AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
88Cevap
1-Ya oda evliyse ve sana evli olduğunu söylemediyse?
2- Bu senin başına gelen mevzu karının başına gelseydi ben gidiyorum deseydi sen nasıl karşılardın?
Bunları bir düşün
Sen şerefsiz bir oçgusun merak etme aynısı senin de başına gelecek.
Bu kadar ağır konuşmayın yargısız infaz bu yorumlar iki kadinla ayni anda devam edemem
O zaman tek kadına gitseydin de öbür kadını pislik nefsinle kirletmeseydn. Leş
şu an bunların hepsinin bir rüya olduğunu düşün. Eğer onu gerçekten sevseydin onunla evlenirdin zaten. Evlendiğine göre, evlendiğin kadını seviyorsundur. Boşuna bir heves uğruna kapılıp bunu kendine yapma.
Tamam da adam eski sevgilisiyle ilişki yaşıyor zaten, bunun geri dönüşü yok ki? Karısını aldatmış zaten, daha ne evliliği?
Haklısın oraya dikkat etmedim @Elyyy01
Kesinlikle söylemeli karısına
Bu evilik bitecek ama o kirilsin üzülsün istemiyorum
Baştan evlenmemeliydin.. evlilik çocuk oyuncağına döndü.. böyle şeyler gördükçe insanlar evlenmekten korkuyor artık
Kimse ne olacağını bilemez çevre baskısı düzen baskısı derken toplum hemen baskı yapıyor. Günahkar olan benim kabul
Aklında ve kalbinde başka biri varken kimse evlenmesin mümkünse. Çok acı bir şey çiftlerden birinin eşinin kendisini sevdiğini düşünürken, o kişinin aklında ise başka birinin olması. Olan kendisini sevdiğini düşünen, bir sürü hayallerle evlenen insanlara oluyor.
Üf bu toplum çevre baskısını bırakın. İnsanlar millet ne der, millet baskısı var diye düşünüyor bırakın kim ne düşünürse düşünsün.. sende en yakın zamanda eşinle konuş
Ve bana kalırsa doğruları söyle ne kadar üzücü olsada. Başkasını sevdiğini ve evliliği yürütemediğini söyle
İlişkin başladıysa aldatmış olmuyor musun Allah senin gibi insanlarsan beni uzak tutsun. Allah benim karşıma sevgilisi olmuş haram ilişkide bulunmuş birini çıkarmasın. Amin
amin inşallah 🤲
evliligi cocuk oyununa cevirdiler occclari remen bi insan hayatinin fişini çekmek demek ahlakli evlenen kisinin dunyasi basina yikilir ama evlenmeden zina eden kisi icin hic sorun olmaz bosanirken Allah goruyor da merhamet eder ins bizlere
peki eski sevgilin evli olduğunu öğrenince ne olacak? yani şu an değilse bile ileride boşandığını ve onunla konuştuğun zamanlarda da evli olduğunu öğrenecek. O zaman o seni isteyecek mi
Bosandiktan sonra söyleyeceğim
E kız demeyecek mi benden sakladin bir nevi o kızı da aldatıyorsun şu an kabul ederse o kız gurursuz derim
Dua okur gibi nasıl da basit bir şeymiş gibi yazmış vay anasını Allah ıslah etsin
Önce eski sevgiline söyle, saba kızma ihtimali de epey var. Evlenecek mi bakalım. Sadece kızarsa yine iyi karına anlatırsa ne yardan ne yağdan durumu olur bekar bekar gezersin sonra, hele zengin değilsen fakir bekar zor zanat. Çocuğun olmadığı için mesele yok. Karın da dul kalacağı için sevinir belki kim bilir.
Gerçekten çok yazık. Kendine hiç saygın yok o'nu anladım karşında 2. yıldır seni çeken insana da mı hiç saygın yok. Boşanmak çok mu zoruna geldi mertce arkasında durup eşine açıklamak neden sana bu kadar zor geldi anlatsana? Acıdığım tek şey eşin 2. yılını senin gibi iğrenç bir insana harcamış, diğer kıza da acıdım böylesine acınası, korkak ve gerçekleri söylemekten aciz bir insanla beraber. Daha fazla o insanın duygularını ve zamanı harcamadan her şeyi anlat.
Yediğin naneyi sapıyla nasıl hevesle yediysen eğer otur nasıl söyliceğinide kendin düşün. Ben bir nane yedim sapıyla de.
Karın sana aynı şeyle gelse ne yapardin? Çok bencilsiniz! Kendiniz için bi kadinin onuruyla oynuyorsunuz!
Asla. Ben ona daha fazla oyun oynamamak gayretindeyim.
Şaka mısın ya sen? Kocası başka kadına gitti dedirteceksin. Bu konuma getirecektin madem, genc bir kızın hayalleriyle neden oynadin?
Bu çok onur kırıcı eşin adına çok üzüldüm madem öyle hiç evlenmeseydin. Aldığın ahla mutlu olamayacsksın zaten git evlen eski sevgilinle
Zaten sarsildi eski sevgilimle yasadigim iliski ondan vazgecememem sorunlar ben esimin hayatı mahvolsun istemiyorum.
Al karşına konuş ama eski sevgilimle aşk yaşıyorum falan deme yoksa mahkemede donuna kadar alır valla.
Psikolojik sorunlarım var, benim yüzümden senin kahrolmanı istemiyorum seni hala çok seviyorum ama olmuyor çocukta yok boşanalım sen, seni benden daha çok sevecek birini bulacaksın ben seni haketmiyorum de birazda ağla acındır
Yoksa gerçeği söylersen var ya giydiğin baksırı bile sevgilin alır sana
Donsuz kalırsın
Bak bu en dogru yorum digerlerimi okuma bile soru sahibi arkadasim.
@Anewday9 evlendiğinde bu dediklerini sana da yaparlarsa görürsün aldatana akıl vermek neymiş
Insaniz yanilgiya dusebiliriz aldatmasi hos degil ama beşer şaşar demisler kaldi ki akil verme babinda soylemedim zaten en doğru buldugum icin bu yorumu destekledim
@Anewday9 beşer şaşar diyerek aldatmayı aklamayın ben akıl veren kişiye söyledim sizi yanlışlıkla etiketlemişim
:)) aklamak da degil benimkisi sonuçta bir çıkar yol arıyor o 2 kadını da aptal yerine koymaktan rahatsızlık duymasa neden vicdanı rahatsızlansın umarim yaptığını sürdürmeye devam etmez de en doğru kararı verir arkadaş bu aşk üçgeninde..
Etiket için de sorun yok beşer şaşar:)
@Anewday9 Beşer şaşar diye bana laf sokmuşsun ama benim bu yaptığım yanlışlık senin hayatına etki etmedi. O kadının yaşadığı şey çok ağır aldatılmayı, kandırılmayı kaldıramayıp belki de intihar edecek. Böyle olaylar var maalesef
Enerjimi çektin hadi iyigünler
@açelya968
Boş yapma açelya
Teşekkürler @Anewday9 ❣
@Anewday9 doğruları söyleyince enerjimi emdin oluyor
Bay bay canim baskasinin sinirini boz baskasiyla ugras:)
@Anewday9 aldatan erkeğe akıl veren biriyle uğraşmam zaten
Rica ederimm
boş yapan sensin anewdayden başka da kimse beğenmemiş yorumunu zaten eksilenmişsin
@açelya968 ve sen eksiler ile artıya takılacak kadar sorunlusun açelya
O eksilerle artılar İnsanlar tarafından kabullenilmeyen düşüncelerin olduğunu gösteriyor
@açelya968 sen hayatını buna göre yaşa açelya
Ben hayatımı kimseyi kandırmadan, aldatmadan, yarı yolda bırakmadan yaşıyorum. Böyle yapanlara da destek verip, akıl vermiyorum. Bencil bir insan değilim
söylemene de gerek yok ayrıca.
ayrı eve gidersin. açarsın boşanma davanı boşanırsın olur biter
yok söküm de af etsin de bi onla Bi eşimle yaşayım diyorsan o başka
Yok o kadar alçak bir adam değilim. Beni yargılayanlar anlamıyorlar belki ama ben kendimce hatamı düzeltmek istiyorum.
peki. hayat senin eşin senin sevgilin senin. nasıl istersen öyle yap.
Aynı bunları şöyle ama eski sevgilin bosandigini duyduğunda ne tepki verir.. hem nasıl konuşuyorsun evde karının yanında sevgili konusmak ister aramak ister buluşmak ister
Bilmiyorum ne olacağını bilemiyorum. Beni istemeyecek belki de. Evet zorlandıgım zamanlar oldu genel olarak mesajlaştım
Ya madem eskisine aşıksın eşini niye kirlettin. Git camdan atla.
İnşallah o aşık olduğun kadında sana aynısını yapar karaktersiz pislik
Kardeşim,
2 yıllık evlisin. Bir çok şey yaşamış ve anı biriktirmişsin. Başıma gelmez demiyorum ama bir insanın kırmızı çizgisi olur. Aklında kimse olmadığında evlilik yapmalıydın. O kız belki senle hayal kurdu. Ama bunlar gereksiz şeyler şu an. En güzeli biran önce eşine düzgünce anlat vakit daha da geç olmasın. Baya acıtacak bunu bil. Ama yapmalısın yoksa daha zor bir hal alabilir.
Birde demissin aldatmak istemiyorum e bu yaptığın ne peki. 5 aydır aklın nerdeydi. Umarım bir gün sevgilin de eski sevgilime aşığım diye senin karşına gelir. Az karakterli olun be...
Eşin eski sevgiliyle birlikte olsa seni kırmadam nasıl söylemesini isterdin öyle söyle. Yani boynuzlanmayı nasıl en kolay sindirebilirdin mesela? İşte bunların hesabını yap cevabını bulursun.
Vay serefsiz bide kadin bilmeyecek aldattigini isin icinden siyrilacaksin dimi? Kadin bilirse elinde ne var ne yok mahkemede alir donuna kadar ah keskee ogrenseee Inshallahhhh ogrenirrrdee herseyini alir eski sevgilinlede artik oturur bir su icersiniz eski sevgilinde bir gun ogrenmeyecekmi saniyorsun? Bosandigini bi sekilde diyeceklerki bu adam bosanmis evliyken onla iliski yasamissin her kes ona kaltak gozuyle bakacak bide burasini dusun
Böyle kocalarin donuna kadar alsınlar , İnşallah alırlar. Ama kadın haksız olsa bile erkeğin her şekilde donuna kadar alıyor zaten.
Yazık ya ama karşınızdaki insanın verdiği değere ve sevgiye yazık bi kadının hayatını bu şekilde mahvetmenize yazık..
Haklısınız ben de cok üzgünüm
Iki ucu poklu değnek sana hafif kalir birader 4 ucu boklu bijon anahtarı demek lazım, kizin yerine kendimi koyabiliyorum eger kız guzel değilse ve akilli biriyse yikilsa bile kabul edecektir. Ama aldığın ahlari saymiyorum
Başkası olduğunu söyleme çok üzülür, sadece mutlu olmadığını söyle ayrılmak istediğini söyle çok sebep ararsa ayrılmak istemezse dürüstçe anlat. Ama daha fazla devam etme çok bile beklemişsin, empati yap..
Merak ettim, söyledin mi?
Allah seni Islah etsin.
Sevgilin evli olup ayrlcgni duyunca semi terkeder insallah pis midesiz seni. Kurbwn ol karina
Seni de anliyorum elestirmeye gerek yok herkesin basina gelebilir. Ben mutlu degilim ayrilalim de. eski sevgilinden bahs etme daha cok üzülür bence. Suphelenebilir ama tabi birden bire ayrilalim dersen. Ama baska secenek yok acik ve net ol.
Eski sevgilin senin evlendiğini biliyor mu ve bilse senle evlenecek mi evlenmesse ortada kalırsın ve çok üzülürsün sana söylim bu sefer o bitirirse yazık olur
Boşandıktan sonra söyleyeceğim
Tam bir şeyin evladısın sen. Allah sen gibilerden uzak dursun senin gibilerin de soyu çürüsün
Hayatın boyunca 1 kere adam ol ve eşinin karşısına çıkıp her şeyi anlat.
Evet yapacağım zaten nasıl yapacağımı sordum
Her şeyi açık açık anlat yalan söyleme bu sefer bari. Eski sevgilimi gördüm ona karşı boş olmadığımı anladım, sana karşı bir sey hissetmiyorum artık seni daha fazla kandırmak istemiyorum özür dilerim senin hayatına girdiğim için de
Madem aşık sin niye evlendin. 2 yıl geçtikten sonra mı söylemeyi düşündün ne değişti...
Neyse sorumuza dönelim. Direk soyle yavaş yavaş onu kahredecegine soyle bitsin...
Direkt söyle bitir başta küfür yersin sonra unutulur gider eğer şimdi boşanmayıp aldatmaya devam edersen ilerde daha çirkin sonuçlar doğabilir bir bebek mesela.
ilk aşklar unutulmaz ama seni her gün evde bekleyen hayatını seninle kurmuş birisiyle evliyken gözünün dışarda olmasını yakıştıramadım pek sana eğer eskisevgilini seçeceksen haberin olsun 2 sene sonra karını deli gibi özleyeceksin imkansız aşklar heyecanlı olur ama sonra yere çakılır kurtarılmayı beklersin.
Karşına alıp kırmadan her şeyi açıkça anlatmalısın, ama 5 yıl önce biten ilişkini de sorgulaman gerek. 5 yıl önce neden bitmişti, şimdi evliliğini bitirmene değecek mi?
Kusura bakma da yuh yani. Allah bizi böyle durumlardan kurtarsın. O kız evlendiğini öğrendiğinde seni isteyecek mi sanıyorsun?
Siz hic asık olmadiniz galiba.
Konu ben değilim. Sen ne iyi bir aşık olabilmişsin ne de iyi bir eş. Madem gördüğünde tekrar atlayacaktın hiç evlenmeseydin. Ya da evlendiysen dizginleyip durmalıydın kendini. Eşinin ne suçu var? Diğer kızın ne suçu var? Aşık olduğun kişiyi düşün. Boşanıp onunla evlensen 2 yıl sonra durup dururken senden boşansa ve o da eski sevgilisiyle evlense ne hissedersin? Eminim evli olduğunu bilse yüzüne tükürür birdaha bakmaz. Yazık çok yazık...
Senin evlenmiş ayrılmış olduğunu öğrenince istemeyecek muhtemelen birde ortaya çıkarsa evliyken görüştüğün o zaman ikisi içinde çıkmaz olacak yol yakinken sevgilinden ayrıl karınla hayatına devam et.
Yol yakinkenimi kalmis aldatmis zaten
Git kendini camdan at. Dünya bı pislikten daha kurtulur s. re. siz. Trol olduğun o kadar çok belli ki!!
Trol değil gerçek anlamıyorum bu tür olaylar çok oluyor trol yapma amacım neden olsun?
Şu kadını daha fazla üzmeyi bırak ve ayrıl senden daha iyisini hak ediyor
Aşk çok mantik işi değil bak. Saçma sapan iş yapma.
Umarım boşanırsın. Boşandıktan sonra kız yalanını öğrenir ve seni terk eder. Amin 😄
Pislik herif. Ne kadar da kolay insanları salak yerine koymak
Bunu neden yapiyorsunuzki madem ona asiktin bu kadını nediye kandırdın
Kimseyi kandirmadim onunla evlenirken eski sevgilim hayatimdan tamamen cikmisti ve ona dair hicbir sey yoktu. Ne olduysa yillar sonra karsilasmamizla oldu. İnsanlat yargiliyor evet ama ben zaten bu evlilikte mutlu değildim ki olmamisti yani
Bende birin aşığım 3 senedir herkes diyor evlen diye tabi nasip kısmet işi ama ben onu unutmadan evlenmeyi dusunmuyorum cunku karşımdaki insana haksizlik yapmak istemiyorum
@Vivtorya adamsın
Saol canim
senin gibiler yuzunden kimseye güvenemiyorum. abv sizin ya git soyle karina. kimse boyle biseyi haketmiyor
Söyleyeceğim zaten kendisi isteyecek ve durmayacak bitecek.
O iş geçmiş evlenmicektin o zaman aşıksan karının suçu ne
Suçu yok ama onu aldattım ve bir iki günlük mesele değil. Sonu yok kurtaramam su saatten sonra ve hayatına baksın isterim
Şimdi sen bunu karına yaptı ya Allah da sevgilinin sana aynisini yaptirsinda gör bak bakalım dünya kaç bucak miş gerçek hayat bu yasatirsan yaşarsın hadi bakalım Allah büyük evlilik basit bişey değil öyle yok o evlenememiste ben ona gidiyim sen evlenmişsin zaten karakter meselesi sen taşıyabilir sin bunu sorun yok
Hey Allah'ım ya! Git boşan kadın sevinir senin gibi bir pisliği hayattından çıkaracağı için.
Ben onun kötülügünü istemiyorum ki
eski sevgilini de aldatıyorsun evlendiğinden bahsetmeyerek
Onu kaybetmekten cok korkuyorum öğrenirse bosandıktan sonra öğrensin
Boşan ayrılmak istediğini ona karşı artık eskisi gbi bir hiss etmediğini şöyle sevgilimi anlatma beddua eder nazar ah alırsın. Sevmek suç değil kalp laf dinlemez.
Senin yaptığına şerefsizlik denir. Madem eski sevgilini unutamamissin ne diye bir kadınla evlenip onun hayallerini çalıyorsun. Yazıklar olsun senin gibi erkeklere. Ha sende hiç mutlu olamayacaksın o eşinin günahından bunu da unutma.
Acaba uğruna yuvani yıktığın kız seni o kadar seviyor mu senin evlenip boşandığıni duyunca o seni bırakır zaten eğer azıcık aklı varsa senin gibi yalancı bi insanla ömür geçmez
Ben her şeyi göze alıyorum onu kandırmaya devam edemem. Sonu yok.
Öncelikle kendini onun yerine koy. O sana böyle bir şey yapsa ne yapardın?
İnsan yaşattığını yaşamadan ölmez:) aynısını yaşaman dileğiyle...
Yazıksın pislik evlilikten soğuttunuz yine yuva kuracaktım ben 😒
.
Yazık çok yazık.
Eşiniz için ne kadar üzüldüğümü anlatamam.
Bir sn evvel konuşup boşanın.
.
Senin gibiler Allahından bulsun..
o kadın bunun içinmi evlendi senle kurduğu yuvayı yıkıcak yazık..
İğrençsin. Senin suçun. Yok sırılsıklam aşığım, yok ölüyom... Geç bu ayakları, doyumsuz. Perdeleme işte. Yazıklar olsun.
Eski sevgilin evli olduğunu duyinca ne olcak bide boşanırsan eski sevgilin bakalım senle evoencekmi Bunlar dışın ondan sonra kararını ver
Bütün erkeklerden nefret ediyorum hepiniz aynısınız.
Hepimiz ayni degilizdir sandiginiz kadar alçak olsam onu kandirmaya devam etmek isterdim
eşini aldatan insan alçaktır zaten
Açık Açık konusman gerek saklamadan. Yaptığını doğru bulumuyorum ama yinede eşinin senin doğru söylediğine inanması gerek. ve olmayacağını kabul etmesi gerek
Çok kötüsün bir an önce eşinden boşan böyle bir şeyi yaşamayı hak etmiyor sonra da ne yaparsan yap yazık cidden
bence ilk önce sevgilinle paylaşmalısın evlilik durumunu.. bende ilk eşime döndüm ikinciyi bırakıp konuşmaya görüşmeye başlayınca aldatmış gibi oldum mesajlarımı yakaladı boşandık ama ilk eşim herseyi biliyordu.
Aldatmış gibi oldum mu? Aldatmışsın zaten
Madem ona geri döndün neden şimdiki ile devam ediyor sun yazık kadına
Gerçek değil muhtelen.
Zaten ayrılmak istediğimi nasıl söylerim dir sordum
Direk eşinden ayrıl. Boşu boşuna adamında ömründen zaman tüketme.
Kadın olacaktı. Evet benden kurtulsun hayatını kursun
Aynen.