İkimizde evliyiz ama kopamıyoruz güya ayrıldık ama konuşuyoruz hergün? Neden benımle konusmaya devam ediyor?

11 ay önce sanalda tanıstık.. Baya değişik bi tanısma oldu ve ben ilk defa birinden hoşlandım hatta çok sevdım inanılmaz bir çekim oldu 3. Gün numaralarımızı verdık. 7 ay sevgili olarak devam ettik ama sonra bi olay oldu vicdan yaptık ayrıldık. 2 ay hiç konusmadık sonra tanıstıgımız yerde paylaşım yaptı imalı konusmaya basladık çok özlediğini söyledi.. sevgili değiliz ama senden habersiz kalmak istemıyorum diyor. Konusalım sohbet edelim birbirimizden haberımız olsun ama sevgili olmayalım diyor. Aynı hesap değil mi? Neden böyle davranıyor? Ayrıca cinsellik falan da konusmuyoruz.
Güncellemeler
+1 yıl
Ne güzel yargılıyorsunuz... Ama çok görmüyorum bende yargıladıgım , asla yapmam dediğim , yapanlarla görüşmeyi kestiğim şeyin başrolünde oynuyorum şu an... inş sizde oynarsınız...
İkimizde evliyiz ama kopamıyoruz güya ayrıldık ama konuşuyoruz hergün? Neden benımle konusmaya devam ediyor?
Cevapla