Özür dilerim bitanem, hemen gidiyorum.. Gider yıkanır gelirim, sonra masum masum bakar yatağa dönmeye izin isterim, izin verirse güzel bir buse kondurur sarılır uyurum İzin alamazsam da, gider salonda yatarım giderken de sen haklısın aşkım bir dahakine dikkatli olurum der giderim.. Birlikteyken değerini bilmek lazım bazı şeylerin..
Lakin ben o sözde kokmanın aksine farklı bir güzellik seziyorum 🤫 bu durumda ses etmeden duşa gidip duş dönüşünü sabırla beklemek kalıyor😉🌺🤍🌸 Sizde her şeyi yanlış anlıyorsunuz 🤭🥴
kalkarim bir daha beni yanında bulamaz... birşeyleri söylemenin kibari var neden bunu yapmak yerine kırarak incitetek yapılıyor ki anlamıyorum.. kırmak insanlara keyif veriyor galiba... kirmayim derken bile o kadar can yakıyorlar ki... kimse birşeyin farkında değil maalesef... o kadar ki silikmiyiz hayatta 😔😔
Eşler herzaman birbirlerine temiz olmalı. Bu saygidandir. İnsan yatmadan önce kendini kontrol etmeli rahatsız edici bir durumu varsa onu hemen gidermeli. Bu tavırlar evliliği pekiştirir. Kokuyosan düz Alaçam yatağa öyle girmeyecen
wallla okadar saçma bir şey ki benim hiç yataktan çıkamadığım duş alamadığım kötü günlerde oldu ama asla eşim hiç bir şey deemdi tam tersi iyice sarılır uyuruz
Uyuyana kadar burnu mu tıkalıymış😏 Bir insanın durduk yerde pat diye kokacak hali yok heralde ve koktuğunu farketmeyecek halide yok Gece gece dalga geçmek bu bildiğin ya😏
Çok ağrıma giderdi büyük ihtimal sabaha kadar oturup ağlardım ya da beğenmiyorsan defol git derdim bilemedim şimdi o anki psikolojik halime göre değişirdi
Söyleyiş tarzına göre tepki veririm sert söylediyse ağzına tükürürüm ama yumuşak söylediyse hakkı sonuçta kıç kıça yatıyoruz sorunun çözülmesi için gel bunu beraber halledelim der duşa çekerdim