Sevgilimin çok üstüne gittim uzaklaştı lütfen bana tavsiye verin çok kötü hissediyorum ne yapabilirim?

Selam 2 yıldır beraberiz
Ben onun için tüm hayatımı feda ettim
Benim geri kafalı ailem var her gün dayak yedim bi insan en güvenmesi gereken insanlardan korkar mı
Ben sevgilime güvendim ailemden korktum
O hep beni mutlu etmeye çalıştı her hatama sustu
Beraber ağladığımız zamanlar oldu
Ama son zamanlarda ben onu kaybetmekten korktuğum için fazla sıkmaya başladım
Kızlarla konuşmasına izin vermedim aslında böyle değildk
Okul değiştirmesine bile izin vermedim
İki gün önce yanımda bebek gibi ağladı göğsüme yattı
Çok seviyorum ama bu kadar üstüme gelme gözüm senden başkasını görmüyor dedi
Benim ailemde onu tehdit etti ailemden de bıktı ama vazgeçmedi bu zamana kadar
Ben dedim okul değiştirirsen ayrılırım falan
Şimdi uzak mesafeli bana karşı
Ruhsal olarak çok yorgunum diyor
Yazmıyo bana gün boyu ne yapıcam üstüne düşmek de iatemiyorum
Sevgilimin çok üstüne gittim uzaklaştı lütfen bana tavsiye verin çok kötü hissediyorum ne yapabilirim?
Cevapla