Bir yöntemi var mı ya bu umursamamanın filan... Olmuyor ya olmuyor yani sebep aramaya çalışıyorum ama yok yani
3 ay
Bir yöntemi var mı ya bu umursamamanın filan... Olmuyor ya olmuyor yani sebep aramaya çalışıyorum ama yok yani
Çok basit aslında kendi hayatına odaklanacaksın boşlukları seni mutlu edecek şeylerle dolduracaksın ki o boşluklardan boş insanlar içeri girmesin
Çok haklısın teşekkür ederim🥹
Konuşmaya ihtiyacın olursa yazabilirsin üzme kendini lütfen
Teşekkür ederim. Nasılsın
Rica ederim
İyiyim sen nasılsın
Birazcık üşüyorum sadece hava soğuk bugün 😅
Biraz evet 😅
Biraz mı 😅
Ben kalın giydim ya etkilemedi beni djdjdk
Neredesin sen
İstanbul. Sen neredesin? O sırada t-shirt deri ceket giyen ben 🥶
Ben de istanbull
Aaa gerçekten mi neresi
Pendik ve Ümraniye arası gidip geliyorum djdkdk
Senn?
Bakırköy bende. Sahafların açılmasını bekliyorum ya bir saattir üşüdüm valla
Acelen neydi sabah sabah hahahah
Ayy ne bileyim ya aradan çıksın istedim vaktim varken saatde çok erken değil ki
Yani sahafçı için erkenmiş demekki djdjjd
Evet yeni bir bilgi öğrenmiş oldum 😅 sen napıyorsun işe mi gidiyorsun
Kafedeyim ben de oturuyorum
Okulu kendi kararımla astım biraz hahaha
Bu arada eklesen mi yorumda konuşmak zor oluyor 😅
Tabikisii
Galiba g zekalı olarak ikimiz kaldık ahshjs
Hahahah ah bacım ah
Bşz ne zaman akıllanıcazz
Ben akıllanmam gibi 2 haftalık çocuğu özlüyorum jshshs
Jdkdkd ben sanaldan 1 aylık birisini
Söyle şimdi bana ben akıllanır mıyım djdj
Ckslsl akıllanmayız vallahi 🥹
🥺🥺
Biz bunu haketmedik kii
Evet sadece sevilmek istedik diğer kızlar gibi..🥹😔
Ve sevildiğimi zannetmiştim ben mal gibi hahahaha
Sen bide bana sor hoşlanıyorum dedi bana bende inandım akjsjx bide buradan yani 😂
Hahahaha buradan çok az insandan cacık oluyor ya
Kaç yaşındasın bu arada
Evet öyle doğru insan bizi bulmaz zaten shsh 19 yaşındayım
Hep güzeliz diye kaynediyoruz hahaha
Salla gitsin kııızz
Ay ben de 19 jfkkd
Aa ne güzel öyle ya Allah çirkin kaderi versin 💗
Hahahah aminnn sana da aşkımm
Amin sağ oll ballm🌸
Gittim yazdım dayanamayıp hahahhaha
Benden malı yok bak
Aman ne olacak aklında kalacağına yaz ben onu bile yapamıyorum dua ettim sadece 🥲 numarası vardı onu sildim arıcaktım gizliden shsh
Hakkında hayırlısı olsun inşAllahh
Beni kullanan insana yazıyorum
Çok iğrenç hissediyoım kendimi🥹
Ya😭😭
Haahaha sebebi neymiş söyleyeyim mi
Halk eğitim kursunda okuyorum demek yerine üniversitede okuyorum dememmiş😂😂😂😂
Sence gerççekten seven bir insan buna gider mi hahahajaja
Bahaneye bak başka bahane bulamamiş mi😂
Pek sanmam bunun için gideceğini
Dimi hahahha
Çok kötüyüm🥺
Konuşmayı kestiniz mi gene ne oldu
Evet her yerden engelleştik bitti
Ay kötü olmuş ya geçmiş olsun hayırlısı buymuş demek 🥺
🥺🥺hayırlısı bakalım
Bende yazsam mı bayramı bahane edip bu saatte
Yazma ben pişman oldum yazdığıma
😔😔
🥺🥺
Bende yazdım aklımda kalmasın hsjshs bir kaç saate uyanır işe gitmek için laf soktum içim rahatladı yeminle ha
Ne dedin kız jdkdkdld
Kaç yaşında bu arada
Kaç yaş farkı var sizin
İnsan nezaketen de olsa bir bayram mesajı atar diye beklemiştim ama yanılmışım. Demek ki hatırımız sandığım kadar yokmuş. Büyüklük bende kalsın iyi bayramlar zihinsel olarak keşke gelişseydin biraz.
Yazdım 6 fark var maalesef yaşı büyük olacağına keşke beyin yaşı büyük olsaydı..
Djkdkddk
İyi yazmışsın kızz
Hangisi ismin Fatma olan mı
Umarım anlar jsjs
Evettt
Yorulduğunu o kadar net hissediyorum ki, satırlarından bile yorgunluk akıyor 💔
Şöyle düşün; herkesin kalbini hak etme zorunluluğu yok. Herkesi anlamaya, herkese hak vermeye çalıştıkça kendinden yiyorsun. Biraz da “seçici duyarlılık” geliştirmen lazım. Hak edene enerjini ver, hak etmeyeni kibarca hayatının arka planına at 🎭 Zamanla umursamamak öğrenilen bir refleks, sen de başarabilirsin 💪🌿
Cevap
3Cevap
Cok kafaya takıyorsun bence
Çünkü çok saçma şeyler yapıyorlar
Sorunu kemdimde aramama sebep oluyorlar
Boş insanlara vakit harcama o zaman.
Zamanla düzelirsin
Umarım
Olmaz maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar