
Ya şöyle masumca, minnoşca? Tüm kokusunu içine çeke çeke ve o kokuyu unutmamak için boynuna kafanı koyarak..

Evet geliyor. İşyerimdeki iş arkadaşlarıma sarılıyorum. Bayanlara değil tabii. Erkekler de sapıkmısın lan diyor. Halbuki bu bildiğin 'sevgi patlaması' . :-)
evet
bazende böyle
0.22
Bu süper örnek için teşekkürler :D
rica ederim
sevgimizi gösteriyoruz işte :D
Ya o bende hep oluyor sevdiğim insanlara karşı 😅 Atlayıveriyorum istem dışı.
aynen bazen o istek oluyorda sarılacak adam yok ne sevdiğim var nede sevgilim
Cevap
40Cevap
Ben daha çok böyle kemiklerini kıracak kadar sıkıca sarmak istiyorum :D
Böyle böbrekleri agzından çıkıcak falan?
Böyle göğsüme yapışacak ve hep orada kalacak tarzı
Böyle sarılırken, kokusu saçlarına bulaşacak falan :) ?
Sanırım daha duş almazdım :/
Pis pis gezeceğiz desene 😂 Ama o koku için değer 🙊
ya da duş alır tekrar sarılırız :D Yine çok zekiyim ya :(
Hahaha şapşal 😂
Değerli insanlara evet. Bu adam sarılma makinası olduğunu iddia ediyor
https://www.youtube.com/watch?v=GxqWbP3BKpQevet ama bu ihtiyacı her hissettiğimde kendime kızıp çabuk işinin başına diyorum.
böylece bu istek fade-out olup gidiyor... :)
Başta minnoşça oluyordasarılmak kokusunu çekince iş değişebilir.
Gelmezmi geliyor sarilip oylece kalmak istiyorum ama yok oyle biri..
hep öyle sarılıyorum zaten. gecede sarılarak uyuruz hep.
hiç birine sarıldıgımı düşünmedim böyle saf bir şekilde.. :D
Yaa sen en güzel duygulardan birini tarif etmişsin zaten. Kim istemez :)
Sevdiğimse ben hep böyle sarılıyorum cok güzel hissettirir
Ilk once oyle sarilmam icin artik guvenmem gereken birileri lazim
Valla hiç öyle biri olmadı çünkü sadece 2 kişiye sarıldım ikisi de artık hayatımda yok
dun gece oldu boyle hic konusmadan gozlerimi bile acmadan kokusunu icime ceke ceke
geliyor ama hep geri gidiyor sarılacak kimse olmayınca :D
valla çok iyi sarılıyoruz biz duygusal anlamda motive ediyor
Bazen oluyo ama karsimdaki insanin o sarilmayi hak etmesi lazim
Basımın tutulmasını sevmem kurek kemıklerımı sıkmalı
Nalet olsun içinizdeki bu insan sevgisine. 😇
her gün rüyama giriyo desem
Aynen kanka bu sadece yanlızlığın bir yan etkisi
Dünyanın en güzel hissi
Ben artık sarılınca unutmak istiyorum
Bana cok oluoda sarilabilecegim kimse yok :(
kavga ederkez tutup sarılan kız candır dd
geliyor da buna değer birileri lazım
hep böyle başlıyor :/
Bu Hissi cok seviyorum. Sarilmak gibisi yok
kim istemezki sıkıca sarılıp derince koklamak
Kesinlikle evet 👊👊👊👊
Canım çekti. Gel kız bir sarılayım..
yavş*k yavş*k konuşmak yerine adam akıllı cevap vermek zor mu geldi?
Durup dururken neye sarılıyıp mk. Hayırdır !!!
Geliyor özledim çok çünkü 😣
Evet ardaya sarilmak istiyorum ama umrunda değil
bırakmıycak bir şekillde
Çok istiyorum ama bakmaktan öteye geçemiyorum.
Geliyo ama sarilamiyoz
Keşke sarılsa böyle diyorum :(
Evet ama sarılacak kimsemiz yok
Bağımlılık yapar gerek yok😏
Sarılmak ve kokusunu içime çekmek isterim.
geliyor :/
genelde olan istek bu
Sarılmayı sevmem
:( offf
Geliyor
Gelmez mi
Evet
evet
Geliyor bazen
Geliyor tabi.
Evet geliyor
hehehheheh :D D
Kendime sarılırım.
izleri var !!!
Geliyor
Evet
Ya ama offff...
Hayır olmuyo😁
Hayır gelmiyo 😒
Evet, geliyor.
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar