Beyler ayrılık sonrası whatsaba neden girmeyi azaltırsınız?

Ayrılırken seni engelliyorum dedim engelledim biz birlikteyken konuşmasak bile girerdi 1 aydır ayrıyız günde bir kaç kere girerse giriyor ya da hiç girmiyor acaba neden?
Beyler ayrılık sonrası whatsaba neden girmeyi azaltırsınız?
Cevapla