Sevgilim benden ayrıldı çok kötüyüm acı çekiyorum ne yapmalıyım?

Evlenecektik ya evlenecektik her sey mukemmeldi askerden donmustu sali gunu askerden geldiginden beri bana soguk davraniyordu sebebi ise cok mesgulmus ben hep aradim mesaj attim ama karsilik alamadim dun beni engellemis numarami inanamadim buna cok kotuyum galiba artik her sey bitti ne yapmam lazim
Sevgilim ile ben😞😞😞😞💔💔💔💔
Sevgilim benden ayrıldı çok kötüyüm acı çekiyorum ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
ben kendime degil ona uzuluyorum cunku ben onu dunyanin en mutlu erkegi yapabilirdim elimden geldikce cok iyi bir es olabilirdim onu hep sevip saygi gosterip destekleyip her zaman ama her zaman yaninda olabilirdim, tabi dunyanin sonu degil her sey gecer, analar evlatlarini kaybediyor her aci gecer ama ona uzuluyorum ilerde evlenecegi kiz benim gibi onu sevmez diye benim gibi olmaz diye cok kotuyum💔😞💔💔💔
Güncellemeler
+1 yıl
kimse merak etmesin iyiyim arkadaslar duydumki evlenmis, beni aldatiyormus, artik umrumda degil sadece bazen dusununce uzuluyorum ama artik iyiyim hayat devam ediyor onume bakiyorum
Sevgilim benden ayrıldı çok kötüyüm acı çekiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla