AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
81Cevap
Ilgi istiyor iste yani konusmak istiyor ama ilk mesaji senin atman gerekiyo
Senin yaşadığını ben yaşadım hep ben attım ben atana kadar o hiç atmadı. Pişman mısın desen evet bırak o atsın gerekince üstüne düşmüşsün bırak düşünsün seni biraz elinde oldugnu bilmesin. kendini tut ve atma
üstüne düşmeni istiyor bence. biraz ilgiyi de kapsıyor bu
bence senle ılgılenıyordur sevıyorsan soyle karsılıklıdır yanı :)
Kendini agirdan satiyor bence seni kendine baglamaya çalışıyor bence ilk yazan hep sen degilde arada kiz arkdasin olsun
Aynı durum en yakın arkadaşımdada vardı sonra kıza açıldı kız buna seni arkadaş gibi görüyorum demişti.
Kardeş olsanda olur olmazsanda sorun yok gibi birşey kaçan kovalanır sen samimiyet kur sonra bırak zamana o atsın sana.
ilgi bekliyordu ilgilen sende aradada hiç sormazsam mesaj attığın felan yok de ilgisi varsa oda sana atar :D
Yazmani bekliyor. İlgi duymasa cevap vermezdi sanırım.
sorma sakın neden böylesin diye bir gün sen bekle onun yazmasını o yazmadan yazma
Bende mesaj atmam o atsın ilgisini göstersin isterim
Kendini agirdan aliyor ilgi bekliyor ama bunu belli edip seni kacirmak istemiyor ;)
Bence kesinlikle ilgi istiyor ama biz kizlar farkliyiz da hic belli olmaaz ama kaçan kovalanir taktiği uyguluyor sanki koz
Vallahi öyle katılıyorum yeryüzü nün anlaşılması en zorlarıdır kolay gelsin :)
4 5 saat konuşunca herşeyinizi öğrenmiş oluyosunuz zaten. kız konu bulamıyo konuşmak için bende yaşadım bunu zamana bırak
Kardeşim böyle kızlara çok üstüne düşme düşersen yılışıklık olur çokda fifi de geç yani elinde sonunda atıcak sana mesaj bak 1 kere dene sen 1 gün boyunca atma bakalım nolcak...
Bence ilişkide sen ben attin olmaz mesaj atmaktan gocunuyosan baştan salla gocunmuyosanda alışmıştir kiz bir ayda bozma devam et o dort bes saatin tadini çıkar
Yani benim de böyle bir durumum var ve ben o çocuğu arkadaş dosttan öteye görmüyorum. Muhabbetim de gayet samimidir saatlerce konuşuruz ama dediğim gibi sevgili adayı olarak görmem.
olay basıma geldi yavastan iltifat et sürekli o anlar karsılık verir zaten
İlgi bkliyo çünkü bnde öyleyim biri yazmadan yazamıyorum
Oha ben de böyle bir durumdayım, yani o kızın durumunda..
İki ihtimal var; ya ilgi istiyor, ya da sana karşı özel bir şey hissetmiyor ama samimi buluyor, arkadaşça konuşuyor.
kovaladıkça kaçan ateşböceği bu :D peşinden ayrılma
ilk adımı erkekler atmalı kız kendini naza çekiyordur ondan mesaj atmıyordur
sanırım ikiside hem ilgilenmen hemde üstüne düşmeni istiyor olabilir ama çok fazla sıkmadan tabiki
ondan hoşlandığını dile getir bilsin, sonrasında olay dahada netleşir. .
Belki çekingendir ama ilgi istiyordur, naz yapıyordur :)
bilemedm panpa sohbetin sarmamıştır ondan konuşmuyor işte
Bence kız seni takmıyor, bir şeyler hisseden kız mutlaka mesaj atar, bir kere de olsa atar.
Bana da öyle geliyor umudu kestim zaten olacağını sanmıyorum pek
Bence hem ilgi istiyor hemde uzerine dusmeni malum kizlar cok sey ister
Senden adım bekliyor her zaman.. ona iltifat et konuşurken yakın hissetsin kendine
bir mesaj atmasından sevdiğini umur bağlama be hacı :)))
Benim bile kafam almıyor bazen ne istediklerini. Ama ilgi istiyor sanırım.
Yuz verirsen deliye (deliyse) gelir sicar haliya kardesim.
Bence ilgi gormek istiyo senden.
Ama dikkatli ol kardesim, seni kontrolu altina almasin.
Burnundan kıl aldırmadan daha fazla ilgilen, peşinden koş, aşık ol istiyor bence
Zaten aşığım ben :-). Ama kız böyle davranıyor
Bence karakterinle ilgili bir durum ya da seni cebimde gibi goruyo olabilir. Nasil olsa ben yazmazsam o yazicak dusuncesinde olma ihtimali yuksek.
Bende öyleyim bir çok kişi de böyledir. Sıkıntı yapacak bişey yok senden bekliyor demek ki sürekli aslında bu iyi bişy degil ama sen at yinede :))
Bence ilgi bekliyor. Aslına bakarsan kimin mesaj attığı pek de önemli değil, mesajlaşırken geç cevap vermiyorsa senle konuşmayı zaten seviyordurr
bence hoşlandığı başka birisi var ve senin ilgin hoşuna gidiyor ya da seni kırmak istemiyor. arkadaş olarak da sevmiş olabilir bence.
kızı alıştırmışsın ilk sen mesaj atmaya ondan yapıyordur, yoksa hoşlanmasa 4-5 saat konuşup vaktini boşa harcamaz bence :)
Ağırlığınca altın kanka ya da ağırdan satiyo uygun cumleler
Bakalım benden bıkıp mesaj atmayı kesecek mi diye seni deniyor olabilir
Naz yapıyordur ne bileyim hani mesaj atarsa belki ondan sıkılırsın diye düşünüyordur
Bence Bu seferlik rezil olmayı göze al karşısına çık
ilgi ilgi ilgi ilgi... ama fazla naz da aşık usandırır:D
Bence yardır mesaja boğ onu sonra hoşlandığını söyle gerisini o düşünsün :))
1 ay olmuş hala o yazmıyorsa sadece sohbetliksin.
arkadaş gururlu bir tip herhalde
kaptır koçum hoşlandığını söyle onaaa
ask. fm i falan varsa sor :D
Herkese öyledir belki
vermiycem vermiycem demek istiyorsdgdsgsd
Fhggj
üstüne düşme kıza bişi olur sana kalır
deki ben mesaj atmasam atcağın da yok hani :)
İlk meaaji hep erkek atar kural bu
Birkaç gün atma mesaj
:) istediğini ver sonra istediğini al :D
kız seni siklemiyor abi
ya da konsutugu baska kısı var
agırdan alıyor ah biz kızlar.)
gurur yapıyo belli ki ilk mesajı sen atcaksın
şahsen ısrardan bıkmayan erkekler favorim
fazla düşme gider kardeşim her kız böyledir