Sevgilimin Irkçı-faşist olduğunu öğrendim sizce ne yapmalıyım? bu birliktelik saygılı bir şekilde devam edebilir mi?

5 aydır sevgiliyiz ben sol görüşlü bir kızım biraz aşırı diyebiliriz aslında, ailemde öyle. politik konuları hiç konuşmadık, ülkücü bıyığı bıraktı son zamanlarda (gerçi obıyık bırakınca ülkücü bıyığı oluyor zaten) bende keser misin şu ülkücü bıyığını dedim ben ülkücü değilim Atsızcıyım dedi o ne demek diye sorduğumda Türkçü-Turancı olduğunu söyledi inanamayarak faşist misin yani sen dedim hayır ben italyan milliyetçisi değil Türk ırkçısıyım dedi. bozuldum ama bir şey diyemedim kendimi kötü hissediyorum solcuyum ama faşist dediğim bir adamla 5 aydır birlikteyim davama, kendime ihanet etmiş gibi hissediyorum ama onu da seviyorum sizce bundan sonra ne olur ne yapmalıyım?
Sevgilimin Irkçı-faşist olduğunu öğrendim sizce ne yapmalıyım? bu birliktelik saygılı bir şekilde devam edebilir mi?
Cevapla