• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Babam doğulu damat istemiyormuş !!! kafayı yicem ben? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
Babam doğulu damat istemiyormuş !!! kafayı yicem ben?
Cevapla
Fal Soruları Babalık Soruları Sevgili Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

52

Cevap

121

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • SurrealistAdam
    SurrealistAdam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Evlendigin insani taniman yeter kimin ne dediginin bir onemi yok seviyorsan. Baban bile olsa

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bende senin gibi duşunuyorum sonuçta aşk bu otada konabiliyor elden birşey gelmez ki, nasil seçim yapayim ben adamlarin alnindada yazmiyor ki

      Yorumla
    • serhatkt
      serhatkt
      +1 yıl

      babası sonuçta nasıl önemi yok baba engelinde durmayan kız kocamı takar hem sert bir yaklaşım önerdin bence

      Yorumla
    • SurrealistAdam
      SurrealistAdam
      +1 yıl

      Bu hayatta herkesin kendi dogrulari vardir baskalarinin dogrulariyla hareket edersen omrun boyunca keske lerle yasarsin. Arkadasin babasi gayet onyargili bir insan ve ben onun yerinde olsa
      Tanidigim bir insna istedigini desin bir kulagimdan girer digerinden cikar. Sende evlenicegin insani iyice taniyacaksin kardesim kucuk sinavlar yapa yapa huyunu suyunu ogreniceksin

      Yorumla
    • serhatkt
      serhatkt
      +1 yıl

      ya ben sevdiği insanı bıraksın insanları yarı yolda bıraksın demiyorum ama ötekide babadır sonuçta böyle düşünedebilir ikna edebilir bence onu takma bunu sayma bildiğini oku kültürü yanlış neyse uzatmayalımmmm

      Yorumla
    • SurrealistAdam
      SurrealistAdam
      +1 yıl

      Ayni seyleri dusunsek ayni olurduk zaten kardesim benim gozumde onyargili insanin 1 gram degeri yoktur. Insanlara yukardan bakarlar nefret ederim acikcasi...

      Yorumla
    • serhatkt
      serhatkt
      +1 yıl

      tabiy ki herkes kendi düşüncesini rahatlıkla yazsın aynı olmak zorunda değiliz tabii ok

      Yorumla
  • betulcihangir
    betulcihangir Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 380 cevap paylaştı.

    Ailen korumaci davraniyo. Tamamen farklı kulturleerr sonuçta. Dusunsene esinle iyisiniz ama kayinvaliden falan kurtce konusuyor ne konsutgunu bilmiyosun fitne fesat cikar vallhi

    0
    0 Yorumla
  • fatos23
    fatos23 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    cok büyük konusuyo baban ama cok yanlis düsüncesi... malesef hala var öyle insanlar bu dünyada.. Allah sabir versin canim

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sagol :(

      Yorumla
  • capitalist
    capitalist Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bende doğuluyum babam rus annem kürt ama son derece medeniyim. Hatta medeni olduğum için sevdiğim kız bana yapacağını yaptı. Medeni olmayıp vahşi olsaydım ona tecavüz eder zorla evlenirdim.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      haklisin

      Yorumla
    • capitalist
      capitalist
      +1 yıl

      Sonra niye terör var diyorlar. Ben terörist değilim. Şerefimle yaşadım devlet bize bakmıyor demedim. Ama bunlar terör faaliyetlerini körüklüyor. Sonra amerikada bunu kullanıyor.

      Yorumla
  • burcuxxxx
    burcuxxxx Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    iyide hangi devirde yasıyoruz ya bız onların devrınde değilizki sonucta butun omuru sen gecireceksın onunla cok saçma boyle bsıey soylemeleri dogulu olup serefsız olurss evıne karısnına cocuklarına bakmazsa ne olacak baban bunuda dusunsun!!

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen bende senin gibi dusunuyorum turkde kurtede iyisi vardir kotusude onemli olanda esine evlatlarina sadik olmasi

      Yorumla
    • burcuxxxx
      burcuxxxx
      +1 yıl

      aynen oyle canım y uzuldum gercektın yalnıs dusunuyor baban en onemlise arada sevgi olmazsa hıcbısey olmaz :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Off napicam ben bu adamla bilmiyorum ya :( katlanicaz artik napalim

      Yorumla
  • wardruna
    wardruna Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22
    +1 yıl

    doguluyum her tarafin iyisi kotusu var. bakilmasi gereken pencere bu. irkciliga luzum yok.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben irkci degilim.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Siz nerelisiniz? Irktan öte inanılmaz bir kültür farkı oluyor... Haksızda sayılmaz boşanma diye bir şey yok buraya gelseler dahi töre cinayeti var orada kadın olmak istemezdim açıkcası :(

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Dogudaki secim sonuclarına bakarsan %95i hdp bdp li buda demek oluyorki dogunun %95i pkklı kalan %5 lik kısımdan bulabilirsen baban kabul eder diye düşünüyorum

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ahahah nasil hesap yaptin ya sende sevmiyorsun anlasilan dogululari %5 içinde nasil bulacam ben ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hayinleri sevmiyorum evet illa dogudan aramassan belki bulman daha kolay olur

      Yorumla
  • Somya
    Somya Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    Seviceğin erkek doğulu olcak diye birşey yok ki. ne çıkacağı belli olmaz.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynen Kader kismet yani, bilmeyiz ama gel sen onu benim pedere anlat :(

      Yorumla
  • SessizAdam1
    SessizAdam1 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Doğulu derken anlamadım. Yani ırk ayrımı mı yapıyor? Sana şunu söyleyebilirim; tamam ırk ayrımı yapılması yanlıştır. Ama şu bir gerçek ki kültür çatışması olur. Her yörenin kültürü farklıdır. Sen nerelisin?

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben nevsehirliyim

      Yorumla
  • sylsnm
    sylsnm Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35 , eic 40%
    +1 yıl

    valla ne yardan ne serden geçerim durumu olmuş allah yardımcın olsun

    0
    0 Yorumla
  • mehmet2589
    mehmet2589 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 461 cevap paylaştı.

    Babanla bir konuş derim. Kendince haklı yanları vardır muhakkak. Hiç bir baba kızının kötülüğünü istemez.

    0
    0 Yorumla
  • thehitch
    thehitch Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    baban da daha batıya göre doğuda olduğunun farkında mı.

    1
    2 Yorumla
    • Göthelangelo
      Göthelangelo
      +1 yıl

      mesela daha batıda onun için Barbar türk pis türk derler ama haberi yok neden çünkü cahil.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben ztn yurt disinda yasiyorum ama nevsehirliyim, yabancilar diyor oyle kaç kez duydum

      Yorumla
  • Poseidonnn
    Poseidonnn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Çok doğru, laz kısmı hariç. Lazlar Türklerden daha Türk gibi davranıyor çünkü.

    0
    2 Yorumla
    • THE_GENT
      THE_GENT
      +1 yıl

      ben trabzonluyum..:d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      lazlardada civik diyor silah tufek onlarda ne ararsan var diyor ben ne yapayim, en iyisi gavurla evleneyim hep birlikte cehennemi boylariz

      Yorumla
  • serhatkt
    serhatkt Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    babanında bence bu konuda bir fikir beyan etme hakkı var ama evlenecek olanda sensin o ayrı konu

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ya dogulu deyince hemen aklina pkk geliyor adami, benim terroriste verecek kizim yok diyor, ayrildigim sevgilimde diyarbakirliydi yani hep buyuk konusuyor halada devam ediyor

      Yorumla
    • serhatkt
      serhatkt
      +1 yıl

      o da sert yaklaşıyor ama babadır sonuçta sertte olsa yumuşar bence yolunu bulmayı bil yeter ki

      Yorumla
  • EndLessLove01
    EndLessLove01 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Haklı gibi ama bende doğuluym ama kürt deilim. Hiç gitmem orala hep İzmir manisa ben gitsem benide istemezmi. dd

    0
    23 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      eski erkek arkadasim yozgatta yasiyordu ama memleketi diyarbakirdi, ama yrildik eger ayrilmasaydik iliskimiz devam etseydi ilerde babama nasil diyecektim dusunsene, git dagda yat derdi resmen :D

      Yorumla
    • EndLessLove01
      EndLessLove01
      +1 yıl

      Ahahah. bence haklı bende öyle birini istemem. dd Babam erzrumlu annem izmirli erzuruma pek gitmem kürt de deiliz ama kızım olsa öyle birine vermem. ddd

      Yorumla
    • EndLessLove01
      EndLessLove01
      +1 yıl

      Benim gibi birine veririm ama diyarbakırlı falansa vermem. Acun la hemşeriyiz. d Sen kzını Acuna vermezmisin. ddd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      babamin bir arkadasi var oda erzurumlu, hep diyorum dogululari sevmiyorsun ama erzurumlu bir arkadasin var onunla iyi anlasiyorsun diyorum, ayni degil o diyor çikiyor:D senin ozelligin neki :D

      Yorumla
    • EndLessLove01
      EndLessLove01
      +1 yıl

      Çikiyor derken. ddd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani zeytin yag gibi hep uste cikiyor :))

      Yorumla
    • EndLessLove01
      EndLessLove01
      +1 yıl

      Yok ya benim öyle özelliklerim yok. ddd Saten kimlikte erzurumlu yazıyo hiç gitmedim hep İzmir manisa çok cana yakın birisiyim her ortama ayak uydururum o yüzden birsürü arkadaşım ve dostum var. dd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      eeeee :D gel bizim eve damat ol dememi istiyorsun :D

      Yorumla
    • EndLessLove01
      EndLessLove01
      +1 yıl

      Yoo öyle bişey demedim. ddd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      cok istersen olabilir ama :D ahahah evlenmeyi dusunmuyorum ben ztn bu gidisle evde kalicam

      Yorumla
    • EndLessLove01
      EndLessLove01
      +1 yıl

      Yaşın kaç ki. d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      15 gun sonra 21 olucam :)

      Yorumla
    • EndLessLove01
      EndLessLove01
      +1 yıl

      14 gün sonra 20 olucam. dd ama 26 dan erken evlenmem. ddd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hadi ya 27 temmuz ben bende 23 evlenirim diye dusunuyorum tabi evde kalirsam o ayri dert :D

      Yorumla
    • EndLessLove01
      EndLessLove01
      +1 yıl

      Benim 25 Temmuz bekarlığın tadını doyasıya çıkarcam o yüzden en erken 26 da evlenirim. d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sizde evde kalma derdi yok istediginiz yasta evlenirsiniz: D biz kizlarin isi zor ya bizdede olmasa o 30da evlenirdim ben :))

      Yorumla
    • EndLessLove01
      EndLessLove01
      +1 yıl

      Yoo sen çok dert yapıyon 26 yaşıma gelince hiç evlenmemiş birini bulurm bende o na evde kaldı denmez her yaşta bulursun birini. dd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      insallah buluruz :D

      Yorumla
    • EndLessLove01
      EndLessLove01
      +1 yıl

      Rahat ol bulursun ne mezunusun. d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      daha okuyorum ben hemsire olacam :D

      Yorumla
    • EndLessLove01
      EndLessLove01
      +1 yıl

      Vayy hemşire ha madem okuyon çalışan birisin nye erken evlenmeyi düşünüyon ki jsjjs

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yok daha çalismiyorum ama okuyorum yani, ya erkenden evlenmek istemem ztn 3 yil sonra mezun olucam ozmnda 23 yasinda olurum, erkenden evlilik dusunmuyorum tabi hersey nasip kismet yani:))

      Yorumla
    • EndLessLove01
      EndLessLove01
      +1 yıl

      Evet. dd hayırlısı be gülüm. d

      Yorumla
  • ipsoslufilozof1
    ipsoslufilozof1 Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Heyt be babaya bak adam gibi adam babanın ellerinden öpüyorum sende babana karşı gelme memleketinden birisiyle evlen.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nevşehirliyim ben, ona kalirsan nevşehirdede alevi var ama ben alevi degilim, banada alevimi diyecekler şimdi, ya çok saçma ya dogulu oldugu için pkk mi oluyor hemen?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    yanlış davranış ama şöyle düşün babana hak ver. türkiyede nekadar silah uyusturucu kacakciligi pis işler kavga gürültü pislik varsa neredeyse hepsi kürtlerden adamlar hakli olarak böyle düşünüyor. senı düşünüyor babana kızma

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kizmiyorum ama buyuk konusuyor ayrildigim çocugun diyarbakirli oldugunu bilse ne yapar? kafayi yer evlatliktan red bile eder beni, hep ne oluyorsa boyle yargilamalarindan oluyor

      Yorumla
  • quelfelas
    quelfelas Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    haklı. kızım olsa doğuluya vermem. adamların suç potansiyeli aşırı fazla. güven olmaz

    0
    0 Yorumla
  • Julietttt
    Julietttt Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    İlla doğudan olacak diye birşey yok yani kafana niye takıyosun ki doğulu erkeklere takıntın mı var?

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    doğulu batılı fark etmez ınsan olması onemli, bu sekılde ınsnalara on yargılı bakmak gunahtır herkes Allahın kulu

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      dogru diyorsun evet

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Baban haklı. Biricik kızını niye yamyamlara kaptırsın ki.

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hepside mi yamyam bunlarin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İyisi de vardır da, sana rast gelmezse ne yapacaksın. Büyük şehirlerde her pisliğin altından bunlar çıkıyor. Biz gıcığız diye böyle konuşmuyoruz kimseyi de ayırmıyoruz. Ama durumları ortada işte.

      Yorumla
    • safir_99
      safir_99
      +1 yıl

      güzel orta açmışsın ama ramazandan dolayı voleyi çakamıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      5 parmagin 5de ayni degildir, iyiside vardir kotusude var bence. Korkuyorum artik gerçekten çok sevdigim vazgeçemeyecegim biri çikti diyelim, bide dogulu ozmn ben ne yapicam off en iyisi evlenmemek ztn babamin diliyle çok buyuk konustugu için hep dogulu çikacak, bu gidislede dogulu bir damadi olacak

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Şahsen ben isterim Mardinli zengin ve yakışıklı bir aşiretin oğluyla evlenmeyi. Eleştireni yakarım bu benim isteğim illa da olacak diye bir kaide yok ayrıca haa öyle adam da seni bekliyodu zaten demeyin herkes her şeyin farkında.

    0
    0 Yorumla
  • bellaciao
    bellaciao Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    Doguluyum kültür egıtım para cevre konusunda babanı 10 na katlarım yok doğulu kötüymüş yerler

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasil katliyon:))

      Yorumla
    • bellaciao
      bellaciao
      +1 yıl

      Saydığım konularda baban Fasıst ;)))))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki ben napicam bu fasist babayla :D

      Yorumla
    • bellaciao
      bellaciao
      +1 yıl

      Gıt tanıştır cocuğu babanla nerelı olduğunu söyleme bıraz oturup konuşsunlar sever sonra söylersın nerelı olduğunu ya da babanla bırlıkte yola çıkın batı dan başlayıp doğuya kadar gıdın kapıları calın yardıma ıhtıyacım var deyın dogruya gittikçe kapılar açılır yardım eden cok olur mertlık doğuya doğru artar :)))))))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gec sen dalgani :D cocugun tipine baktigi gibi anlar ztn dogu erkeklerinin baska bir havalari varya :P

      Yorumla
    • bellaciao
      bellaciao
      +1 yıl

      Dalga degıl dedıklerım aynen öyle :D

      Yorumla
  • diehunter2
    diehunter2 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    babanın bir sosyal hesabı varsa ver konuşayım ben :D ertesi gün fikri değişir insan ilişkim çok iyidir televizyon çok fazla akıl yıkıyor

    0
    0 Yorumla
  • gökbaş
    gökbaş Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    evlenirken aileni ezip geçme onların gönlünü al ve öyle evlen bence çünkü mesala ayrılsanız ilerde boşansanız sana sahip çıkacak yine ailen

    0
    0 Yorumla
  • esmer6969
    esmer6969 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bu dusunce cok yaygin ne yazik ki, tanistir kendilerinin gormesini sagla zannettikleri gibi olmadigini eger oyle biri olursa hayatinda

    0
    0 Yorumla
  • ChupaCapra
    ChupaCapra Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 308 cevap paylaştı.

    En Son amcamla teyze oğlu böyle diyorlardı ikiside Kürtle evlendiler :-)

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hahahaha benim olacagim oyle yani babam boyle devam ederse

      Yorumla
    • ChupaCapra
      ChupaCapra
      +1 yıl

      En iyi Kürt ölü Kürt derlerdi hatta :-) Kürtlerinde kulturlusu var sonuçta

      Yorumla
  • Merî_Yadê
    Merî_Yadê Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    Doğuluyum ırkçılık yapana hakkımı helal etmem. Kul hakkına girer. Allah ıslah etsin babanı. Yargılayacağına gelip görse daha iyi olur.

    0
    59 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Oyle deme ya tm cahil bir adam olabilir ama boyle beddua etme litfen

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Beddua değil inşallah düzelir. Nevşehir'lisin demek ordan kız aldık:-) seni de alacaz demek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet nevsehirliyim, sen nerelisin? Nevsehirden kizmi aldiniz sizde sorun yaptilar mi peki kiz vermeyiz falan diye:)

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Diyarbakır'lıyım sağolsunlar hiç sorun yapmadılar aksine ailesi melek gibi davrandı. Bu kadarını beklemiyordum diyebilirim. İnsan olmak böyle bir şey ;-)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ne yani biz insan degilmyiz? bizden kiz alamicaklar anlasilan babamda vermez ama karsi taraf inatci cikarsa o var iste :D

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      :-D yok be yani hümanist olmak lazım. Valla aldık diye demiyorum kız da kanatsız melek. Nevşehir'le Diyarbakır arasında var bir bağ çözemedim:-D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sen mi evlisin nevsehirli hemsomla :D valla bende cozemedim Nevsehir-Diyarbakir arasinda bir bag var gibi :))

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Yok yok ben değilim dayı oğlu. Hatta 2 kız aldık biri maalesef erkekte sorun vardı ayrıldılar.

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Ben de alıyordum az daha:-D her Nevşehir'li kız iyidir diye kaide de yok bu yüzden kötü çıktı benimki:-)

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Şu an yoksa hayatında kimse gelip babanla tanışırım :-) Bakalım bir daha öyle düşünecek mi:-D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      himm nevsehirde kiz kalmayacak ozm boyle devam ederseniz :D bir degil 2 kiz almislar bide baska sehir kalmadi mi yaa :))

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Ama tatlı güzel ve iyi oluyorlar bizim suçumuz değil:-)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      babamla tanissan onu ikna edemezsin valla, oyle keci gibi inatci vermem Allah vermem diyo hayatimda biri yok ayrildigim cocukta diyarbakirliydi:D

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Sen bana ulaş:-D ikna ederim güven sadece;-)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ahahha Allah iyiligini versin nevsehir kizi baskadir ya :P

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      :-) biliyorum o yüzden tanışabilir miyiz:$ bu sitede belki böyle ciddi teklif ilktir ona göre:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yeni ayrildim ya aklimda hala o diyarbakirli cocukta ztn :( ah ah kacar misin benle dese kacardim onunla :( ondan ayrildim seninle olursa ne degisecek ki sende dogu tarafindasin gerci benim icin onemi yok ama babam sorun cikartir, annemin bile haberi vardi cocuktan yozgatli diye yalan soyledim, ama yozgatta yasiyordu yalanda degil :D onu cok sevdigim icin kaybetmek istemedim annemede yalan soylemek zorunda kaldim

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Aklın onda olmadığı zaman haber ver. Kaçırırım ben. bir tanesini kaçırmıştık :-D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hahahhaha neeeeeyy:D sen ciddi misin zorlami kacirdiniz yoksa kiz isteyerek mi kacti? ailesi ne tepki verdi kizi niye kaciriyon ki :D nevsehirkolik damat adayi olsun senin adin :))

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Kız istedi tabi çocukla kaçtılar. Bizim de haberimiz yoktu ta ki çocuğun yolda parası bitmiş. Otobüs firmasını aradık masrafını karşılayın hesabımıza yazın diye:-D

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Ailesine söylemeden isteme mevzuuna girmeden kendi aralarında anlaşmışlar düğün falan uzar diye. Kızın babası çok kızdı sonra tabiki barıştılar.:-)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      plansiz kacmis ozm bunlar, kiz kaciriyon paran yok nasil is bu ya :D kizi vermedimi kizin aileside kaciriyor kizi

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Çocukça davrandılar zaten. Plansız yapılmış. İnternetten tanışmışlar kızı görmeye ilk kez gidiyorgelmişken kaçırayım diyor:-D kız da canıma minnet diyince ver elini Diyarbekir:-)

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Merak etme ben gelince parasız ve kredi kartsız gelmem:-D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      oho beklesermis canım bende sandim ki kiz tarafi istemedi evlenmelerinide, oyle kaciyorlar diye, sizin oglanda kasinmis ama , bak benim babam vermem diyo mesela:D

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      O zaman ikna etmeye çalışmayım ben. Hazırlan geliyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      gormeden etmeden kaciriyon yani :D nevsehirlisi olsun yeter diyorsun yani, siz ailecek takmissiniz kafayi ha :D

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Tamam şakaydı :-D tanışalım işte dediğimi yaparım. Seversem kaçırırım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Diyarbekir mi hahahha bizimkide oyle olduydu tanismamiz net'ten tanismistik, bende ona demsitim bizim is olmazsa diye oda bir yolunu buluruz biz dediydi, galiba kaciracaki beni, sizin huyunuzda var galiba kizi alamayinca kaciriyorsunuz :D

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      :-D Demokrasi işte
      Çareler tükenmez:-D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      acayipsiniz haa :D Diyarbekir, oralarida hic bilmem ben hic gitmedim daha once :))

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Benimle gel:-)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      olur :D

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Nasıl haberleşecez :-S

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sen ciddi misin ya :D olduruler yasatmazlar bizi :)) ne yapiysen dellendin mi ahahha

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Ciddiyim valla:-) sen ciddi değil misin:-D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      iyide daha ben okuyorum yani evlenmem icin elimde isim asim olacak, ne yapariz ne ederiz issiz gucsuz parasiz? kacmakla hersey cozulse :D

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Sen işsizsin ben işliyim ;-) aç bırakmam korkma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      vazgec bu sevdadan :( kendini yakacaksin benide :D

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Yok yok korkma ya da korkuyorsan babana suçu atmayacaksın :-)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      korkmak degil ama biz biririmizi tanimiyoruz bile, burada tanisip kacirilir mi hic? hem kactim diyelim sonra ne olacak aileler biribirine girecek, geri donsem aileme barismak icin babam affetmez, hatta dedi bile kacarsan falan seni evlatliktan red ederim dedi:D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ztn kactiktan sonda is isten gecmis demektir :D

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      O kaçan kızın babası da demişti ama şimdi mutlu mesut yaşıyorlar korkma;-) Ayrıca hemen kaçılmaz tanışalım tabiki

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Sen beni dinle mutluluk sana çok yakın tabi bilirsen:-)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tanissak bile olumsuz yani, olmaz bu is yaa :) siniri gecersem dogu tarafi hic olmaz iste son cagre kacmak olur, 21 yil oldu ben dogali babamida iyi taniyorum yani baris flnda yapmaz gidersem geri donus olmaz asla :))

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      İyi düşün her şeyin çaresi var. Yine de sen bilirsin. Mutsuz olmak istiyorsan bişi diyemem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      mutsuz olmak istemem ama yanlis birseyde yapmak istemem

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Her şeyin oluru var tanışırsak çare buluruz

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Sen bana adres ver yeter

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama ben yurt disinda yasiyorum :)

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Olsun biz tanışalım bi. Allah kerimdir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yurt disi yanii bekler misin benii? cok zor uzaktan birini sevmek iliski yurutmek aklin hep onda olucak ayrildigim cocukla cok sorun yasadik mesafe yuzunden yani birkez daha ayni durum yasansin istemiyorum ben :)

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Seversem beklerim hiç sorun değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Oda senin gibi demisti :( severek ayrilik nasip degilmis demek onunla :( acikcasi artik korkuyorum yani off ne yapsam ne etsem bilmiyorum

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Yalanı sevmem seversem gözükarayımdır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bende sevmem yalani, yalanda soylemem soyliyenide sevmem. seversem gozukarayim derken nasil yani?

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Sevgim için gerekeni yaparım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      oyle dersin, ama korkutugumda nereye kadar gider, boyle konusuyoruz ediyoruz ama; sonuçta kiz tarafta gerçekte birbirini gormeden gerçekten sevemez çok saçma olmaz mi yazisarak tanisip sonra baglanmakta var, çok zor bir durum yani gozden uzak olan gonuldende irak olur derler ya onun gibi buda iste , sen en iyisi bosver zamanini benle harcama seni uzmek istemem ama sakat is yani burdan tanismak falan

      Yorumla
    • Merî_Yadê
      Merî_Yadê
      +1 yıl

      Sen bilirsin...

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    babandan yanayım sonuna kadar adam haklı ne işin var elin pkk lısıyla
    daga mı çıkmak istiyon

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      iyide dogulu olunca pkk li mi oluyor hepsi, iyileride vardir

      Yorumla
    • Göthelangelo
      Göthelangelo
      +1 yıl

      zıhnıyetını sevıyım senın ben bıde 25-29 yasında delıkanlısın ya sen =)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      valla bilemem hep öyle oluyor her doğulunun ağzında bir kelime var o da bölücü terör örgütünün başının adı
      gerisini sen düşün

      Yorumla
  • knk59
    knk59 Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 888 cevap paylaştı.

    adam haklı adam gibi birini bul davul bile dengi dengine :)

    0
    0 Yorumla
  • Framazan
    Framazan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Benim babam evliliğe karşı. Senin yine batıdan, kuzeyden, güneyden şansın var :D

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ohaa ne yapicak ya turşunu mu kuracakmiş :D kendi niye evlemiş ya medem karşi?

      Yorumla
    • Framazan
      Framazan
      +1 yıl

      Çok pişman aynı şeyleri yaşamamı istemiyor :D Bide babamın çirkin adam takıntısı var illa yakışıklı olacak falan. 30 yaşımda falan evlenirim hiç söz geçiremez o zaman :D

      Yorumla
  • byshms
    byshms Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Babani fifaya sikayet et bence irkcilik yapiyor :)))

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      irkcisin sen baba dedim adama :D sonunda istedigi olacak

      Yorumla
    • byshms
      byshms
      +1 yıl

      Desene senle evlenme ihtimalimiz hic uok :)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sen nerelisin?

      Yorumla
    • byshms
      byshms
      +1 yıl

      Profilde yaziyor ama :) şanliurfa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hahahah ana merkez orasi , babama saka yapsam kalpten gider kesin urfadan damat buldum sana diye :D

      Yorumla
    • byshms
      byshms
      +1 yıl

      Denesene belki giderde sayemde kavusursun :))))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kufur eder hemen once :D kim bu pkk li diye off valla saka bir yana kafayi yerim yani dogulu çikarsa yine karsima

      Yorumla
    • byshms
      byshms
      +1 yıl

      Pkk li falan olmuyor ama? Belkide cikmistir?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      babam için dogu=pkk anlatabiliyormuyum

      Yorumla
    • byshms
      byshms
      +1 yıl

      Benim icinde artik baban =s. k kafasi

      Yorumla
  • DengiDengine
    DengiDengine Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bilemiyorum medya ve çevrenin etkisiyle doğudakiler çok kötû gösteriliyor.
    Bizimkilerde doğulu gelin istemez

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    bu saatten sonra vermesede farketmez patlamış malı kim alır :)

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      nasil yani ne patlamasi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bigbang :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    baban dogru diyo baban haklı. dogulularda ıyısını kötüsünü bulmak çok zor oluyo. sen kendın nerelıysen ordan ayarla. en ufak bıseyde kafana sıkarlar dogulular

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Haha senin baban cok cahilmiş kanks televzyonda böyle diyo diye damat mı secilirmiş yahu :) Allah sabır versin kardes :)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      benim gibi ayni duruma olan butun kizlara Allah sabir versin

      Yorumla
  • ByToRo
    ByToRo Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    Doğulu batılı ne farkı varsa :/ doğuda doğduk diye terörüst olcaz :)

    1
    0 Yorumla
  • silverscales
    silverscales Takip Et
    Xper 2 Yaş: 43
    +1 yıl

    bu kadar saçma bişey olur mu? her ırkın insanı bir mi ya. ne doğulu kürt laz ermeni tanıdığım var benim hepside helal süt emmiş kişiler yazık valla

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Babanın ellerinden saygıyla öpüyorum. Sevgilini iyi olsa bile akrabaları kültürel yönden senle uyuşmayabilir.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      herkezde kurlturel diyor baskada birsey demiyor :( peki ya seviyorsan kultur farkliligi oldugu için dogulu oldugu için vazgeçebilir misin sen sevdiginden?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kapımdan sokmayacağım için vazgeçeceğim bir durumun olması mümkün değil.

      Yorumla
  • fenerliy
    fenerliy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 47
    +1 yıl

    bende galatasaraylı olmasın diyorum bu da ırkçılığa girermi :):):)

    0
    0 Yorumla
  • LalanPruxa
    LalanPruxa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Baban hakli hepsi oyle olmasada çogu oyle. Sen babani dinle git baska yoreden bul.

    0
    0 Yorumla
  • Bersu21
    Bersu21 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    kaşiiim ben hunter :D bana bir yazsana özelden hesap banlandı ulaşamıyorum sana gelişme var :D

    0
    13 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      burdan de ne diyeceksen

      Yorumla
    • Bersu21
      Bersu21
      +1 yıl

      ya ben diehunter2 diyom

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hann tamam

      Yorumla
    • Bersu21
      Bersu21
      +1 yıl

      ağaç oldum :D

      Yorumla
    • Bersu21
      Bersu21
      +1 yıl

      hann ne

      Yorumla
    • Bersu21
      Bersu21
      +1 yıl

      kızım özele yazsana :D
      yahu kız mesaj attı konuşmam gerek senle diehunter2 ban yedi diyorum.
      yazmıyacaksan söyle bilim beklemiyim seni :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o deli çocugu mu bekliyorsun onun akli bir karis havada :D

      Yorumla
    • Bersu21
      Bersu21
      +1 yıl

      la o benim ben :D ala ala bu hesap arkadaşımın :D bir yaz özelden diyorum :D

      Yorumla
    • Bersu21
      Bersu21
      +1 yıl

      heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      manyak bende diyorum bu kiz niye buraya yaziyor tamam dur :))

      Yorumla
    • Bersu21
      Bersu21
      +1 yıl

      yahu ben diehunter2 yim diyorum. hesabımı kapattı yönetim :D
      kizlarsoruyor. com/uye/diehunter2 al linkim bu gir bak :D
      bana bir özelden yaz bişi dicem sana gelişmeler var diyorum :D
      yine inanmıyorsan sor bişi söyliyim :D

      Yorumla
    • Bersu21
      Bersu21
      +1 yıl

      ne oldu öyle ya mesaj atamıyorum sana gönderemezsin diyo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      geri at simdi

      Yorumla
  • JackReynor
    JackReynor Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39
    +1 yıl

    Babana karsi gelme babanin istemedigi biriyle evlencem diye israr etme koca bulunur ana baba bulunmaz

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    onlar hep büyük knuşur ama kzlar kaçar gder. bu devram hep böle

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bende istemem, babamda istemez. Sen de babanın sözünü dinle. Doğululardan insana eş olmaz.
    Irkçı mıyız? Irkçıyız:) yapacak bir şey yok.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    babana hakkımı helal etmiyorum. inşallah korktuğu başına gelir.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ya hayirrr yaaa boyle deme, babama kiziyorsun banadami kziiyorsun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    daha sevgilin bile yokmuş önce evlenmeye karar ver sonra ikna edersin

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      adam bana simdiden diyor istedigim gibi birini bul diyor, yani ayagini denk al demek istiyor, herseye geç kalmadan once soyluyor

      Yorumla
  • fiesta89
    fiesta89 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    başlığı okudum gerisini okumaya gerek duymadım kesinlikle haklı..

    1
    0 Yorumla
  • battal66
    battal66 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 40
    +1 yıl

    yavrum sen babanı dinle dinlemezsen ilerde babanı çok ararsın

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Benim babam da istemez. Ben de gıcıklığına mıdır nedir doğululardan hoşlanıyorum.

    0
    1 Yorumla
    • Topuksuz
      Topuksuz
      +1 yıl

      ahahaha :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    sen doğuluyla evle 11 tane beben olmassan bende piçim :D

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ayrildigim çocuk 7 kardeşlermiş:D yok ben 2den fazla istemiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen İstemiyorsun ama eşin bak aklın varda doğulu erkekleri bırak ya o erkek istemezse çocugun ailesi baskı yapcak diyorum ya en az 10 tane beben olcak lan benım olsa hepsinin ismini unuturum :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hahahha yok artik ailesi ne karisirki bu benim ve esim arasinda , istersek yapariz istersek yapmayiz, yatak odamiza kadar giricek degiller ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ahahahahah görürüm bn senı anası tutturum oğlum ben çok torun istiyom diye :D en az 10 tane bak görürsün :D hayatın doğum hastanelerinde geccek :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evde dogurtur onlar genelde, offf ben 11 çocukla ugrasamam ki baska çocuklari varsa onlardan istesinler torunu, hem kocamda beni kirmaz istemiyorum dersem anlayisla kariliyacaktir, anne ve babanin agzina bakarsa olmaz ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ya ben sana gördüklerimden bahsediyorum

      Yorumla
  • linka000
    linka000 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Adam hakli Allahin kekosunu damar yapacak degil ya

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      keko mu hahha guldurdun beni :))

      Yorumla
  • Afrolevent
    Afrolevent Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Kenan Doğulu?

    hdhdhdh

    1
    0 Yorumla
  • hissizim
    hissizim Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Benim Annemde alevi istemiyor sinir ediyo beni

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      alevi, turk, kurt, çerkez, HEPIMIZ KARDESIZ

      Yorumla
    • hissizim
      hissizim
      +1 yıl

      Bende öyle düşünüyorum gel bunu annem anlat anlatabilirse :/

      Yorumla
  • HayatAynaSnYansıması
    HayatAynaSnYansıması Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    baban adamın kralı kralı

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      alda basina koy ozmn biktim artik valla sonunda istedigi olacak

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      sus kız baban o :D türklerin suyu mu çıktı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      babam ama boyle yuksekten uçuyor boyle konustukca gidip bulacam birtane boyle buyuk asiretli bir aile o olacak

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      tü sana hahırsız evlat :D sana laz kız arkadaşımın hikâyesini anlatırım ağzın açık kalır , o yüzden babanla zıtlaşma.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      anlatsana ;D

      Yorumla
    • HayatAynaSnYansıması
      HayatAynaSnYansıması
      +1 yıl

      ben trabzonluyum , kız arkadaşım da ama misal ben esmerim ya , o sapsarı mavi gözlü :D tam bir laz :>) hep şey der miş ; kürtlerle ne işim olur fanan :D kürdü sevmiş , ailesi vermemiş kaçmış. anlatıyo ; ya diyo köylerine gittik herkes kapkara bir sarı benim :D herkes görmemiş gibi bana bakıyo , vara vara kürtçer konuşuyolar hiç bişe anlamıyorum diyo. çok pişmandı büyük konuştuğuna ve kaçtığına. olsun çoçuğum laz dedi , bırak bu işleri kızım laz değil kürt dedim. üzüldü ama gerçek bu. o yüzden iyi düşünde sizinkiler bizi de sevmiyomuş :D ben lazım , ufak tan yol alim abi :D hadi kib. aeo.>)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ya onceden bende derdim laz istemem kurt istemem diye, sonra anladim buyuk konustugumu artik buyuk konusmuyorum, ama babam boyle atip tutukca lazlari ve kirtleri, damadi ya laz olacak ya da kurt

      Yorumla
  • silbus
    silbus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Artık yeter ama. Doğuluya kurban olsun onlar.

    1
    0 Yorumla
  • UfukS
    UfukS Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    abooo bir futbol takımı kurulabilir yani!!!

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Futbol takimi?

      Yorumla
  • kaztola
    kaztola Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    sivaslı damadı kabul ediyormu :)

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sivas alevii vardir diye ama en azindan kurtten iyidir :D

      Yorumla
    • kaztola
      kaztola
      +1 yıl

      ben aleviyim neyi varmış alevinin :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ah bak nasilda bildim, bende nevsehir alevilerin turbesi bizim memlekette ama bizede alevimsiniz diyorlar bizde hayir diyoruz , kurt-turk'te ayni yani

      Yorumla
    • kaztola
      kaztola
      +1 yıl

      Sivasta alevi nüfus çok değildir aslında sivasın geneli yobazdır uzak köylerin bazıları alevi çoğunluktadır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tabi bizdede alevi olan var olmayan var, ama en alevi degilim :)

      Yorumla
    • kaztola
      kaztola
      +1 yıl

      anladım ben din olaylarına fazla girmem şahsen sünni alevi dini bırak ırk ayrımına girmem :) sırf söylediğinden aleviyim dedim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      oyle iste :)

      Yorumla
    • kaztola
      kaztola
      +1 yıl

      :) napalım hayırlısı

      Yorumla
  • omrum1993
    omrum1993 Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 801 cevap paylaştı.

    Hala at gözlüğü kullanan var mı ya.

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ? pardon ne diyorsunuz

      Yorumla
    • omrum1993
      omrum1993
      +1 yıl

      Cahillik önyargı. Kötü birşey :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben cahil degilim ki babam cahil :))

      Yorumla
    • omrum1993
      omrum1993
      +1 yıl

      Sana demedim zaten :)

      Yorumla
    • PlayBoy0101
      PlayBoy0101
      +1 yıl

      Oranın insanı cokmu okumuş? Bilgili?

      Yorumla
  • Devamını Gör (53)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Babam doğulu damat istemiyormuş !!! kafayı yicem ben?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Babam doğulu diye vermek istemiyor? 7 cevap verildi
Babam doğulu ya da karadenizli damat istemiyor? 21 cevap verildi
Babam yabancı damat istemiyor? 10 cevap verildi
Babam oje surmeme cok kiziyor. Yeter biktim artik !! ? 19 cevap verildi
Pinti baba?????haksızmıyım ?? 20 cevap verildi
Babam sudy ensiz disari cikmama cok kiziyor 😣? 15 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨