2 yıllık evliyim eşimi severek evlendim ama en sevdiğim insan değildi şöyle bi sorunum var?

Benim gözümde kimse en sevdiğiyle evlenmez ya da evlense bile hep en çok sevdiği biri içinde kalmıştır. Ben severek evlendim iki yıllık evliyim ama geçmişimden kopamıyorum mesela bugün en sevdiğim sevgilimle ayrılmasak altı yıldır beraber olacaktık bugün tanışma günümüzdü, Böyle şeyleri unutamıyorum şu an mesela bebeğim olacak iki aylık hamileyim Böyle şeyleri unutamıyorum şu an mesela bebeğim olacak iki aylık hamileyim Ama çocuğum olsa bile eski sevgililerimi unutamıyorum ya da eski arkadaşlarım hep eskiye dönük bir özlemim var bulunduğum zaman içinden memnun olmuyorum sizce bu doktorluk bir şey mi yoksa çoğu insan ya da her insan böyle mi eskiyi Özler mi benimki çok fazla
Güncellemeler
+1 yıl
Şöyle bi Güncelleme yapıyım Önceki sevgililerim hep tanıdığım ortamlardan da yani arkadaşlarımız ortaktı vs şu anki eşimle ne ortak arkadaşımız var ne ortak bir çevremiz ama severek evlendim belki eski arkadaşlarını eski sevgilimle birlikte kaldığı için özlüyorumdur çünkü eskilerden tanıdığım kimse hayatımda değil artık
2 yıllık evliyim eşimi severek evlendim ama en sevdiğim insan değildi şöyle bi sorunum var?
Cevapla