Birinden hoşlanıyorum. Platoniğim. Ne yapmam lazım bilmiyorum yardim :(?

2-3 aydir birinden hoslaniyorum, ayni okuldayiz, seneye mezun oluyor. Tanismiyoruz bile. Onu unutmak istemiyorum. Ne yapacagimi bilmiyorum. Kendime guvenebilsem gidip soylerdim ama hic ozguvenim yok.. sizce zamanla atlatir miyim?
Birinden hoşlanıyorum. Platoniğim. Ne yapmam lazım bilmiyorum yardim :(?
Cevapla