Hayatta hiçbir destekçim yok ben napıcam?

Soruyu sormuştum ama silinmiş tekrar soruyorum...

23 yasındayım sağlıkçıyım ailemle yasıyorum ama koca dünyada tek başınaymış gibi hissediyorum ailem başarılarımla övünmez mutlu olmazlar hata yapsam benim yanımda durmazlar sürekli yüzüme vururlar hevesli hevesli heyecanla bir şey anlatsam umursamazlar üzülüp ağlasam önemsemezler hastalığım olduğunu çok yeni öğrendim ms hastasıyım bir kere bile nasıl olduğumu sormadılar ağrılarım oluyor önemsemiyorlar hastaneye götürseler beni başıma kakıyorlar sürekli her şeyi kendim halletmeye çalışıyorum sırf ağızlarına laf vermemek için ama gerçekten insan tek başına dağ olamıyor maaşımın 3te birini onlara veriyorum hala neden bu kadar az verdiğimi sorguluyorlar çok yoruldum hem hastalığım beni çok üzüyor hem de koskocaman bilmem kaç kişinin yaşadığı dünyada bu denli yalnız olmak beni dehşete düşürüyor antidepresan kullanmaya başladım erkek arkadaşım da yok belki olsa bana destek olurdu ama beni bebek gibi sevecek birini bulamadım maalesef dünya herkese çiçekli tepside hediyeler sunmuyor gözlerim dolu dolu yazıyorum bunları ama ben napıcam
Güncellemeler
+1 yıl
Maddi destek değil of
Hayatta hiçbir destekçim yok ben napıcam?
Cevapla