AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
74Cevap
Yakında kız istemelerde erkek tarafı kızımız ne iş yapıyor diye söylenecek kız işsizse babası erkeği vermicek 😀
oyle bi devire az kaldı
Evet veya hayir.. erkekten erkege degisiyor bu. Bazi erkekler ise karilarinin calismasini istemiyorlar
Ben calismayan istiyorum isten geldimde yorgunlumu alacak oturup sarilip film izlicez falan calişmak istersede sorun etmem
aynen ya çalışmıyorum dediğimde önce baba parası mı yiyorsun diyorlar hayır param da yok deyince basıyorlar engeli, illa çalışmak mı lazım peh
Benim için sorun yok kalbi temiz olsun gönlü güzel olsun çalışıp çalışmaması çok önemli değil benim için
Hayır çalışan isteyen gitsin bulsun sizi öyle kabul eden de çıkacaktır
Kendi sorunun cevabini zaten kendin vermissin, bu durumda uzuleceginde bir sey yok gibi geldi.
çünkü artık herkes mantık evliliği yapıyor, aşklar zaten yalan olmuş?
ne bekliyorsun ki?
Şart değildir ancak seni isteyen bir ev kızı isteyen bir taliplerinde olacaktır elbet.
Ya fizik lazim ya da para, kariyer.. Hayat şartları tek birinin aile gecindirmesi için fazlaca zor.
Kimi erkekler ister kimisi istemez. Sabit bir görüş yok bu konuda.
İlla olacak birşey değildir böyle konular yaa bence 👍🏻
seninkilr görüldü atıyor benmkiler sevgili olup sonra terk ediyorlar çalışmıyorum diye sanki babamın hayrına çalışmıyorum
Allah ıslah etsin ya
amin amin
goruldu yemen biraz abes oldu. Ister calisir ister calismaz, o kendi bilecegi is. Insanlar ne kadar bencil olabilirler anlayamiyorum
Beni sevsin yeter gelirim fazlasıyla yeter ikimize
İster çalışsın ister çalıimasın
Bir erkekle evlenmek için hiçbir şey olmana gerek yok ama kendin için çok şey olabilirsin.
Bu ülkede çalışanların %42.9'u asgari ücretle çalışıyor. Bu realiteyi aklınızdan çıkarmayın
Sonunda biri bunu belirtmiş. Asgari ücret bir kişinin midesine gezisine rahatına yeter. Bıktım artık kaynaklarını hesapsız kullananlardan plansızlar.
@sorucevabı Ev kirası , faturalar daha hesapta olmayan sürpriz harcamalar. Tek kişiye bile yeter mi o ücret? 32'li tuvalet kağıdı olmuş (orta kalitede) 35-40TL arasında. Biz yaşamıyoruz sadece hayatta kalıyoruz.
Bence kadın çalışmalı diyelim bir kiyafet almak istiyisun ya da baska bir sey ama belki kocan veremicek zaten hayat cok pahali evlensen de yine kendin icin calismalisin
çalışan kadın isteyen erkekler para vermiyor senin mantığınla hareket edilecekse çünkü çalışan kadın isteyen erkekler bazıları eve destek olsun diyor bazıları da kendi ihtiyaçları alıyor diyor eşine para vermiyor böylece sie hiç bi katkısı olmayan bir erkekle evli oluyorsunuz
Hayır erkeğin kazancı iyiyse öyle bir beklentisi olmaz
Hayır tabiki de bazılarıda evde oturan ev kızı istiyor
mesela ben
Vallahi şimdiki erkekler çok uyanık memur olduğumu duyduklarında peşimden ayrılmıyor benim haklarımı benden daha iyi biliyorlar hemen evlenirsek süt iznin su kadar bu kadar diyorlar
iyy allahin belaları uzak dur onlardan bence sne direkt zengin birini bul evlen en azından seninle ne zihniyette olduğunu anlarsın
Hizmetçi arayan bakıyor ona. Kadın kendi ayakları üstünde dik durabilmeli artık herkes güçlü kadınlara saygı duyuyor
güçlü kadın çalışan kadın değildir güçlü kadın her koşulda kendini ezdirmeyen kadındir. çalışan kadın çalışmadığı zaman güçsüz oluyorsa gücun , çalışmakla bir olgusu yoktur
Çalışmayan veya mesleksiz ile evlenen kişi boşanınca ömür boyu nafaka öder.
Ben kadının çalışıp çalısmamasına bakmam. Çalışmak istemiyorsa saygı duyarım. Hatta mümkünse çalışmayan bir kızla evlenmek isterim.
tam tersi çalışmasını istemiyorum
Şahsen eşimin çalışmasını istemiyorum.
Benimle evlenecek kişi çalış derse evlenmem.
Bi kişi senin bu sorunu alıp üstüne kendi yorumunu eklemiş ve altına böyle kadınlar öldürülmeyi hakediyor demiş haberin olsun
Kadının kendi isteğine kalmış çalışıp çalışmaması ben sevdiğim kadının çalışmasına veya çalışmamasına takılmam
Sevdiğim biri var sırf annesi çalışan olsun diye ısrar ediyor bu yüzden evlenemiyoruz yani çalışan derken memur öğretmen vs. 🙄
onlar elin kızına para yedim eyelineer diye düşünenlerden uzak dur sen onlar sana layık değil bu durumu normallestiren zihniyetlerin nesli tükenir inşallah
Moralim bozuk çok ağrıma gidiyor insan sevdiğini olduğu gibi kabul edip almalı benim mesleğimlemi evlenicek yani😞
canını sıkma sen bak boşanmalar o zihniyetten iler yüzünden oluyor sen tatlı canını sıkma güzel kardeşim iyi bi yalnızlık kötü beraberlikten iyidir
Haklısın canım umarım hersey hayırlısı olur👍
Amin insalalh sem sakın bakma olumsuz yorumlara kadın çalışsın erkeğe muhtaç olmasın geçim zor erkekler artık çalışan kadın istiyor diyenlere varya bulsalar önden önden giderler sorumluluk sahibi birini bulup evlenmeyi kendilerinin yok diye aşağılıyor lar kadınlar ayy koca parası mi yiyor yiyecek vs. diye onlara hep yıyıci erkekler denk geldiği için o kızları yikamislar beynini
erkekler artık çalışan kadın istiyor diyen kadınlar hic mi farkında degiller acaba çalışmassa istenmeyeceklerini kendilerini olduğu gibi sevilmeyeceklerini !
bi kadın neden bile bile öyle erkeğe evet der hiç anlamış değilim kendilerini o kadar mı değersiz görüyorlar neysek sen ben gibileri farkındalık yaratmış kendine
Keşke herkes sevdiğini olduğu gibi kabul etse genelleme yapmayım yine ama mesleğim olduğunda evlenicek se çok zoruma gitti
Kendi adıma konuşayım o zaman sevgilim çalışan kadın istiyor diye bir insan okuyup, çalışmadım. Kendimi geliştirmek, sosyalleşmek için okuyup çalıştım, sonra özelden devlet dairesine geçtim şu an beyler gibi yaşıyoruz geçim derdimiz olmadan, eşim bu ay acaba bana para verecek kadar kuaföre gideyim, istediğim ayakkabıyı alayım, şuraya tatile götürür mü acaba demeden. Çoğu kadın bu yüzden okuyup çalışıyor. Ama diğer yandan sizi işiniz yok diye istemeyen bir insandan da uzak durmanızda fayda var.
Çalışmaya asla izin vermem dese hoşuna gider mi?
Çalışan istiyorsa evi temizler artık.
Cagimizin erkekleri afedersin salakkkkk
O zaman kendi istediği gibi birini bulsun
iş konusuna takılıyorsa demekki ciddi değill
Ne alakası var bakamayacağım kişi ile evlenmem
Ne alaka çalışan kadın olmasıyla
Çalışmayan kadının sevmeye sevilmeye hakkı yok mu
Yok ne alaka benım ıcın onemlı degıl calısıp calısmaması
Çalışan, üreten kadın olun. Karşınızdaki 5 kuruş verecek diye beklemeyin kendi restinizi çekin. Evde oturmak bi işe yaramaz kızlar. Ezilen olursunuz.
evdeki kadında çalışıyor üretiyor merak etme sen
ezilen olmayız sen nemrak etme yapacağın iş seni eziyorsa çalışmadığın da yanındakinin gerçek yüzünü gören asıl sizlersiniz ben en azından başta tavrımı koyuyorum güçlüyüm güçlü kadınım güçlü kadın demek her koşulda kendini ezdirmeyen kadındır
ben yemeğimi de yaparım eşimden paramı da isterim aşağılık kompleksine girmem önüne yemek yapcam diye ihtiyaçlarımi alsın dite şükür hayatıma alacağım karakter de belli öyle çıkmıyor diye beni aşağılayan eziklemeye biriyle evlenecek değilim eşini ezenler ev hanımı isteyen kadınlar değildir çalışıyorsan 5 kurus istemeyeceksin veya sende çalışıp bu eve katkı sağlayacaksınız diyen zihniyetlerdir
İyi evde otur sen sabah akşam
Para için dışarda ezilen olmak size tuhaf gelmiyo da bir kadının kocasının karısını gül gibi geçindirmesi mi tuhaf oluyor. Aynı şey, dışarda para için hizmet ediyorsun. Evde de koca bakıyor, sen kocanın yemeğini temizliğini yapıyorsun. Bunu neden bu kadar savaş haline çeviriyorlarsa. Herkes istediği gibi yaşamalı. Olması gerektiği gibi değil.
Tammmammmm hepiniz evde oturun kocanıza hizmet edin.
😂 😂 Yo benim öyle bi planım yok ama ben öyle birşey isteyen kadınları da anlarım, hak veririm. Empati yapma yetim yüksek çok şükür
Sana böylesi denk gelmiş.
Ben istemiyorum mesela.
haklısın artık buna bakıyorlar
Maymun gözünü açtı tatlım 😏
Bende çalışmayan arıyorum hayret
@mavidüşler_benimle
Hayır, çalışmandan rahatsız olacak erkekte çok.
Ben calsimayan ile evlenirim evlenirsem
Sana öyle denk gelmiştir.
Bir bize denk gelmez senin gibileri.
Evlenmesen ne yapacaksın onu hiç düşündün mü?
Niye bu yönde plansızsın.
hayat pahalılığında kriterlerde değişti demekki...
Bence hayır
hayir zorunda degilsin
hayır bence tatlışimmmm
Yooo
Hayır bir eşim olsa kıyamam çalıştırmaya
Evet şimdi çoğunluk öyle oldu
bence ılk soru o olmamamalı
Hayır birbirinizi anlayabilirseniz yeterli bence
Eşimin çalışmasını istemezdim sanırım
Evet.
Hayır tabi ki