Mantılı ve tutarlı birisi zaten bunu söylemez eğer söylüyorsa sorun var demektir. Rahatsız olan kişi yanındakini uyandırmadan kendi gider başka bir yerde yatar. Ancak uyandırıp kalk git başka yerde yat diyorsa o evlilik bitmiştir ve noktayı hemen orada koyarım. Hastalık rahatsızlık ve buna benzer sebepler varsa o durum başka.
Bunu diyiş tarzı çok önemli insanlık halidir tabi özellikle yaz günlerinde olabilir. ama ben olsam o konumda eşimi hiç rahatsız bile etmem ona hissettirmeden rahatsız etmeden ben giderim eşimdende aynı ince düşünceyi beklerdim açıkçası ama bu durumun her iki taraf içimde sık sık olması hiç hoş değil
Artık ne düşünürsen neyi doğru Seçip kabullenirsen.. sana kalmış bir durum benim doğrularım bu şekilde seninde doğruların buysa ve buna göre ithamlarda bulunuyorsan saygı duyarım sadece.. iyi geceler
"Öyle mi? Şimdi görürsün sen."diyip 5 10 dk mutfakta bekleyip elime iki bardak alırım. Birinde su olacak tabi. Kulağının dibine yaklaştırıp bir o bardağa bir bu bardağa derken altına ettiyse ne mutlu. Etmediyse sorun yok. Su dolu bardağı yattığı yere dökerim. Sabahta o düşünsün artık. :D
Soruyu görünce sinirlerim bozuldu :) başıma daha beteri geldi. Şöyle ki, bunaldım başka yere git demek yerine direk sarılmış olduğum elim fırlatıldı ve 'zaten sicak' dendi üstüne azarlanmaya da devam edildi :) sonuç: birdaha asla sarılan olmadım 😎
Tabii ki üzülürüm. Ama bunu demez. Çünlü duşumu almış, ağız ve diş bakımımı yapmış, güzel kokular sürünmüş, sevgi ve şevkât dolu bir adam gibi o yatağa girmiş, saatlerce sevişip kadınım ile huzura ermişimdşr. Sen olsan böyle birine sıkıldım kalk başka yerde yat dermisin? Ben demem...
Yani herhalde uyku sersemliğiyle biraz gerilirdim ama kalkardım. Herkesin başına gelebilir, bazen o kadar bunalıyorum ki kimse yanımda olsun istemiyorum. Sabah konuşurduk tabii.
Deme şekline ve sebebine bağlı yoğundur falan olur anlayışla tabiki ama durduk yere anlamsız sa aklıma bin türlü şey gelir sabaha kadar ağlarım uyuyamam belki saçma gelebilir ama napim kendimi biliyorum ağlarım sabah ters davranirim falan 😂😂
Olabilir hava 35° derece napsın adam yani yanımda pişmek zorunda değil zaten yazın genellikle ayrı yatarız o çok terliyo ben bunalıyorum ve ben yer yatağı seviyorum balkonda serin serin
Kendisi bunalıp beni uykumdan edecek kadar küstahsa o saygısızligina kimse tahammül etmez kavga çıkar. Bunalmışsa kendisi kimseye rahatsızlık vermeden başka yerde kendisi yatsın
Bir kere sevdiğim adami uykusundan ben daraldım diye kaldırmam. Onu neden huzursuz ediyorum ki? Ben geçerim başka bir yere.. Tabi o yokluğumu fark edip yanıma gelirse o başka..
Bunu bana söyleyene kadar kendi kalkıp gitse ya? Bu ne saçmalık? Evliyiz ama birlikte yatmaktan mı bunalmış? Evli insanların birlikte uyuduğu konusunda bilgilendirmeliydi biri onu. Olan bana olmuş.
Bir bayan olarakta bir erkek olarakta hiçbir bahanesi olmayacak bir durum. Bu cümle geçtiyse eğer evlilik bitmiş ya da bitiyor demektir. Kadının içinden asla acısı geçmez.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Gidip önce bir papatya çayı doldurup getiririm ona , birde çikolata getiririm mutfaktan , birde sıcak su torbasını getirip bırakırım yanına🙂sonra alırım yastığımı salona onun canı saolsun olur belki o an kötü birşey olmuştur ya da adet🙂
Yani Oda var dimi 😅muhtemelen istemez bende götürür mutfağa bırakırım salona gider yatarım ne yapalım🙂onu kızmam ve kırmam eşime karşı o eşik baya yüksek elimden gelenin fazlasıyla alttan alırım ama çok da ilerletmemeli🙂
Kardeşim bu anlık birşey olabilir , sürekli yapılsa bende rahatsız olurum ama olur öyle arada belki kötü bir rüya görüp uyanır , böyle durumlarda yani , yoksa evlendiğim Kadın beni yataktan kovacaksa bir manası Yok evliliğin😅
@Hasan8811 aynı yatak sacmaligini geçin artık.. Adam horluyordur, kadin cok dağınık yatiyordur, gece kurufasulye yemiştir habire gaz cikariyordur... evlilik insani birşey yok aynı yata sicaklik vs.. Geçin bunları kalpler sogumasin. Zorunlu kalininca ayrı yatakta yatilir. Ayni yatakta yatipta esi uyuyunca elinde tel çok halt karistiranlarida duyuyoruz
Her türlü sağlık sorunu tedavisi var bunlar bahane horlama gaz tedavisi var ilacı var engelleyici yatakta tel meselesi cibiliyet meselesi lafım yok. tama herşey senin dediğin gibi olduğunu düşün zevk zamanı bir yatak sonra herkes kendi yoluna geç bunları gerektiğinde taraflar alışacak kabullenecek
Bunlar hep amarikanın oyunları derim. Sonra kalkıp başka yerde yatarım. Çünkü ben öyle gecenin bir yarısı kalktığımda çok mantıklı bişey söyleyemem uyku sersemi olurum.
Bu halleri gelme olayı yok kardeşim, regl duygu durumunu 360 derece döndürebilecek bir olgu değil. Sadece karnımızı ağrırsa ağrıyor öbür türlü herkes birbirini yiyor, aşırı abartıyorlar. İzahı olmayan şeylerin mizahı olur YouTube dan Cem Yılmaz Kadın Pilot videosunu izleyin, izlettirin 🙃
Bu halleri gelme olayı sadece regl durumunda geçerli olan bşy dğl ki her insan zaman zaman böyle psikolojik ankar yaşayabilir bence. Normal zamanda da. Ben böyle düşünmüştüm
Daha cümlesi bitmeden kendini salondaki kanepede bulur :-) Bu da uyku sersemi olarak vereceğim tepkidir. Sabah uyanınca ne olur, onu tahmin bile edemiyorum :-D
En İyi Cevaplar