Çok yoruldum hiçbir destekçim yok yapayalnızım neden bu haldeyim?

Aylarca gece gündüz üniversite sınavına çalıştım. O kadar aile baskısı vardı ki üzerimde ailem hiç arkamda durmadı. Her konuda ne olursa olsun hep karşımda oldular. Şimdi üniversiteyi kazandım. Başardım. Ama hala arkamda değiller. Sanki okumamı istemiyorlar ama evde durmamı da istemiyorlar. Bunlar tam olarak ne istiyor gerçekten anlamıyorum. Artık nefret ediyorum her şeyden..
Çok yoruldum hiçbir destekçim yok yapayalnızım neden bu haldeyim?
Cevapla