Kocamla 7 aydır evliyiz nişanlıyken açık giyinmeme karışmazdı ama hoşlanmadığını da ima ederdi. E yaz günü malum kapalı giyince terletiyor rahat edemiyorum belki de alıştığımdandır. Evimizin biraz uzağındaki avm ye gidip gezelim dedik diz kapağımın 1.5 karış üstünde etek üstüme de kısa kollu sevimli bir tişört giyindim. Eşimle avmye yürüyorduk arada sırada (özellikle aylak lise ve üniversite bebeleri) dik dik bakarak yanımızdan geçenler oluyordu. Eşimin sinirlendiğini fark ediyordum. Geçtiğimiz yerlerden daha tenha bir sokağa girdik. En sonunda gıcık tipli okul bebesi bacaklarımı süzüp yanındaki arkadaşına da "gacınınkilere bak beee bunu eve atcan" dedi eşim dayanamadı gitti kafa attı çocuk dengesini kaybetti afalladı yanındaki arkadaşı da korktu "abi ben gerçekten bir şey demedim özür dileriz" falan dedi eşim adam gibi durun skrm belanızı ananız bacınız yok mu lan sizin diye bağırdı çocuğu yumruklarıyla yere indirdi uzun uzun tekmeledi kaşı patladı çocuğun yanındaki arkadaşı kaçtı o sırada tabi ben şoktayım hiç böyle görmemiştim eşimi zorla uzaklaştırdım ordan çocuk topallayarak kalktı kaçtı. Hiç dövmesen şikayet ederdik dedim o da hemen işlem başlatırlardı zaten diye söylendi. Tadımız kaçmıştı eve döndük yatak odasında eşim sinirli sinirli "Şu eteği çıkar düzgün bir şey giy artık utanmıyor musun sen" dedi ben de böyle demesine sinirlendim " sen kim oluyorsun da karışıyorsun senin ne haddine yobaz istersem çıplak gezerim hem neden senin gibi yobazla evlendiysem çomar" dedim bir anlık sinirle ve dediğimden çok pişman oldum. eşim üzüntüyle karışık sinirli bir bakışla tokat attı ve evden çıktı. Tokat bende şok etkisi yaratmıştı. O gittikten sonra kendimi çok kötü hissettim onun gibi iyi kalpli ve fedakar birini asla bulamam diye düşündüm... Nasıl affettirecektim ki? İçimi dökmek için yazayım dedim siz ne dersiniz bunun için
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBiraz senaryo gibi gelse de ciddiye alıp görüş yazayım. İki tarafta da hata var 1. Si istediğini giymekte özgürsün ama yaşadığın çevre bunu kaldırmıyorsa bu tarz rahat kıyafetleri tatil yerlerinde vs giyersin yaşadığın yerde daha uzun etekler elbiseler tercih edersin. 2. Si eşin hırsını senden çıkarmış şiddete de meyilli biri belli ki çocukları dövdüğü halde seni de es geçememiş. Bu konuyu oturup konuşun. Tek suçlu sen değilsin kesinlikle o tavizi de verme şiddetin affedilir yanı yok bugün tokat atar yarın gözünü morartır... Demem o ki özür dilenecekse bu iki taraf için de olmalı. Sen sadece konuşmak için adım atabilirsin. Fazlası değil
31 Yorumla
Soran+1 yılBen de ağır konuştum üzüldüm
En İyi Cevaplar
Eşin seni kıskanıyor ve bence seviyor. Aynı durumda bende bulundum. Senşn sözlerin. Bence o tokattan daha kırıcı o senşn eşin, hayat arkadaşın sen ona sen kimsin diyemezsin. Bu konuları konuşarak çözebilirsiniz. Size bir tavsiye oturduğunuz mühit çok önemli bir husustur. Böyle taciz bakma olayları semtten semt e değişir. Eşinle bunu sakin sakin konuş.. Ama onuda anlamaya çalış. Sen eşine güzel gözükmek istiyorsun. Ona seni gözünden sakınıyor.
11 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. Bak güzelim ,
evlenmeden önce onun kendi hayatı seninde kendi hayatın vardı. Elbette insanlar özgürdür be istediklerini evlendikten sonra da yapmak istemeleri gayet doğaldır.
Fakat eşinin fikirlerine saygı duymazsan, saygı da beklememen lazım. Evet vücut senin elbette ama onun karısı olarak biliniyorsun ve karısının başka erkekler tarafından dikizlenip, seks objesi olarak görülmesini hiçbir erkek istemez.62 Yorumla
Soran+1 yılYa dediklerim için çok pişmanım abarttım sinirlenince ama alışmışım böyle giymeye bana doğal geliyor
- +1 yıl
Tatlım sana göre doğal olabilir ve bunu eşinle paylaşmalısın. Evlenmeden önce de öyle giydiğini, sana saygı duymasını beklediğini, seninde aptalca konuştuğun için pişman olduğunu söyleyebilirsin. Bu vaka böylece kapatılabilir ama sonrasında da karşılıklı saygı inşaa edemezseniz evlilik yürümez.
+1 yılTabiki şiddet ne gerekçeyle olursa olsun kabul edilemez , sende ağır şeyler söylemişsin eşine söylenecek şeyler değil belli adam senin giymenden değil etraftaki insanlarının hayvanlığından rahatsız , toplumun hayvanlığını maalesef değiştiremiyorsak eğer tabiki ortamına göre Dikkat etmemiz gerekir , bence kocanın yaptığı seni kısıtlama iç güdüsü değil seni koruma içgudusu ama tokat hoş olmamış bir
41 Yorumla
Soran+1 yılSonradan çok üzüldüm pişman oldum
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
44
Cevap
75Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. eşinin tokat atması çok yanlış ama sende sözlerinde tokatlamışsın adamı. Çok seviyesizce bir cevap olmuş seninki
Eşler birbirine böyle konuşmamalı, tokat atmamalı.11 Yorumla
Soran+1 yılBir anlık sinirleydi
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılBenim eşim için giymezdim Bir ikinci adam zaten sinirli kavga etmis eve gelmis ki kavga etmekle kendi cok hakli hicbir erkegin goz yumucagini sanmiyorum senin bu sekilde karsilik vermen hic dogru değil bence gık bile dememen gerek o kavganın ardından sonra istediginde tekrar giyerdin ama bir etek icin cıkar dedigi icin sen kim oluyorsunda karisiyorsun demen cok kötü olmuş Bence kendini affettirmek istiyosan özür dilemen yeter Ha ben olsam gider eteği yırtardım eline verirdim
31 Yorumla
Soran+1 yılÇok pişmanım çok üzgünüm
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılEger troll değilsen, adamı kışkırtan sizsiniz sözleriniz ağır olmuş şiddet uygulaması gerekmiyordu daha önce yapmadığını söylemişsiniz demek ki artık bardağı taşıran son damla olmuş..
Sizde kırılmış olabilirsiniz ama eşinize karşı uslübunuz hiç hoş olmamış.
Affetse de aklından silip kolay unutabileceği kelimeler değil.31 Yorumla
Soran+1 yılÜzüldüm çok pişman oldum
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılEşin haklı. Kısa etekler var diz hizasında. İlla giyeceğim diyorsan onlardan giy. Eşin katil de olabilir senin yüzünden. Eşin kim oluyor? Kocan oluyor. Eşin oluyor. Seni seviyor, seni kıskanıyor. Bu yüzden senin için kavga ediyor. O tokadı da unut gitsin. Sende giyimine çeki düzen ver. Git pantalon giy. Eşin katil olursa bunun müsebbibi olarak kendini nasıl iyi hissedeceksin? Benim düşüncem uzun etek giymenden yana. Hiç terletmez de. Güneş de yaakmaz. Git uzun etek giy.
116 Yorumla
Soran+1 yılOnu üzdüğüm için çok pişmanım ama kısıtlanmak da istemiyorum bana öyle normal geliyor
- +1 yıl
Eşinden özür dile ve bir daha da böyle giyinme. Seni affetmesi kolay olur.
Soran+1 yılAffeder mi ki
- +1 yıl
Bazen fedakarlık yapmak gerekir. Eşin karakolluk olabilirdi. ya da o serserilerden biri eşini cebinden bıçak çıkarıp bıçaklayabilirdi. Ama eşin bunları hiç düşünmeden senin için kendini feda ediyor. Fedakarlık yapıyor sen neden onun için fedakarlık yapmıyorsun? Zamanla alışırsın. Eşin seni kapatmıyor ki. Biraz uzun giyersen de kısıtlanmış olmuyorsun. Bu bir baskı değil bence.
- +1 yıl
Affeder tabi. Sana aşık bir adam var karşında. Eşin gelmedi mi hala? Soruyu 11 saat önce sormuşsun.
Soran+1 yılEvet koruma içgüdüsüyle yaptı ve dediklerim için çok üzülüyorum çok pişmanım ama affeder mi ki
- +1 yıl
Mesaj atar mısınız? Neden affedeceğini detaylı olarak anlatayım.
Soran+1 yılHayır gelmedi
- +1 yıl
Daha evliliğiniz yeni. Evlilik bitirmek öyle kolay bir şey değil ki. Eşin de seni seviyor. Affeder seni. Ama dediğim gibi adamdan özür dilemelisin en başta ve biraz giyimine dikkat etmelisin.
Soran+1 yılDeneyebilirim belki
- +1 yıl
Eşini şimdi ara ve özür dile. Belki deme bunu yapmalısın. Ailesinin yanına gittiyse ya da arkadaşının yanına eşinin kafasının kaarışma ihtimali var. Eşini fazla evden uzak tutma.
- +1 yıl
Benim dediğim kesin bir şey değil. Kafasına girilme konusunda. Ama eşini evden fazla uzak tutmak iyi olmayacaktır.
Soran+1 yılBizim görüşlerimiz farklı ama birbirimizi sevdiğimiz için evlendik
Soran+1 yılGittiği yerde aklına kötü şeyler sokarlar mı
- +1 yıl
Kesin değil, gittiği ortama göre de değişir tabi. onun karakterşne göre, çevresine göre. Ama değişebilme sadece bir ihtimal dahilinde. Aklına sokarlar diyemem. Ama bu bir ihtimal. Eşini fazla uzak tutma. Görüşleriniz farklı olabilir. Orta yolu bulun. En azından yaşam tarzınızda. Biraz o sana yaklaşsın. Biraz sen ona.
Soran+1 yılGüzel olur aslında
Tokat falan atılamaz ama tartışırken allah ne verdiyse ağzına geleni söyleyen eşlerden nefret ederim. Toparlayamayacağı şeyler söylememeli insanlar. Seninle nasıl evlendim ben diyemezsin mesela. Hakaret edemezsin, küfür de edemezsin. Aşağılayamazsın. Sadece duruma kızabilirsin. Bu arada eşinin sana attığı tokatı kadına şiddet olarak değil şiddet olarak değerlendir. Sen de eşine atsan aynı derece kötü olurdu. Kadına atılınca 3 kat kötü olmuyo
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın çok pişman oldum sonradan
Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. dizden bir bucuk karis yukariyi olctum erkek olarak giysrm ucu kesin gorunur yani abartili. ayrica elalemin erkeklerini deli gibi baktirdigini kendinde kabul edip o giysinin abesligini kocan deyince verdigin cevap ergen lise kizlarininkinden daha kotu. istersem ciplak gezerim!!! kusura bakmada b.. k gezersin. bekarken git gez ama adamin namusuna girmis karisi olmussun oyle kolay degil istersen soyle boyle yaparim demek. gordugum sey su cok ergen cok cahil bir davranis. adamida tatif etmissin nasil oyle bir adam seninle evlenme yoluna cikmis onada sasirmadan edemedim.
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok üzüldüm çok pişman olduk dediğime bir anlık sinirleydi affetmez mi
Gizli Üye(36-45)+1 yıl*sen kim oluyorsun da karışıyorsun senin ne haddine yobaz istersem çıplak gezerim hem neden senin gibi yobazla evlendiysem çomar" dedim*
Siz şu rezilin en rezili kesim hiç evlenmeyi haketmiyorsunuz
Tutmuş birde utanmadan sıkılmadan Adama Yobaz ve Çomar demişsin🤦🏻♂️⛔️
🔥Ayrılığın Atom bombasını ateşlemişin🔥41 Yorumla
Soran+1 yılYa ama çok pişmanım affetmez mi
Aşk İlişkileri konusunda 351 cevap paylaştı. Yuh be bide nasıl affetiririm kendimi diyosun lan sen laf söylemişsin oda aana vurmuş. Böyle bir şey var mı? Sana vurmak nedir? İlerde çok sinirli olup daha ağır konuşsan ben öldüm ama hak ettim mi diyiceksin. O gelicek ayağına
210 Yorumla
Soran+1 yılÇok sert sözler ettim tokadından daha ağırdı
Soran+1 yılHem onu seviyorum hem de kısıtlanmak istemiyorum
- +1 yıl
O zaman karşı taraf bunu bilecek. Senin bu yaptığın çpk kötü olur. Karşı taraf görmeli hatasını tabi sende özür dilersin ama karşı tarafın yaptığına bak gerçekten çok kötü bir şey türkiyede olan biten herşeyi görmüyosun galiba bu kadarıda pes dedirten olayları sen bir kadınsın ve ne olursa olsun vurmaya hakkın yok senin
Soran+1 yılO ana kadar çok karışmıyordu
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılBekleyim mi ki
- +1 yıl
Bekle tabi o hatasına varsın bak sen varmışsın. Oda varsın ki yaptığının kötü olduğunu anlasın bir daha olmasın. Kırıcı şeylerden de öte bir kadına vurmak. O geldiğinde sende ondan özür dile ama çokta kendini salma ilk başta o senin değerini senin çok değerli bir varlık olduğunu anlamalı.
Ben olsam seninle evlendiğime pisman olurdum keşke evlenmeseydim diye düşünürdüm ama sende bir anlık kendini kaybetmişsin bunu ona söyle seni affetmesini istemelisin bence onda tokat için özür diler zaten
21 Yorumla
Soran+1 yılBir anlık sinirle oldu çok üzüldüm
- Aşk İlişkileri konusunda 665 cevap paylaştı.
+1 yılKarışık bir durum biraz kıskançlık kokan biraz senin dik başlılığının olduğu biraz kendine güvenen güzelliğini göstermekten çekinmeyen dişiliğini hissetmeyi seviyor oluşun..
34 Yorumla
Soran+1 yılAlışmışım öyle giymeye eşime öyle şeyler dediğim için de çok pişmanım
- +1 yıl
Evet kullandığın kelimelerin haklılık payı yok tabi ki ama bunu farkediyor olman da bence güzel. Ama hakaret etmeden onu seksi görünüşüne alıştırıp bundan hoşlanmasını sağlayarak kabullendirmelisin 😉
Soran+1 yılDışarıda öyle giyinmemden hiç hoşlanmıyor ne yapsam boş
- +1 yıl
Onun hoşuna gitmesini sağlamalısın mesela bu hoş ve çekici kadın sadece sana ait senin için böyle giyiniyorum gibisinden
Sende de suç var adamın hoşlanmadığını bile bile bir karış etek giyersen olacağı o daha yeni evlisiniz adamı soğutursan kendinden bu böyle gider 1 seneyi doldurur boşanırsınız kendini affettirmek gerekiyor ve kocanın dediklerini lütfen önemse ve takmamazlik durumu sergileme yoksa pişman olan sen olursun.
34 Yorumla
Soran+1 yılTakmamazlık değil de karışılmasından hoşlanmıyorum
Soran+1 yılAffeder mi
+1 yılMerhaba,
Evlilikte her zaman sorunlar olur, fakat mühim olan sabrederek bunların üstesinden gelmek.
Birbirinize karşı küsmeyin, bu aranıza soğukluk girmesine sebep olur.
Karşılıklı olarak güzelce oturun, ve tatlı bir dil ile konuşun.
Özür dilemek insana bir şey kaybettirmez, ama gurur ve kibir her şeyi kaybettirir.
Bir daha da ne olursa olsun, öfkelendiğiniz an gidin abdest alın çünkü öfkeniz o an siner.10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 428 cevap paylaştı. Sende giydigine ve sözlerine dikkat et be kardeşim. Adamın elini kanda mi koyacaksin. Ya karşıdaki dövdüğü çocuklarda silah çakı benzeri bir şey olsaydı ne olacakti. tokat atmış ama senin sözlerin de çok ağır gerçekten.
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok üzüldüm sonradan
Kafayı mı yedin. İyi kalpli mi. Tamam insanların laf atmasına sinirlenmesi doğal ama tokat atmış. Ben olsam ayrılırdım böyle birinden giydiğiniz etek de çok kısa değilmiş abazaların saldırısına uğramışsınız. Bence ayrılın ama sizin ayrılacağınızı sanmıyorum. Şiddet görmek istiyorsanız siz bilirsiniz. Bir de tokat az olmuş falan diyenler var umarım kimseyle evlenmesiniz çocuk yetiştirmezsiniz ne diyeyim her sorunu şiddetle çözün aynen bayağı medenice.
21 Yorumla
Soran+1 yılGörüşlerimiz farklı ama birbirimizi severek evlendik bir daha onun gibisini bulamam
+1 yılAsıl sen kim oluyorsun?
Insanın eşi namusudur, adam haklı giyme sende bir etek kadar önemi yok mu eşinin?31 Yorumla
Soran+1 yılÇok pişmanım ama kısıtlanmak da istemiyorum
+1 yılAdama da demediğini birakmamissin be. Adam haklı. Dışarısı it sürüsü dolu birazda siz dikkat edin.
52 Yorumla
Soran+1 yılAlışmışım öyle giymek normal geliyor
- +1 yıl
Evlilik fedakarlık ister.
Isin zor aslında sana kızmamış bakanlara kızmış ama seninde anlık sinirle söylediğin laflar sınırını kaldırmış
21 Yorumla
Soran+1 yılDedikten sonra çok üzüldüm çok pişman oldum
+1 yılEşin tokat atarak yanlışın kralını yapmış. Fakat adama ağır laf etmişsin. Üzülmüştür bayağı. Seni sevdiğinden kısa giyinmeni istemiyor.
13 Yorumla- +1 yıl
Chplimisin kanka
- +1 yıl
Tuttuğum parti yok. Hepsi şerefsiz.
Soran+1 yılBen de çok üzüldüm sonradan
+1 yılMadem eşin rahatsız giymeyiver sende
Aile içi huzur herseyden önemli21 Yorumla
Soran+1 yılAlışmışım böyle normal geliyor
Aşk İlişkileri konusunda 8,8b cevap paylaştı. Adam Haklı Net O Kelimeyi Kocana Nasıl Dersin İstersem Çıplak Gezerim
24 Yorumla
Soran+1 yılYa sinirlenince abarttım kocamı üzdüğüm için çok üzülüyorum
Soran+1 yılBir anlık sinirle olduğunu desem affeder mi
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılesinin dedigini biraz ilimli davransan hic biri olmzdi birde adama yobaz filn demn cok yanlis kimse karsini acik gezdirip laf soylmesini istemez esi nasil sen karsamsin ben ciplkta gezereim diyebiliyon buna hic hakkin yok cok ters kounusuk erkege karsi
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 715 cevap paylaştı.
+1 yılOlan olmuş gıyımıne ve sözlerıne bıraz daha dıkkat etmelısin
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok pişmanım ama öyle giyinmek normal geliyor bana
- +1 yıl
Anormale dönüşüyor gördüğün gibi
Kıskanmış adam sen de ona göre giyin. Kendimi onun yerine koydum da tokat atması hariç vereceğim tepki aynı olurdu
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok üzülüyorum onu üzdüğüm için
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yanı hatalisin kavgada söylenmez o laf kusura bakma ama ufak bir özürle çözülür bence abartma
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok ağır konuştum affeder mi
+1 yılHanım efendi tokat atması hoş değil fakat eteğinizin boyunu problem etmesi sizi sevdiğini gösterir. Ayrıca erkeklerin ekseriyeti kısa etekli kadınlar hakkında pek iyi şeyler düşünmez eşiniz bunu bildiği için müdahale etmek istemiş.
13 Yorumla
Soran+1 yılÖyle dediğim için çok üzüldüm pişman oldum ama öyle giyinmeye alışmışım normal geliyor
- +1 yıl
Size normal gelebilir ama dediğim gibi muhafazakar erkeklerin bile ilgisini çekiyor. Gerisini siz düşünün
+1 yılNeden senin gibi çomarla evlendiysem demen çok ağır olmuş. Bu adam zaten nişanlıyken rengini belli etmiş rahatsız olduğunu neden çeki düzen vermedib ya da işine gelmediyse neden nişanı atmadın? Adam tamamen haklı fakat tokat konusunda kınıyorum.
11 Yorumla
Soran+1 yılYa birbirimizi severek evlendik düşüncelerimiz farklıydı
Siddeti asla sevmem ama haketmissin tokatı. Adamada yazık.
12 Yorumla
Soran+1 yılNeden tokadı hakedeyim ki
Soran+1 yılAma üzüldüm
Gizli Üye(36-45)+1 yılAzına ne geldiyse demissin? erkek arkadaşın değil kocan farkındaysan!
24 Yorumla
Soran+1 yılPişman oldum
Cevap sahibi+1 yılTahmin ettim pişman olduğunu.. bianlık öfkeyle söylemiş olmalısın
Soran+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılKonusabiliriz mesaj atarsan
Gizli Üye(30-35)+1 yıletek giyip erkeklerin bakmasina neden oluyorsun bence haklı kocan
22 Yorumla
Soran+1 yılİyi de baksınlar diye gitmiyorum ki
Cevap sahibi+1 yılBelli
geçmiş olsun. tokat atması büyük hata kınıyorum.özürdileyerek bir sorum olacak karşı cinsten bir erkeğin çıplak tenine bakarak ruhsal olarak seninle fantezi yani düşünsel birliktelik kurması ile bedensel kurması arasında fark varmıdır?
03 Yorumla
Soran+1 yılHiç öyle düşünmüyorum böyle giymeye alışmışım normal geliyor bana
Soran+1 yılEvet
Abla sen egolu musun? Liselilere, üniversitelilere, çocuklara bebe deyip durmuşsun. Kendini onlardan üstün falan mı sanıyorsun? Eşinize de çomar, yobaz filan demeniz (pişman olsanız da). Bence kendinize biraz çeki düzen verin.
02 Yorumla
Soran+1 yılAylak olan okullulara demiştim hepsine değil az da olsa sokakta çoklar
Zamana bırak ona da anlayışlı davran o da bir erkek sonuçta rahatsız olmakta haklı. Haksız olduğu tek konu sana vurmak olmuş.
10 Yorumla
+1 yılHayatım nerden yaşıyorsun sen etek giyene aç aç bakmıyor kimse hele yanında eşin varken ki çokta kısa değil.
İkincisi yerinde olsam direk boşarım çünkü şiddet bir tokatla başlıyor bu çok büyük bir hakaret çok gurur kırıcı.
Kendini sahibin sanmasın bedenine karışamaz17 Yorumla
Soran+1 yılGörüşlerimiz farklı ama birbirimizi severek evlendik
- +1 yıl
Seven şiddet uygulamaz
Soran+1 yılBen de ağır konuştum bir anlık sinirle
- +1 yıl
Daha fazla konuşmak isyemiyorum seninle
Soran+1 yılNeden
- +1 yıl
cahilsin
Soran+1 yılNasıl ne yapmalıyım ki
Şu eteği giyinmeseniz ne oluyor Tokat atması çok yanlış güzellikle söyleyebilirdi bazı koşullarda eşine itaat etmelisin
24 Yorumla
Soran+1 yılKısıtlanmış gibi oluyorum kendimi kötü hissediyorum
Soran+1 yılAlışmışım böyle giymeye dikkat çekmek için değil
+1 yılAcana bakarlar kizim. Bakan kisinin gunahi yok. Suc sende. Dizine kadar giy bari. Alttan esinti yine olur. illede diz ustu giyerim dersen sonuclsrina katlanirsin. Kocan yine iyi idare etmiş
06 Yorumla
Soran+1 yılBana normal geliyor böyle giymek
- +1 yıl
Erkekleri bastan çıkartırsınız.
Soran+1 yılOnun için giymiyorum ki
- +1 yıl
Olsun. Sizin bu sekilde giyinmeniz erkekleri baştan çıkartır. Kendini tutamayanlar ilede karşılaşabilirsiniz.
Soran+1 yılOnlar da rahat rahat giyiniyor ama
- +1 yıl
Banada denk gelmeyesin alır kacarım seni..
- Aşk İlişkileri konusunda 696 cevap paylaştı.
+1 yılDayak yemişsin ve eşine kendini affettirmek mi istiyorsun? Bravo 👏🏻 Kafan güzelmiş güle güle kullan
31 Yorumla- +1 yıl
Şiddete eğilimli erkekler beğenmemiş 😂
Erkek arkadaşım abartı giyinmemi isyemiyorum ben de giymiyorum
10 Yorumla
+1 yılOlay gerçek mi şu eşinin dayak atma kısmında bana biraz sallamasyon gibi geldi gerçekse bırak kendi affettirsin önce
01 Yorumla
Soran+1 yılGörmeden bilemezsin o olayı
Kesinlikle hiçbir şartta bir bayana tokat atılmaz. Ama ben adamın yerinde olsam dakikasında boşardım seni.
01 Yorumla
Soran+1 yılÜzüldüm pişman oldum
Sen ayrı hatalısın kocan ayrı hatalı. Kocanın yerşnde olsam seni boşardım. Senin yerinde olsam gider darp raporu alırdım.
01 Yorumla
Soran+1 yılBirbirimizi seviyoruz ama
Hem seni o halinle görüp almış hemde sana tokat atıyor?
Boşan.14 Yorumla
Soran+1 yılDüşüncelerimiz farklı ama birbirimizi seviyoruz
- +1 yıl
Sevgi karın doyurmuyor 😂
Soran+1 yılOndan iyisini bulamam
- +1 yıl
Git özür dile o zaman
Hem seni dövüyo hem de sen kendini affettirmeye çalışıyorsun? Nasıl bir kafa? 😒
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok ağır sözler ettim
Yani karşılıklı olarak ikinizinde hatası var ne desem boş.
15 Yorumla
Soran+1 yılÇok üzüldüm
Soran+1 yılAffetti mi her şey düzeldi mi peki
Soran+1 yılGeçmiş olsun
Gizli Üye(30-35)1 yılEşine söylediğin şeyler aşırı itici ve varoş. Eşinin yerinde olsam eşek sudan gelinceye kadar döverdim seni. Bir tokatla kalmazdım. Hak ediyorsun bence fazlasıyla. O adam da boşasın seni yazık adama
00 Yorumla
+1 yılHaklı, öyle denir mi ne demek "sen kim oluyorsun" salak mısın sen adamı delirtmişsin
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok üzüldüm sonradan pişman oldum
+1 yılHangi arkadaşın kafana öyle şeyler soktu sanki istiyerek yapmamışsın gibi geldi bana
04 Yorumla
Soran+1 yılYa arkadaş çevrem de kısıtlanmayı sevmiyor benim gibi
- +1 yıl
İşte tam dediğim pozisyon 🤭😊 senim sözlerinden anladığım kadar sen eşini seviyorsun ama bunun öcünü alacakmışsın gibime geldi 🤣 🤣
Soran+1 yılNasıl
- +1 yıl
Herşeyi de uluprta konuşmayalım ya
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılHoşuna gitmediyse o laf atmaları ona göre giyin. Ayrıca dizin 1.5karış yukarısı poponu hemen altına denk geliyor
02 Yorumla
Soran+1 yılHayır bacaklarım uzun
- +1 yıl
Ne kadar uzun olursa olsun bildiğin süper mini ile mini arasında
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılHaksız tahrık oyle kelımeler soylenır mı?
38 Yorumla
Soran+1 yılÇok üzüldüm pişman oldum
- +1 yıl
Guzel bır sofra hazırla kocan evdeyse degılse cagır yıyın konusun halledin sen de daha anlayslı ol karsındakı erkek egosu.
Soran+1 yılAffeder mi ki
- +1 yıl
Samımıytnı gorurse evet bıraz ugrastırrsa da artk bı sure katlancaksn. alttan al sımdılk. erkeklerı sınırlıyken yatıstıracaksn daha fazla alevlendırmeyeceksn.
Soran+1 yılHaklısın bir anlık sinirle oldu
- +1 yıl
Hadı harekete gec kolay gelsın.
Soran+1 yılTeşekkürler
- +1 yıl
Naptnz sonc olrak bars saglndı mı
Gizli Üye(30-35)+1 yılKocan iyiki o sinirle mutfaktan bıçağı alıp gelipde o eteği parçalamış kesip atmamış.. bu işin sonu kavgalarla devam eder ama nereye kadar bilinmez.
03 Yorumla
Soran+1 yılOnu üzdüğüm için pişmanım
Cevap sahibi+1 yılHiç bir erkek yanında karısına laf atılmasına göz yumamaz. çünkü siz bunu düşünecek kafa yi çoktan aşmış medeni insanlar siniz. Bence sen transparan kıyafette giy hava sıcak diye iç çamaşırı da giyme. Soru. Yok pişmanım der devam edersiniz inşallah
Cevap sahibi+1 yıl
Adam dışarda senin eteğin yüzünden ne olaylar yaşamış adama birde Çomar yobaz diyorsun bir de kim oluyorsun diyorsun eşin lan senin kafayı sana atsaydı keşke
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok üzüldüm pişman oldum
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. güzel fantezi tebrikler eeee ne oldu sonra anlat dinliyorum 🤔
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHiç samimi gelmedin bana troll gibisin ağzın bozuk, sokak erkek ağzı gibi, saygısızca.. Senin gibisine cvp vermem nerede olursan ol her zaman usturuplu olmak, yazmak, konuşmak gerek 😏😏
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 13,3b cevap paylaştı.
+1 yılAdamı katil etme dikkat et kalırsın yalnız
13 Yorumla
Soran+1 yılÇok üzüldüm sonradab
- +1 yıl
Yazık ama sende az değilsin
- +1 yıl
Bence ne o ne de sen değişir huylar kalıcıdır
+1 yılHikaye yazmışsın ama Çok yaşa, sen ve senin gibiler gebermeli. Evlenmişsiniz ortak hayatınız var ve sen kim oluyorsun hayatıma karışamazsın cart curt cümlesi kuran kadar cahil başka bir insan olamaz. Eğer bu gerçekse gerçekten geberin siz.
23 Yorumla
Soran+1 yılYa dediğim için pişmanım
- +1 yıl
Kadınların bedenine bari karışmayın
- +1 yıl
Senin neyine karışıcam ben ya yıkıl
Gizli Üye(25-29)+1 yılHerkeste buraya yazıyor yav ne yaparsan yap bize ne
04 Yorumla- +1 yıl
Sen de her halta yorum yazmak zorunda değilsin demek ki yardım alacağı birisi yok ki yazmış
Cevap sahibi+1 yıl@benimbirfikrimvarr sanane lan bu arada her halta derken başka neye yorum yazmışım?
Soran+1 yılYazmak istemiyorsan yazmayabilirsin derdimi dökmek istedim
Cevap sahibi+1 yılYok yani sen daha iyi bilirsin eşinin huyunu suyunu burda ne yazılsa onu mu yapacan kendin karar vermen çok daha mantıklı
+1 yılKarşılıklı anlaşabileceğin bir ipucu bul. Kısa giyinmek istiyorsan giyin ama kocan kızacaktır uzun giy. Kocan olmadığında kısa giy ya da ne giymek istiyorsan onu giy
00 Yorumla
+1 yılkurgu gibi ama bir ilişkiye giriceksen karşının isteklerine saygı göstermelisin, sen yapmayıp ondan anlayış bekliyorsun burda sen hatalısın
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok üzüldüm pişman oldum
- +1 yıl
Hep kadın saygı gösterecek hep kadın hep kadın
+1 yılAbla sen niye evlendinki ozgurlugunu kisitlamis adam
11 Yorumla
Soran+1 yılSeverek evlendik
+1 yılneden aynı soruyu tekrar soruyorsun alamadın mı hala cevabını?
14 Yorumla
Soran+1 yılAnlamadım
- +1 yıl
Sabahta aynı soruyu sormussun
Soran+1 yılBen sormadım
- +1 yıl
he he
+1 yılEteklikten çıkmış dona dönmüş o 1.5 karış 34-35 cm ne demek
02 Yorumla
Soran+1 yılNeye göre ölçtün?
- +1 yıl
Benim karisim 23 cm dedim bayansin 21 olarak hesaplardim
- Devamını Gör (59)
Devamını Gör(104)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer