstemli temas,(İstemsizceymiş gibi davranır.)
Sana çarpması, :D
Bakışları,
Konuşurken heyecanlanması veya kısa kesmesi.
Teşekkürlerrr
Anlayamam valla gelsin söylesin anca öyle ikna olurum
Cevap
28Cevap
anlayamam herkesin sevgisi yalan..
Bunu anlamanın bir sürü yolu var. Gözlemleyeceksin...
Seninle birlikte sık sık vakit geçirmek istiyorsa, seni herkesten çok farklı bir yere koyuyorsa, üzüldüğünde seninle birlikte o da üzülüyorsa, senin yanındayken mutluysa ve seninle sohbet etmekten keyif alıyorsa, kendiyle ilgili hiç kimsenin bilmediği şeyleri seninle paylaşıyorsa vs sana karşı hisleri var demektir.
her sabah "selamun aleyküm din karşim" diye mesaj atıyorsa beni ıstırmak istiyordur
😅😅😂😅😂😅😂😂😅 ahahaha
Sürekli benimle vakit geçirmek istiyorsa, zevklerimle ilgileniyorsa ben bunu farkettiğimde o kişiye bu gözle bakamıyorsam irtibatı keserim
Belli oluyor konuşmasından, ilgisinden, sürekli yazmasından veya buluşmak istemedinden. Geleceğe dair planlar yaptığında seninde ona eşlik etmeni istemesinden vs vs vs
Bakışından tabii ki :)
Bir de olur olmaz yerde konuşmaya çalışmasından.
Ya da yaptığım espri onun anlayacağı bir şey değilse bile zorlama kahkaha atmasından.
Daha gider bu :)
Konuşmaların dan belli oluyor zaten veya hayran hayran bakıyorsa anlaşılır.
Anlamam, ben genelde " benim neyime baksın" kafasındayım
Ya ssenle fazla ilgileniyodur ya da trip atip ilgilenmeni bekliyodur 😁 hislerini kullan tuzaga dusme 😁
Hep konuşmak istiyorsa. Sürekli bir bebek gibi ilgi ister gibi yaklaşıyorsa. Sürekli sevdiğini söylemek istiyorsa 🥰
Tavırlarından anlarsın da rol yapan çok iş hislere kaliyor
Bana özel mesaj atmışsa , kendinden bahsetmiş ise , benim hakkımda sorular soruyorsa anlarım :)
Kıskançlık yaparsa.
Yanimdayken sürekli gulerse
Sakarlaşıp heyecan yaparsa
Surekli ilgiliyse güzel, etkili, içten, tatlı, sıcak sözlerle duygularını hissettiriyorsa..
Ben biraz agresif oldugum için insanlar karşımda pek rahat davranmaz onun için de asla anlayamam
Bakışlarından galiba ilgili olur bana karşıAklına gelen varsa eklesin
Bana gelip söylemesi gerek. ya da geldiği gibi gitsin.
Kıskanması, fazla ilgi göstermesi, bakışlarından falan 😃
anlayamıyorum, seviyorum diyorlar, inanmış gibi yapıyorum :)
anlamam pek. Kızlar bu konularda daha dolaylı yollardan mesaj gönderir bizim kafa ona pek basmaz
Erkekse zaten belli oluyo 😃 kızsa onu asla çözemezsin 😁
Erkek de belli etmez bazen
Nerde belli ediyoruz ben hoşlandığım kızın yüzüne bile bakmıyordum O____O
Işte onu demek istiyorum ciddiyse gercekten severse etmez yoksa diğer türlüsü her zaman belli olur zaten
Sürekli kendini eller bana bakarak ve sürekli bakar
Gördüğünde donup kalması, gözlerindeki ifadenin büyümesi, bunu hissedersiniz. İletişim kurmaya çalışması ama üsturuplu ve saygılı bir şekilde.
Bakışlarından duruşundan çoğu şeyinden belli olur zaten
Bilmem anlamam artist çok pek inandırıcı bulmuyorum artık.
benim için kafe kapatmıştı
Çok zor gizlerse yıllarca anlayamazsın
açılana kadar anlamam.
Seninle konuşurken mallaşır. Sürekli titrer.
Mektuplar yollayarak peşinden koşmak.
Bu imkansız inanmam kimseye
Ben anlamam sanırım.
Anlamama gerek yok herkes aşık bana gkdflgk
Erotomani
Hissederim bakışıyla duruşuyla.
Anlamam ben ilgisi varsa direkt söylesin 😃
Çok ilgili davranmadigi sürece anlamam..
Daha fazla konuşmak istiyo ordan anlıyorum
Hiç olmadı o yüzden anlamıyorum gddg
Bana istediğim gibi bir karşı cins abayı yakmaz.
İlgisinden belli olur galiba
Anlayamıyorum. Gelip itiraf etsin.
İlgisinden anlayabilirim ancak
Bakışlarından, davranışlarından, herhalde.
İlgisinden bakışlarından hareketlerinden
Her türlü anlarım
Bana olan ilgisinden, bakışlarından.
bakışından
Sözleriyle
sözleri ilgisi
ben uğraşamam gelsin söylesin
Anlamam
daha napim ya abayi degil senin icin dunyayi yakarim
@34Derbeder34 🙈🙈 canim benim
Bir bakış bir gülüş jdjdjnd
Saçma sapan hareketler yapıyorsa belli ediyordur
anlamam ki
Anlamam.
Anlayamam
Saçma sapan hareketlerinden
Anlayamam
Anlamiyorum
Anlayamam. Anlamak da istemem. Gelsin söylesin...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?