Bu duruma üzülüyorum nasıl geçer kendimi yalnız hissediyorum?

24 yaşındayım şimdiye kadar konuştuğum erkekler hep sanaldan oldu normalde hiç sevgilim olmadı ilk defa bi kişiyle buluştum o da heyecanlı davranışımdan benden soğudu haklı olarak ve daha önce hiç sevgilin olmadı mı diye sordu demekki çok belli oluyor anlayacağınız o da gitti yine çok yalnızım el ele bile tutuşmadık onunla
Bu duruma üzülüyorum nasıl geçer kendimi yalnız hissediyorum?
Cevapla