Sevgilim asgari ücret alıyor diye ondan ayrılmıştım ama şimdi çok pişmanım. Özür dilesem beni affeder mi?

Gerçekten çok seviyorum onu ama asgari ücret alması beni korkutmuştu. Şimdi onsuz yaparım sanmıştım ama yapamıyorum. beni affeder mi sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Beni yargılayın demiyorum size. hatamı anladım ve onu tekrar kazanmanın yolunu soruyorum. herkes hata yapabilir önemli olan o yaptığın hatanın bedelini ödedikten sonra düzeltebilmek. ben ödedim ve düzeltmek istiyorum
Sevgilim asgari ücret alıyor diye ondan ayrılmıştım ama şimdi çok pişmanım. Özür dilesem beni affeder mi?
Cevapla