AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
156Cevap
kendinden 10 yaş büyükle evlenirsen böyle olur işte , gençligin zehir olmadan kurtul bak
görücü üsülümi evlendin keske daha iyi tanisaydin arastirsaydin ayni yastayiz kendinden 10 yas büyük birinden evlendin yazik etmisin kendine üzüldüm sana polise gidip yardim iste böyle kocami olur
Ben gidiyorum. Sende gelmek istersen gel de çık git.
Ve çalış kendi seveceğin bir is bul.
İstanbul da mı?
@hakannet55 nerde olursa olsun ne fark eder
nerede oturuyor sun? İstanbul da iş bulmak düzenli hayat kurmak kolay, bende ev tuttum, İstanbul'da şartlar iyi, bende yanlızım
@hakannet55 ben yalnızım demedim. Soruyu soran kişiye nasihatten bulundum. Ayrı eve çık da demedim hanfendi ye. Sadece çalışmasını tavsiye ettim.
ciddi prmleer vardir bence aranizda mutlu olmayabilir baska cddi soruari olabilur bir erkek esini alip beraber zaman gecirmek. istemiyorssa cddi. sorun var demektie
Evi biraz hareketlendir fanteziyle, geriisi çorap söküğü gibi gelir😂
Üzücü bir durum konuş eşinle çözüm bulun olmaz öyle
keşke evlenmeseydin ne diyeyim.. artık tasmalı bir evcil hayvan gibi kaldın köşede..
Bence sana güvenle ya da yorgunluklarını alakası yok Gaziantepe güvenmiyordu eşin ve bu durumlar hiç değişmiyor çrvremde böyle olup sonradan boşananlar var
evlenmeden iyi oynamış belli ki sana bu tür konularda
Yaş farkı fazla o daha olgun sen daha çocuksu. Hâliyle o yaşta birisi daha evcimen olur, keşke denginle evlenseydin.
Boşan. Oyle hayat gecmez. Hem dulun alicisi cok olur.
İlk defa duydum
Oyle oyle ya da kendisi yalniz ciksin disari... madem adam istemiyor. Bu sefer kiskancliktan kudurur kendi gezdirmeye baslar.
Bence önce konuş ve ona biraz düzelmesi için zaman var bu süre zarfında kendin çık gez hava Al kesinlikle iyi gelecektir...
Sizi onemsemiyor sizi bunaltiyor... sizi malesef tek birakiyor.. duygusal bosluk yaratiyor.. zamanla. malesef aldatmaya goturur bu durum
İşin zor. Yaş farkı olunca yaşama bakış açılarıda farklı oluyor. Sen gencsin gezip eğlenmek istiyorsun ama eşin orta yaşlı ev adamı olmuş bile
Ne alaka asıl o düşüncesiz. Çalışanlar çıkamıyor mu sanki? Çalışma saati de normal bence istemiyor demek ki ve asıl bencil o
Kim beğenmedi görüşürümu acaba? O adamın 70 gündür hiç mi tatili olmamış hiç mi kendini iyi hissetmemis. İçi ölmüş birine gitmişsin sen
Yardım çağrısında bulun, kocan seni kafese kapatmış dışarı çıkıp nefes almana bile izin vermiyorsa bu nasıl bir evlilik?
Onuj istediği seyleri yapmaya çalış belki faydası olur
70 gündür pompa mı var vay be insan gezer eğlenir az.
demek ki köprüyü geçinceye kadar ayı ya dayı hesabı yapmış sen bu gidiş ile kendini sanalda tatmin etmeye başlarsın
Evde otur sende elbet o da seni bir yere götürmek zorunda kalır hani düğün cenaze gibi o zamanda sen gitme
Arkadaşlarınla görüş kendin çık illaki eşin çıkaracak diye bişey yok
Kendinden 10 yaş büyük adamla evlendiysen normaldir
Otur evinde, dışarda ne var
Göbeğini kesip sokağa mı atmışlar
Erkekler evden kaç demiş, inşallah sizin karinizda evden kaçar escort olur, midesi geniş insanlar
Antepliyle evlenirsen eve hapsolursun geri kafalı hanzo olur onlar
Adama biraz zaman tanı çıkaracaktır sabırlı ol bence
Er alacağını almış daha neden çıkarsın dolastirsin masraf etsin seni kapatma yapmış 😁
Kardeşim sen Şu an ki duruma alış zamanı gelince daha güzel olur
Sabret 70 gun degil 7 senede cikarmasa sabret olmessin boyle bir hayata alismaya calis
bence sen biran önce ailene şöyle alıp götürsünler seni resmen mahkum etmiş eve
Kendin çık niye onun çıkartmasını bekliyorsun ki? Beyin bedava...
Çok kötü bir durum ta başta hicmi tanıyamadın yani böyle biri olduğunu
Eee o kadar büyük biri ile evlenirsen olucağı budur...
Hava almam lazım biraz yürümek istiyorum falan bişeyler de okadarını da yapsın artık knks
Selâm antepte yaşıyorum.
Antep erkeklerinin psikojisini tahmin edebiliyorum
izinlı oldugu gun esının dısarı cıkarsınız yanı.. beraber takılırsınız
32 yasinda adamla evlenmeseydin bizene
Eğer değişmezse şimdiden kurtul derim çocuğunuz filan olursa ileride daha çok sorun olur daha gençsin yazık etme kendine
Kendin çık
gez !!
Boşver evde hayat var.
Korona var napcan dışarıda otur evinde
Aay bu erkekler neden evlenince değişiyor
Düşünce uyuşmazlığı başlamış galiba
Gorumcen ya da esinin kuzenleri yok mu onlarla çık
Eşin olmadan da gezebilirsin
İyice tanımadan evlenmek en büyük hata ☹
:((((((( Allah yardimcin olsun:((((((
Gece gündüz biniyor mu
Esekmiki bu kadin biraz saygi lutfen
@Angelofdeath___ haklısınız pardon.
Yani gece gündüz şey mi yapıyor demek istedim. Belki at gibidir falan
🙏🙏
@Angelofdeath___ 🙏👍👋
Zor durumdasin. Keske aileden kaçmasaydin☹
Keşke tanımak için daha çok zaman ayırsaydınız
hm pekı zaman gecırdın dıyelım uzun sure nıkahı bastıktan sonra anı evde maddı amnevı herseyı paylaşıyorsun. demek ıstemem sukı flörtle evlılık cok cok farklı içine gırmeden bılemezsın
@fastfree o konuda hemfikir olabilirim ama flört döneminde demek ki kendini olmadığı biri gibi göstermiş ve bu haksızlık
genelde öyle ama flört dönemınde ınsan aşktan sahoş oluyor önemlı olan detayları gözden kacırıyoruz malesef sonrada nıkahtan sonra bambasska bırı varmıs gıbı sankı karsımzda tabıkı hepsı böyle deıl ama
Uzun süre çıkan insanlar da boşanıyor. Çünkü iki kişi birbirine tatlı nağmeler söylemekten birbirini tanımaya fırsatı kalmıyor.
@bitirim_05 aynen öyle bende ondan bahsedıyorum
Nerden buluyonuz boyle manyakları🤣
Gün bile sayacak dereceye geldiyseniz durum vahimm
Oraya giderek hata yapmışın
Sen neden tek çıkmıyorsun
Gel dışarı çıkalım nereye istersek oraya
Tek basına izin vermiyor mu Peki
Bunu eşinle açıkça konusmalisin seni anlayacaktır
Eşinle konuşmalısın 😉
Yetwrince tanimadan mi evlendin
Kendin çıksana ona da mi izin vermiyor