Eşimi patronumla aldattım, çok pişmanım. Beni affeder mi?

Ben sekreter olarak çalışıyorum bir pazarlama şirketinde. Patronum bana çok sıcak davranıyor. Doğum günümde bana yemek ısmarladı akşam. Ve viski içtik sonra yakınlastık işte ve kocamı aldattım. Bügün eve gitmedim 8 kez aramış. Ne yapmalıyım
Eşimi patronumla aldattım, çok pişmanım. Beni affeder mi?
Cevapla