Sevdiğim çocuk beni içmeye davet etti ama ben içemiyorum önerisi olanlar yardım etsin :)?

Şimdi platonik olarak (belki platonik değildir ama henüz açılmadım) hoşlandığım bir çocuk var. Beni gece bar gibi bir mekana davet etti. Muhtemelen içkili olacak. Bu hoşlandığım çocuk arkadaşlardan duyduğum kadarı ile çok içiyormuş hatta bir ara bayağı bir sarhoş falan olmuş neyse işte. Sorum şu ben alkolün tadını hiç sevmiyorum hatta en son bira denemem yarım litre suyun içine çok az miktarda bira koyup içmeye çalışmıştım ama neredeyse kusacaktım çok iğrenç. Ama benim çocuğun yanında içmem lazım en azından eşlik etmem lazım bunun için alkol tadına alışmam lazım ne önerirsiniz? Hangi marka, hangi içkiden başlamalıyım? Nasıl içmeliyim mesela ice tea ile karıştırarak veya suyla karıştırarak falan ya da içtikten sonra limon, çikolata vs? Bide buluşmaya yarı sarhoş gitsem orda daha rahat içmeye dayanabilir miyim?
Sevdiğim çocuk beni içmeye davet etti ama ben içemiyorum önerisi olanlar yardım etsin :)?
Cevapla