Su an 21 yasindayim ve üniversite ogrencisiyim. Bugune kadar hic sevgilim olmadi. Flortlesme asamasina bile gelemedim. Yani normal erkek arkadaslarim oldu ama hicbir erkekle sevgili olma amaciyla hoslanti, tanisma aşamasına bile gelemedim. Tipin nasil cok cirkin misin yazmayin değilim. Normal bir insanım, bakimliyim. Cok goze batan bir insan değilim arkadas ortaminda eglenceli biriyim genelde sakinim disariya karşı.
Bu durum beni biraz üzüyor. Sebebini bir türlü bulamıyorum. Icimden gelen bir his hic evlenemeyecegimi söylüyor. Evlilik meraklisi falan sanmayin sakin ama yapi olarak da ben hic sanmiyorum, evlensem bile bosanirim gibi geliyor.
Icimi doktum sadece arkadaslar. Insan bu yasta sevilmek, herkes gibi sevdigiyle vakit gecirmek istiyor. Yapabilecegim bir sey varsa söyleyin tabi.
Bu durum beni biraz üzüyor. Sebebini bir türlü bulamıyorum. Icimden gelen bir his hic evlenemeyecegimi söylüyor. Evlilik meraklisi falan sanmayin sakin ama yapi olarak da ben hic sanmiyorum, evlensem bile bosanirim gibi geliyor.
Icimi doktum sadece arkadaslar. Insan bu yasta sevilmek, herkes gibi sevdigiyle vakit gecirmek istiyor. Yapabilecegim bir sey varsa söyleyin tabi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar