Nasip diye bir şey gerçekten var mı yoksa bizm elimizde mi?

beni seven ama benim istemedğim bir çocugu kırdım.. sonrasında özür diledm ve görüşmeye devam ettik.4 sene sonra bana tekrar unutamdıgını söyledi tekrar devam ettik ama bu sürecte onu kırdgım anları unutmadıgı için maalesf ayrıldık sürekli.. ben onu kaderim sanıodum hep öyle sandım. şimdi evlenicek sizce nasipim olmadgı için mi olamadık yoksa ben kendi ellerimle nasipimi tepmiş miyim?
Nasip diye bir şey gerçekten var mı yoksa bizm elimizde mi?
Cevapla