Çok yalnız hissediyorum. Bu his nasıl geçer?

Annem hayatta değil.. Babam ve abim var.. Onları çok seviyorum. İyi ki varlar ama yine de yalnız hissediyorum.. Çalışıyorum, bir işim var ama sevmiyorum işimi. Çok samimi olduğum kişi sayısı bir elin parmağını geçmez arkadaş ve akrabardan. Yani babam ve abimden başka 3, 5 kişi daha var samimi olduğum.. Kendimi çok yalnız hissediyorum. 😔

Çok yalnız hissediyorum. Bu his nasıl geçer?
Cevapla