2 yıllık evliyim, eski sevgilime aşığım. Eşime nasıl söylerim?

5 yıl önce bitmisti ilişkimiz benim yüzümden tabi. Karşıma çıktı düşünün tam 5 yıl sonra nutkum tutuldu. Deli gibi aşıkmışım ona hala evlendiğimi gizledim. O hiç evlenmemiş. Evlendiğimi gizledim ve ilişkimiz başladı.5 aydır devam ediyor. Ben aldatma taraftarı degilim ama anlayın çok aşığım. Eşimi sevmedim diyemem ama aşık olmadım sadece yaşım geldiği için evlendik. Çocuk yok. Ben eski sevgilimle bir hayat kurmak istiyorum. Kırmadan incitmeden nasıl söylerim eşime boşanmak istediğimi. Hayatı boyunca mutsuz olsun istemiyorum. Aldatmak istemiyorum daha fazla. Bu bir iki gün sürecek bir şey değil. Hem eski sevgilimle yaklaştıgımızdan beri esime yaklasmadım hiç. O da farkında. Uzasın istemiyorum. Nasıl söylerim?
2 yıllık evliyim, eski sevgilime aşığım. Eşime nasıl söylerim?
Cevapla