Sizin de bazen canınız sevdiğiniz birisine sarılmak istiyor mu?
Ben çok istiyorum ya sarılmak kadar güzel bişi yok... sarilma güzel bir his🥰
Ben çok istiyorum ya sarılmak kadar güzel bişi yok... sarilma güzel bir his🥰
Sevdiğimiz birinden ziyade, bazen durduk yerde hiç tanımadığın birine bile sarılmak istersin bende öyle oluyor istemsizce seviyorum sarılmayı sanki yüküm hafifliyormuş gibi oluyor 🤷♂️
Cevap
20Cevap
Bazen hiç tanımadığı birine bile insan sarılmak rahatlamak istiyor
Evet, şu an istedi hatta 😄
kendine hakim olmalısın
engel olmalısın ayşe
korona var manyak mısın sosyal mesafeni koru ayşe
korona geçince doya doya sarıl ama çok güzel bir şey 🥰 biri olsa da saatlerce sarılsam.
Sarılıca insan huzur buluyormuş gibi oluyor o yüzden iyi geliyor mutsuzken bile iyi geliyor
Bende çok istiyorum sarılmak güzel bir şey saçlarını tutmak bide benim için 😊😊
Insllh evli değilsindir
Sevdiklerime sarılıyorum zaten
Sevdiğim insana sarılmayı çok isterdim şimdi...
Selam Gökhan ben tanıdınmı
Çok istiyor hemdee
Evet, çok istiyorrr
Evwt çok güzel sarılmak
Hesabımı don dur du lar
Evet :( ama sevdiğim biri yok
Çook.
Manitam olsada sarılsam keske 😢
Olabilir
Bu günlerde hiç kimseye sarılmak istemiyorum
Kimseyi sevmiyorum
İnşallah bir gün severim
Amin inşallah
Hayır
Ayşenur selam
Evet
Evet çok
Herzaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?