AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
Sağlam kafa lazım bide kaldıramıyorsan içme bence.
ahahahah sağlam kafa derken o. O
O çok içiyormuş ya yani seninde içmeni ısrar ederek kullanabilir seni öyle düşündüm.
Yok en kötü ihtimalle benim iyice kafa giderse beni bir arkadaşa bırakır :)
cocugun yanında içersen sabah çıplak uyanırsın
Tamam sonucunda ne olacağı ile ilgili yorum istemedim :) Sadece nasıl alışabilirim onun tadına?
önemli değilse gecenin sonu oyle soylerim
Nerden biliyorsun o öyle biri değil bide ben onu sormuyorum zaten nasıl alışacağımı soruyorum
Her aksam yarim bardak. votka icerek visneli
Tamam saol :)
Git taktigi aldin eksiledin gecede cocukla yatarsin
ben eksilemedim ama artılayım bari :)
Saol. Cidden. merak ettim geve nasil bitecek
Eğer benim kafa iyice giderse muhtemelen bir arkadaşıma bırakacak beni :)
Haha :D hem senin. hem. onun. kafa giderse. ne olcak
Bişey olmaz o zamanda ikimiz sızar kalırız herhalde :)
Bak sabah uyandiginizda onun yataginda uyanirsan. panik yapma :d
Onun yatağında uyanmakta sıkıntı yok ama çıplak olmam bide muhtemelen o yanımdaki yatakta veya koltukta falan uyur :) Ya da saat çok geç değilse zaten arkadaşıma bırakır :)
ya da ikinixde ciplak sarilmisvsekde uyanabilirsin yine panik yapma :))
aahhahah işte öyle bişey olmaz :)
Eminmisin :d
Seni iğfal eder, gitme.
Yapmaz o öyle şeyler :)
vodka vişne iste mekanlar votka koymuyor zaten
ahahah iyimiş o da :)
Kusura bakma ama çok safsın.
serhoş olup sonu kötü olmasın:)))
Olmaz en kötü son arkadaşıma bırakır ve gece erken biter :(
eminsin yani
Evet öyle düşünüyorum :)
Sen desene ben yatmak için bahane arıyorum.
Hayır yaa yatmam ben :P
Bu işin sonu yatak.
Ama ben yatmak istemiyorum yani o zaman yatmayız
Sarhoş olursun haberin olmaz bile vol1 yeşil çam
Hayır ben sarhoş olsamda onun o kadar sarhoş olacağını sanmıyorum :)
Adfghhjnmmöönbbnnmjjjllk geç dalganı :p
içme ozaman alkolsüz kokteyl falan söyle
O içiyor eşlik etmem lazım :)
Meyveli şarap ya da votka vişne derim :)
Saol :)
evliya gibi çocuk bulmuşsun iç sende.
Nasıl içecem yani tadı çok kötü ama tadına alışmam lazım önerin var mı nasıl alışabilirim?
biradan başla.
Yaa zaten başladım ama en fazla 3 yudum sonra cidden kendimi çok zorluyorum ama olmuyor. Bayağı bir suyla karıştırdım ama hala içemiyorum çok kötü tadı var :)
İçemiyorsan içme mutlaka içmenmi gerekiyor?
Yani içmem gerekiyor. Çünkü hoşlandığım çocuk bayağı bir içiyormuş :)
Olsun. Ben de eşşek gibi içerim ama hiç bir kız arkadaşımla sorun yaşamadım. O içiyor diye sen de içme zorubda değilsin kendin ol.
Hayır o zaman eğlenceli olmaz :( :(
iyiymiş ha o zaman alışır alkole kendini zararı yok :D
tamam :)
içtikten sonra da gerisini sen düşün artık
Tamam sonrası önemli değil sorun zaten içemiyorum orada :)
sonrası nasıl önemli değil ya bu nasıl bir zihniyet
çocuk seni yatağa atacak haberin var mı
Nerden biliyorsun?
içmeye davet edenin niyeti ne olabilir sence
İçmeye davet etmedi aslında gece klübü gibi bir yer ama ben alkollü olduğunu biliyorum. Bide onun içeceğini tahmin ediyorum o yüzden eşlik etmek istedim. Tabi onun benim eşlik edeceğimi ya da etmeyeceğimi falan bilmiyor.
ben bilmem içki varsa bir işin içinde sana dicek ki
beni seviyomusun sen de seviyorum diceksin o da dicek ki kanıtla
sen dicen ki nasıl
o da al bunu iç yoksa inanmam beni sevdiğine
sen de mecbur içecen kafan güzel olacak
o da bunu fırsat bilip seni taciz edecek bacağına falan dokunacak öpecek
kendinde değilsin nasıl olsa belki de arkadaşlarına da seni taciz ettirecek belli mi olur
içkiden de içkili yerden de içki içen sevgiliden de korkacaksın
bu sana bir tavsiye
ister dinlee ister dinleme
ama dinlersen senin için bir gelecek vadedebilirim
ama gelecek istemiyorsan git mahvet o geleceği bir gecede
Hayır o öyle bir çocuk değil :)
Hele başkaları olmaz zaten yani onlar öyle tipler değiller :)
ben seni böyle bilmiyordum sözü bunun için vardır
sen de bu sözü ona karşı söyleyecen
Ahahahah yok ben bayağı tanıyorum çevresinide az çok biliyorum yani serseri tipler ama öyle şey yapacak tipler değiller
serseri tipler ama öyle bişey yapmazlar :))
nasıl serseri ozaman bunlar :))
sen bildiğini yap benden bu kadar
Arada bir kavgaya falan gidiyorlar, işte içmeye falan sık gidiyorlar, bazen millete ters yapıyorlar öyle tipler bide ocağa falan gidiyorlar işte öyleler ama senin dediğin gibi bişey yapacak insanlar değiller :)
Sonu Yatakta Bitecektir, Biliyorsun Değil Mi?
Tamamda ben sonu hakkında fikir sormadım. Sadece nasıl içmeye alışabilirim diye sordum :)
Saflığın bu kadarı cidden !
Ne saflığı :)
Yok bişe devam et sen canısı.
Yemin ediyorum beyniniz zerre kadar çalışmıyor.
Pardon?
Pardon çıkalı eşşekler çoğaldı diyorum aloooooooooo sesim gelmiyor mu
ahahahahaha :)
:( .
sarhoş olursan gecenin sonu belli
En kötü ihtimalle arkadaşıma bırakır yani gece erken biter :)
bende alkol tadından nefret ederim midem bulanır ama votkann içine meyve suyu koyarım tatlanır biraz tabi aşırıya kacıp sarhoş olmam ortama ayak için sarhoş olursan dikkat et derim işin sonu kötü olaiblir
ahahhaha yok yaa kafa iyice gitmez :)
kaptırırsan görürsün ısrarda eederler gazozuna ilaçta katarlar :DD
Yok bişey olmaz ben koşulsuz güveniyorum :)
erkeklre güvenme :D
Bende sevgi güven demektir :) Ben onu seviyorum diyorum yani sonsuz güvenirim :)
bende diyorum karsındaki erkek güvenmeee burada hiç okumadınkı biribirimizi cok seviyıoduk evlencektik şöyle böyle oldu pişmanım güvenmee
Nane likörüyle başla tadı iyidir bulanmaz miden ;)
Tamam nane likörü denerim :)
Beğenirsen banada ısmarla :)
Tamam :)
Nerde buluşuyoruz boğaza karşımı oturalım yoksa bademcik dibindemi :-)
ahahhahaha :)
:-) :-)
içmiyorum bende çok basit :)
ama eşlik etmek istiyorum :)
içmedende edebilirsin sende meyve suyu iç :)
ahhahahah çok tatlısın sen yaa hahah :)
başka insanlar için kedini degiştire uygun olanı bul sadece bu olay için demiyorum hayatta böyle :D
Tek sorun zaten o yani o çok içiyor :)
sen ona içmemesini söyle bide :)
Neden içmemesini söyleyim zaten o içiyor diye bende içmeye başlamak istiyorum ahahha :)
içemiyosun ya ondan dedim :)
Tamam :)
bir kadeh filan ic bisey olmaz
Tadı çok kötü yaa en fazla 3 yudum alıyorum alışmam lazım :)
koklamadan vur gitsin bisey olmaz :D ahh bir raki olsada yapistirsam sabaha kadar :D
ahahahh raki iğrenç
hehe :p
Ayran iç.
Aahahahha güldürdün +1
Oda içki :D
Sabah pişman uyanirsin
Hayır vallaha öyle bir çocuk değil :)
Ya kızim deli mısın sen ya hangi erkek sevdi bir kızı içmeye bara götürür sor bütün erkeklere ya senn manita gevşek demekki
Neden götürmesin ki yani tek gitmiyorum onla gidiyorum :)
Senin niyetin belli kızım git sen en iyisi bide tek gitmiyorum ki diyor allahım ya
Yaa ne alaka hem bana nedenini söyler misin yani neden götürmez diye düşündün :)
Ya kızım seven erkek ciidi düşündüğü kızı diskoya götürmez ve içki icirtmez bn şahsen götürmek hayyatta o kadar genis biri değilim
Yeni nesil gençler böyle :) Biz herşeyi birlikte yapıyoruz birlikte eğleniyoruz :)
O zamn sorun yok madem boylesiniz 'nden soruyorsun burada millete güle güle snn malını biz koricak deglz :D
Sorduğum şey içemiyorum içmeye nasıl alışabilirim 1-2 hafta kadar sürem var :P
Apsolit iç burn ile çok rahat içersin
Tamam Apsolit denerim :)
Meyveliside var
Kndini. Alıştırman lazım biraz
içtikten sonrası var !!!
Yok yaa öyle bir çocuk değil :)
Alkolum etkisi !!!
ahahahahah :)
Ben uyarayimda
Saol :)
Icir sonra yasla. :)))
ahahahahha :)
Öyle. :))
sende kola gazoz ıc olmaz mı :D
yok yaa eşlik etsem daha iyi olur
oyle yap o zmn sende gıtmeden once 2 tane veya 1 tane ıc alıstırma yap ordada 2/3 tane ıcersın zaten gerısını dusunemıyorum :D
Tamam saol :)
rica ederm :D ıctıkten sonra bsy yapmayı planlıyor musun :D
Hayır tabikide :)
benım aklımda plan varda ıctıkten sonra kotu bısery olabılır dıkkat et kendıne srhos oldugundan dolayı bırseyler olabılr aranıza :D
Yok olmaz :P
ben oyle dusunmuyorum ıddaa sına gırelım mı senın kafa guzelken sana bırsey yapıcak benden demesı sende ıstyrsun yapmasını yapmamasını ıstesen ıcmezsn :P
Hayır ne alaka yani öyle bişey olsa ayık kafayla isterdim. Bide ben sonsuz güveniyorum :)
tamam sen bılırsn ıctıkten sonra bazı ekekler vede bazı kızla kendılerını kaybedıyor o yuzden snra olay baska bır boyut alıyor anlıcan guvenıyorsan sıkıntı yok o zmn...
İçip her yere kusup kendini rezil etme derim
İşte onun için önerin var mı? Mesela alkol almadan önce içeceğim başka şeyler veya aldıktan sonra içeceğim başka şeyler :)
Sakın Gitme Siker !
Ahahhaah yok artık yaa ahahhaha :)
Yok Artık Filan Deme
Nuri Alçoluk Yapar !
Sakın İçme Namusun Gider.
Hem O Öyle İbne Olmasaydı Bilirdiki Bir Genç Kızın İçmeye
Çağırılmayacağını !
Sakın Gitme Kızım Üzülen Sen Olursun :/
Neden öyle bişey varki bir genç kız içmeye çağrılmaz ahahhaha :) Bide zaten öyle düşünen biri değil yani :)
Yazık Olucak Sana.
Tabikide Çağrılmaz İçmeye !
Ben Sevgilimin İçmesini İstemem, Çünkü İçki Ona Zarar Verir.
Ona Zarar Verecek Bişeyi Kullanması Beni Tiksindirir.
Bu Arada Her Erkek Kadın Görünce, Hele Bide İçmişse Yavşar :D
Güldüğüme Bakma Yazık Olmasın Yapma !
İşim Var De, ya da İçmiyorum De Oraya Gitme !!!
ahahhaah saol :)
Hadi hayırlı işler:))
Kac yasindasin
18-19 yaşlarındayım neden sordun :)
Merak ettim :) o kadar erkek aynı seyi demiş ben onlari dinle icki icme derim zaten sevmiyomussun sirf o yapiyo diye yapma
Hoşlanma yani :)
Sarap
Kullanacak seni
Öyle biri değil yaa kullanmaz :)
Iyi gidince gelip buraya aglayarak soru sormada ne diim
ahahahahha :)
likör iç sende
Onuda hiç denemedim :)
illede içecem diyosan en rahatı o. hangi meyveyi seviyorsan ondan iç.
Denerim likör ü
en hafifi budur.
fazlada içme
kendini kollarında bulun
tamam saol :)
görş.