- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılÇok üzüldüm çok, ne yaşadığını çok iyi anlıyorum hele ki uzun bir ilişki ise unutmak insana zor gelir çünkü sana herşey onu hatırlatır. Sen onu kendinden çok düşünürken o seni hiç umursamaz aslında. Acı çeken senden başkası olmaz. Belkide böyle bitmesi en iyisi oldu sana her daim soğuk davranan birini bir ömür çekemezdin..
Sağlık olsun hiç üzülüp canını sıkma ve herşeye rağmen güçlü ol kardeşim. Sen bunları da atlatırsın.😊😊23 Yorumla- +1 yıl
siz cok cok iyi kalpli insansiniz cok tesekkur ederim motive edici guzel yorumunuz icin evet gececek baska care yok umarim her sey guzel olur ve umarim sizde her zaman mutlu ve saglikli kalarsiniz
- +1 yıl
Rica ederim ne demek 😊 Hayatta bir takım zorluklar elbette ki olacak ve onlarla illaki yüzleşmemiz gerekecek. Bu da onlardan birisi işte. Senden hep mutlu ol, tatlı canını hiç sıkma.
- +1 yıl
❤❤❤❤
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkeklerin bu durumlarından nefret ediyorım. Abi nedenini söyle sonra sktr ol git. Niye amaçsız davranıosun insanları soru işaretleriyle suçlu psikolojisine sokuosun. Ben yapamıorum de sevmiyorum artık de anam istemiyor de sektir git. şu an benzerini yaşıorum senle. Daha öncede yaşadım. Kaygılanma diyemem seni çok iyi anlıyorum hatta korkuosun başkası mı vardır işte instasına ulaşmaya çalışırsın ortak arkadaşlarınızın ağzını ararsın kötü bişe duymaya korkarsın onlardan. Verdiğin emekleri düşünürsün bidaha başkasını sevebilir miyim dersin. Ama o şerefsiz senin bu kadar korktuğunu anlamaktan bile acizdir. Maldır. Aslında affetmemek lazım böyle tipleri
218 Yorumla- +1 yıl
cok cok tesekkur ederim evet cok haklisiniz hayat devam ediyor umarim hayatimizda kalbimiz kadar guzel olur be kardesim
Cevap sahibi+1 yılO belli olmuyor kuzu kötülerde mutlu oluyor. Kaç gündür yazmıyor sana bu?
- +1 yıl
iste bugun 2ci gun
Cevap sahibi+1 yılHele şerefsiz derdin ne böyle yapıyorsun? Dikkat mi çektiğini sanıyor. Aslında böylelerine gideceksin aldatacaksın o zaman nası değerli olursun ama biz yapamayız işte karakterimiz izin vermez. Benimkide 5 gün oldu. Whatsapa girip çıkyor sürekli gece 3 lere kadar
- +1 yıl
siz bisey yaziyormusunuz?
Cevap sahibi+1 yılYok kuzu önceden nasılsın falan yazardım bugün tamamen kestim hiçbişe yazmadım oda yazmadı. Kafa dinlicem dedi. Dinlesin bakalım. Evlilik arefesinde bunu yaptı bide resmen yarı yolda kalmış olacam terkederse.
- +1 yıl
bana haber verirmisiniz sizi tekrar ararsa sadece bilmek istedim sizi ararsa affedermisiniz?
Cevap sahibi+1 yılKuzum bizim mesele uzun yazmayabilirde sende yazarsa haber et. Affetme konusunda kararsızım çünkü biz evlilik arefesindeydik. Aileler tanışmadan önce şehir konusunda anlaşamadı. Onun annesi dediki ben oğlumu yollamam benimkide beni yollamam dedi. Annemin numarasını verdim sevgilime en son annen arasın dedim. Aramaz sanmıyorum dedi. Yani kavga bile etmediler tanışmadılar bile soğuk savaş var. En sonunda sevgilimde bana cephe aldı birden soğuklaştı. Kafamı dinlicem dedi. İnstadan engellediğini sanıyorum. Emin değilim. Belki anası birini buldu😄 Bana bu yaşattıklarının hesabını vermeden affedemem. şu an annemde biliyor benle konuşmadığını. Belli etmiyor ama oda üzülüyor hatta sevgilimi aramak istedi ben izin vermedim. Bekliyorum işte 😔
- +1 yıl
evet sadece yapabilecek seyimiz beklemek sakin ama sakin aramayin kucuk dusmeyin eger gidersede kendisi kaybeder siz degil ama sakin bir gaza gelip aramayin ve biliyorum ariyacaktir evet bende size soylerim eger ararsa ama benimde icimde umut yok artik
Cevap sahibi+1 yılHiçbir açıklama yapmadan giden erkek geri döner. Benim bunu ilk yaşayışım değil daha öncede bana bunu yaptı. 2 buçuk ay sonra geri döndü. Sana tavsiyem eğer aynı şehirlerdeyseniz sürekli seni görmesini sağla. Hep gözünün önünde ol ama ona bakma ve içinden gelmese bile süslen püslen gülümse. İşe yarıyor çatlıyorlar benimki kudurmuştu. Ama benim şu an öyle imkanım yok farklı şehirlerdeyiz görmüyor etmiyor unutmasıda kolay olacak😊
- +1 yıl
tamam anladim tesekkur ederim
Cevap sahibi+1 yılKuzu haber yok mu seninkinden?
- +1 yıl
hayir galiba artik vazgecicem ablacim, sen ne yaptin? ben artik tum umutlari kaybettim
Cevap sahibi+1 yılHadi ya üzüldüm 😔 Ama sennki döner bence. Bzm durum biraz çıkmazdaydı. Ben yazdım bgn. Son kez annemi ararsan seninle konuşacağını söyledi dedim annende arayıp kahve içmeye geliyoruz ya da kafasındaki soruları sorabilir dedim. Yani ne diyim daha gördü yazmadk henğz
- +1 yıl
gormus ama yazmamis hmmm uzuldum bende ama artik lutfen sen yazma zaten yazmak isterse yazir sana keske ayni ulkede ayni sehirde olsaydikta konusup bir birimize destek verebilseydik ama yapacak care yok hayat devam ediyor bir turlu devam ediyor lutfen guclu kal ve yazma
Cevap sahibi+1 yılBana arkadaşım dedi son kez yaz elini uzat üstüne düşeni yap geri çekil dedi. En azndan yapmadı denmez dedi. Zaten mesajın sonundada 9 yılın hatrına yazdım dedim. Kendi bilir
Cevap sahibi+1 yılKeşke kuzu ya. Ama sende arkadaşlarınla konuş hep. Tek durmamaya çalış. Oda kötü yapıyor insanı. Örnek verir gibi olmasın ama sigara bana iyi geliyor yani sıkıntıyı alıyor biraz bende. Tabi sen yapma hobi falan bul😊
- +1 yıl
tamam tesekkurler
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılİşte erkeğin mal beyni. Sen diyorsun ki onu benim gibi seven olmaz. Benim gibi eş olmaz. Ona iyi davranmazlar diye korkuyorum diyorsun. Ama o bunların hiçbirini demiyor. Ben ayrılırsam kız üzülür demiyor, hiçbir neden belirtmiyorum demiyor. Ama belli bir neden olabilir. Bu yüzden sen üzülmeyesin diye bu şekilde ayrılmış da olabilir. Bana öyle de geliyor biraz. Ama bu şekilde terk eden erkekler de var. Benim sözüm onlara. Ama eğer senin için üzülmemişse sen de onun için üzülmemelisin.
20 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılSelam,
Kafan güzelmiş güle güle oturun,
Sen saçmaladığının farkında mısın arkadaş?
Seni terk ediyor ve sen hâlâ onu düşünüyorsun aptalca... Özür dilemem çünkü aptalca bir davranış...
Lütfen aptal olma seni seveni sen bin kat daha fazla sev seni sevmeyeni 2 kat daha fazla sevme... NET!!!27 Yorumla- +1 yıl
tesekkurler
- +1 yıl
Sanırım kendinize geldiniz?
- +1 yıl
@kararrveremedimm bile bana hak vererek kararını verdi sayın soran arkadaş 🙄
- +1 yıl
🤭🤭🤭🤭 Kesinlikle
Anlatım tarzı üstrupsuz olsada.
Cümleler doğru. - +1 yıl
@kararrveremedimm ama arkadaş yazıyı okudum cinnet geçiriyodum az daha ne diyo bu 🙄 didim sonra Didim e gitmeye karar verdim ama CORONA malûm 🙄😂😂😂
- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
Aynen öyle... Umrunda olmasın üzülme... Senin yaşadığının milyon katını yaşadım. Senin kadar üzülmedim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
+1 yılGercektn birak gitsin bazi itler salinmali. Sonra disarida agizlarina siciyorlar uyuz korkak olup geliyorlar siginiyorlar. Bende oyle dedim. lan dedim snra beni ömür boyu üzer ben neler yaparim niye yapim? Vazgectim. Senin olan senin olucaktir. Zorlama.
26 Yorumla- +1 yıl
ne kadar surede gecer peki bu ask acisi?
- +1 yıl
Guzel kizim ben su an on gun oldu. O kadar mutluyum ki. Gittigi icin. Eksileri ve artilari tarttim. Eksikeri agirdi. Dene bunu.
- +1 yıl
sizi aradimi?
- +1 yıl
Yo hiç aramadi. Oda dünden raziymis. Şimdi kurtuldum diyorum. Sen nasil oldum bakalim
- +1 yıl
daha iyilesiyorum artik lazim degil Tanriya hevale ediyorum
- +1 yıl
İste böyle ol kizim💪🏻biz bize yeteriz
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. İnan cok uzuldum ve senin gibi fedakar bir kizdan neden ayrildigini cok merak ediyorum bence bu adam aptal arkadasim ve sakin uzulme o aptal kaybetti sen degil
12 Yorumla- +1 yıl
haklisiniz tesekkurler
+1 yılTabiki üzüleceksin ama sakın hırpalama kendini. Önce ona bir engel de sen at. Sana geri mesaj atmak isterse, özür dilerse sakın AFFETME. Her insan ayrılabilir, anlaşamayabilir bu normal şeyler ama sana açıklama bile yapmadan engellediyse bu karaktersizlik olur. Üzme kendini canım benim💕💕💕💗
11 Yorumla- +1 yıl
haklisiniz cok cok tesekkur ederim
+1 yılŞu poğaça surata hele...
Güzelim kızı bırakmış. Boşver kız , giden gitsin kalan sağlarla yola devam11 Yorumla- +1 yıl
ne kadar zor olsa bilr haklisiniz
+1 yılBöyle bir şerefsizi bir daha affetme bırak güzelsinde dönmesin. Onu unutmaya çalış. Bırak mutlu etme onu olsaydı zaten gitmezdi.
11 Yorumla- +1 yıl
evet iste en kotu en buyuk darbe iste bu sevseydi gitmezdi
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu dünya daki herşey aile kadar önemli bişey yok sevgili gelir geçer severse asla vazgeçmez demekki sevmemiş göötünü kaldırdın onun gööt olmuş sen bir göötü niye takıyon ki. adam gibi seven bırakıp gitmez ki
19 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSenin bu yaşadığını bende yaşadım
Cevap sahibi+1 yılAma çok uzun zaman oldu 9 yıldır kimse hayatıma almadım
- +1 yıl
ne zaman gecer be bu acilar olmek uzereyim
Cevap sahibi+1 yılÖlmeyi gerektirecek hiç bişi yok hayatına devam et emin ol bir süre sonra ben bunu mu sevdim lan dersin hem sen ondan daha güzelsin rabbim iyi olan kulllarını kötü insanlardan uzak tutar askere gidip başkasını bulmuştur ama takma kafana seni hak etseydi bırakmazdı
- +1 yıl
haklisin galiba cok cok tesekkurler
Cevap sahibi+1 yılRica ederim allah a emanet ol
- +1 yıl
tamam tesekkurler
- +1 yıl
ama hangisi siz
Cevap sahibi+1 yılÇapkınprens
Siz güzel kızlar, böyle sığırlarda ne buluyorsunuz, Allah aşkına
21 Yorumla- +1 yıl
keske bende bilseydim
+1 yılKendisi pişman olursa olur olmaz ise koşma peşinden aman dünyada erkek mi yok
11 Yorumla- +1 yıl
cok haklisiniz😭😭
+1 yılBir ara doktora gitmeyi denesene bea. Göz rahatsızlığın olabilir. Sevinmem gereken şeye üzülüyorsun
15 Yorumla- +1 yıl
neden sevineyim?
- +1 yıl
Oğlan çirkinlik abidesi ondan öyle diyo
- +1 yıl
@asdfghj4848 gözü aşktan kör olmuş boş ver
- +1 yıl
🤷🏻♀️
- +1 yıl
@asdfghj4848 maalesef 🤦♂️
Yazdığın şeylere sinir oldum. Ben severim, ben mutlu ederim kimse yapamaz tarzın gerçekten itici. Bu tavrını ilişkine de yansıttıysan karşındakine tam bir egoist olduğun mesajını verip bıktırmış olabilirsin. Hayatta tek seven sen değilsin elbet onu seven bir baskasını da bulur. Kendinize bu kadar şey atfetmeyin
10 Yorumla
+1 yılSen çok güzelsin bir kere ona çok fazlasın. Böyle karaktersiz biri için üzme kendini.
11 Yorumla- +1 yıl
cok tesekkur ederim
+1 yılÜzülme annem. İllaki atlatırsın bu dönemleri, her şeyde bir hayır vardır
11 Yorumla- +1 yıl
tesekkur ederim umarim
Başkasıyla, birliktedir sen de fıstık gibi kızsın bosver gururlu ol
11 Yorumla- +1 yıl
tesekkur ederim
- Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı.
+1 yılGeçmiş olsun
Biraz zaman alır kendine gelmen
Güçlü ol hayatın sonu değik11 Yorumla- +1 yıl
tesekkur ederim
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Saçmalama silkelen kendine gel. Sen daha iyilerine layıksın. Çocuk sahiden yanında tipsiz bir de bu haliyle ayrılmış senden şaka gibi.
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Her kötü şeyin arkasından güzel bir şey olur üzülme fıstık gibi kızsın kafaya takma boş ver
13 Yorumla- +1 yıl
tesekkur ederim😭
- +1 yıl
tamam 💙
Üzüldüm kardeşim kötü olmuş.. sebep neymiş peki bunu yapmasının?
11 Yorumla- +1 yıl
keske bilsem be abi
+1 yılSevgi denen saçmalığa artık inanmıyorum sende inanma ve kendini okadr çaresiz hissetme o seni nasıl sildiyse sende sil değmez hayatına bak bos
11 Yorumla- +1 yıl
ne kadar zor olsa bile bunu yapmaliyim
Yahu bu askere giden erkeklere noluyor biri bana şunu açıklasın ya.
Hiç yaşamadım böyle birşey ama herkesten duyuyorum10 YorumlaHalinize uzuldum, ama soyle dusunun ; herkes hak ettigini bulur... Siz de eminim ki cok daha iyi insanlarla tanisacaksiniz, boyle insanalr icin caninizi uzmeye degmez...
11 Yorumla- +1 yıl
cok tesekkur ederim
Bence iyi olmuş kendini begenmisin tekine benziyo yaninda guzel kaliyoaun ki güzelde kizsin takmamaya calis o kaybetti
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSenin onu düşündüğün kadar kendisini düşünse zaten senin gibi değerli birini bırakmazdı bence.
16 Yorumla- +1 yıl
tesekkurler😭
Cevap sahibi+1 yılSana tavsiye biraz kendi haline bırak. Arayıp sorma kafasını dinlesin biraz. dönerse senindir zaten. Dönmezse de yoluna bak
- +1 yıl
cok haklisiniz
Cevap sahibi+1 yılKonuşmak dertleşmek istersen burdayım canım
- +1 yıl
cok cok tesekkurler siz cok iyi kalpli bir kizsiniz ❤
Cevap sahibi+1 yılCanım benim nedemek her zaman 🌸
Gizli Üye(25-29)+1 yılBoşver tatlım hayatına devam et umarım sevdiğin kadar sevilirsin
11 Yorumla- +1 yıl
umarim tesekkur ederim😭💔😞
Askerlik psikolojisiyle verilmiş bir karar muhtemelen. Evlilik düşüncesi onu korkutuyordur ya da psikolojik bişeydir.
10 Yorumla
+1 yılbaşkasını bulmuştur büyük ihtimalle. giden için üzülme. sen bundan sonraki hayatına bak. ve kolay kanma.
10 Yorumla
+1 yılDurduk yeremi engelledi evlilik hayali kurduysanız böyle 2 dkda atamaz seni galiba hayatında başka birisi var ben öyle düşünüyorum seni üzmek istemem
23 Yorumla- +1 yıl
askerden gelince cok mesgulum demisti bir iki hafta bekle her sey yoluna girer demisti ama hep ilgisiz davranmisti ne aramisti ne sormustu sonra ben buna bir suru mesaj attim aradim o sa beni engelledi engellemis durduk yere hic bir aciklama yapmadan ben kendime degil ona uzuluyorum
- +1 yıl
Biri olabilir hayatında neden ona üzülüyorsun peki o durduk yere seni engellemiş hayat devam ediyor nekadar zor olsada
- +1 yıl
biliyorum devam ediyor
- Aşk İlişkileri konusunda 713 cevap paylaştı.
+1 yılSen daha iyiler layiksin kizim maşllah var bosver takma
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 433 cevap paylaştı.
+1 yılPsikolojisi çok bozuktur ama niue yaptığını anlamadım birşey bile söylememiş oysaki
10 Yorumla Askerde bunalıma girmiştir ya da başkasını bulmuştur
10 YorumlaSen çok güzelsin seni hiç haketmiyor zaten hiç kusura bakmasın 😎
11 Yorumla- +1 yıl
@Nazlıı_Tesfaye geçmiş olsun ama üzme kendini kurtulmuşsun bence
iste sevgi kiymet bilinmeyen ulkedeyiz ben biyle bir insani dunyanin en mutlu insani yapabilirdim
10 Yorumla
+1 yılseni kaybettiğine çok üzülecek ben sana deyiç çok güzel kızsın ama takma bnce başkası var
13 Yorumla- +1 yıl
umarim uzulur
- +1 yıl
bence sen gibisini bulamaz çok güzelsin maaşallah
- +1 yıl
cok tesekkurler💙💙💙💙
+1 yılYa bitirmis kafasında zaten takılma diycem aşıksın çaresiz kalmışsın sanırım sende ask acısı cekenler kervanına katılacaksın. Tabi sana geri dönüp evlenmezse insallah döner ilerde seni romantik şarkıların altına yorum yazanlar gibi görmek istemiyorum
11 Yorumla- +1 yıl
He nerden biliyorsun diye sorarsan askerden önce benimde konuştuğum biri vardı askere gittim geldim noldu bilmiyorum ama soğudum yemin ederim baska konustugum biride yoktu ayrıldık o evlendi 7 sene sonra bile beni aradı unutamamış sende bu sekilde olmazsin umarım halen bisey hissetmiyorum ona karşı
+1 yılkismet degilmis, bazen zorlamamak lazim
21 Yorumla- +1 yıl
haklisiniz
+1 yılEvlenme teklifi mi etti bir de
22 Yorumla- +1 yıl
evet evlenecektik ya
- +1 yıl
Ya bana çok mantıklı gelmedi bı ayrılık konuşması bile yapmadan sadece engel atması
Askerden yeni gelmiş son derece kafası karışık olsa gerek planlari vardir korkuları ya da bambaşka şeyler
Biraz zamana ihtiyacı olduğunu düşünüyorum
+1 yılBu cocuk seni kullanıp atmış en hala üzülüyorsun ayıp ama onun yaptığıda 🙁
00 YorumlaBir Piraye & Nazım Himet vakası daha... Daha güzelini bulmuştur. Erkekler biraz böyledir, alışırsın.
00 Yorumla
+1 yılKendini tanımak, her yönünü keşfetmek için kendine verebileceğin bir zaman...
Geçmiş olsun. Hakkınızda hayırlısını diliyorum.10 YorumlaÜzüldüm inşallah düzelir veya hayırlısı olur
11 Yorumla- +1 yıl
umarim💔
+1 yılBir video var onu izle uygula pişman olsun tabi hala onu istiyorsan
20 Yorumlabnce iyi olmus. zarar gorupte ayrilsaydin iyimi olucakti. bnce iyi oldu
10 YorumlaGeçmiş olsun yoluna bak kızım ağla ağla nereye kadar dimi bı yerden sonra ona ezilmedigini goster
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu topsuz gitse ne okur verilmiş sadakat varmış bebek gibi kız herife bak 😂
10 Yorumla
+1 yılBiz yakışıklılar neden sevgili bulamıyoruz?
@Nazlıı_Tesfaye05 Yorumla- +1 yıl
@huseyin_33 sen ve yakışıklı kanka cok iddali be
- +1 yıl
@Fenercell1907 Haklısın çirkin ezik biriyim
- +1 yıl
Ezik demedim sana orta cok yakışıklı da degil coook çirkin de degil en azindan benim gibi çirkin degilsin şükür et bence
- +1 yıl
@Fenercell1907 Fiziksel engelli ve aptal biriyim kimse arkadaş olmuyor benimle
- +1 yıl
Oluruz arkadas seninle canin sağ olsun
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılfıstık gibi kızsın bosver kendı dusunsun neyı ın uzluyorusun bıraz aklııı olun ya
10 Yorumla
+1 yılÇocuğun tipi kayık ona nasıl bakmışsın hayret 🤣
20 Yorumla
+1 yılBeyler, askerden gelince neden kafayı yiyorsunuz?
20 Yorumla
+1 yılSenin gibi birini kaybettigi için o üzülsün bence. Ben seninle tanışmak istiyorum derdini dinlemek yanında olmak istiyorum sende izin verirsen
00 Yorumla
+1 yılBu senin kardeşin mi sevgilin mi :/ çocuk daha bu çocuk :/
03 Yorumla- +1 yıl
24 yasinda o
- +1 yıl
Olmamış bu, çocuk gibi duruyor
- +1 yıl
Dertleşmek ister misin
bir sebebi vardır da mantıklı soyleseymis keske
10 Yorumla
+1 yılBırak şunu ya tipineee ettimin üzülme şunun için
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. hemen panik yapmissin doner o sana geri
10 Yorumla
+1 yılseni haketmemiş zaten boşver...
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 671 cevap paylaştı.
+1 yılGeçmiş olsun başkasını bulmuştur
10 Yorumla
+1 yıliyi ki birakmis zaten harcaniyormussun
04 Yorumla- +1 yıl
iyiylik melegi nikle paylastigin goruse bak be
- +1 yıl
gercekleri soylemenin nesi kotu dkkd
- +1 yıl
umarim kimse seni harcamaz
- +1 yıl
ins
+1 yılÇok üzüldüm yaaa ama neden ayrıldı ki sebep ne?
01 Yorumla- +1 yıl
keske sebep olsa be canim keske bir sey soylese keske sen bana lazim degilsin hadi git dese sebepsiz yere gitti sebepsiz askerden yeni donmustu islerim var hep mesgulum demisti ve cok fazla aramistim bende dayanamiyordum ve beni engellemis sebepsiz yere sebepsiz yere ben bunlari hak eden kiz degilim. meger
Haketmemiş demek boşver
10 Yorumla
+1 yılBırakmış seni unut gitsin
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılAskerde gözü açılmiş birini bulmus belli
00 Yorumla
+1 yılDemmekki birseyini öğrenmiş
00 Yorumla- Devamını Gör (29)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 