Sevgilim oyun oynuyor beni umursamıyor? Ben mi abartiyorum?

Sevgilimle yeni barıstık sayılır normalde pek yazısamıyoruz görüşemiyoruz. Şimdi yazar diye bekledim oyun oynuyor. Şaka gibi ya cidden sinirlerim bozuldu. Resmen g*tüne takmıyor beni. Mesaj atiyorum umursamıyor. Sizce ben mi abartıyorum? Sinirden ağlıyorum şu an
Sevgilim oyun oynuyor beni umursamıyor? Ben mi abartiyorum?
Cevapla