Kendimi çok yalnız hissediyorum, bu his nasıl geçer?

İstanbul'da yaşıyorum. Ne iş yerinde neden özel hayatımda arkadaşım yok, takıldığım arkadaşımda yok. İŞ-SPOR-EV arasında mekik dokuyorum. Böyle herşeyimi anlatacağım gezeceğim arkadaşlarım yok. Sizce bu duurmdan nasıl kurtulurum. şu an mal mal bu mutsuzlukla işte oturuyorum

Güncellemeler
+1 yıl
KIZ ARKADAŞ İSTİYORUM EN ÖNEMLİSİ YA
Kendimi çok yalnız hissediyorum, bu his nasıl geçer?
Cevapla