Sevgilim beni yarı yolda bırakıp gitti ve çok mutluyum dedi. Ben çok kötü oldum ne yapabilirim ne önerirsiniz? ?

5 ay önce birlikte olmuştuk ve bugün beni terk etti hem de mesajla.. Ve çok mutlu olduğunu söyledi 😓😓 ben ne yapacağım şimdi nasıl, yoluma devam edeceğim? Ona inanmış, güvenmiştim ne yapacağım ben
Sevgilim beni yarı yolda bırakıp gitti ve çok mutluyum dedi. Ben çok kötü oldum ne yapabilirim ne önerirsiniz? ?
Cevapla