Aşık olmuyorum ki ben kimseye, aşk öyle basit bir şey değil ama kendimden maksimum 4-5 yaş küçük birine ilgi duyabilirim, duruma göre şekillenirdi her şey, bence en doğru olan artık ilk adımı beklemek olacaktır.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bunu 20 li yaşlara sormayacaksın, onlar bu yaşta anlamaz, 30 olup 40 yaşındaki erkeği görünce genç erkekleri istemeye başlarlar 😃40 lar kızmasın herkes için değil bu ama çoğu erkeğin performansı düşüyor 35' ten sonra ve artık bu yaşta hep kendimden küçük erkeklere aşık oluyorum ve onlar da bana ❤️çünkü kadın yaşlanmıyor, en azından ben😂🙈
Bu konuda büyük konuşuyordum fakat artık konuşmam. Şu an 19 yaşındayım. 18 yaşında da olabilir. Bir yaş göz çıkarmaz. Fakat daha küçük bir yaştaki erkek ile olmam mümkün değil, abla falan mı diyecek bana? Mümkün değil!
Gelmiş herkes demiş ki küçükten etkilenmiyorum hepinizi yalan söylüyorsunuz 25 yaşındaki çocuk gelmiş Aleyna Tilkiye asılıyor 40 yaşındaki gelir can yaman diye peşinden koşar aşkta yaşın yeri yoktur saçmalık
Bilemedim. Sanırım açılırdım kendisine. Reddedilirsem de unutmaya çalışırdım. Zor bir durum.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Çoğu erkek/kız önemli olan sevmek/sevilmek der ama bu olay şeye benziyor önemli olan iç güzellik deriz ama görünümden bir "erkekler:Barbara Palvin, kızlar: David Beckham falan" bekler, anlayan anladı işte ya.. O yüzden çok küçük olmasına gerek yok bence (max 1-2) yaş küçük olabilir lakin (5-6-7 veya yükseği) olmaz bence..
Aşk bu.. yaşa bakmaz ki. Mantık çerçevesi icinde düşünülecek bir şey olsa zaten adı aşk olmazdı dimi :) eger sapıklık derecesinde karşı taraf kucuk değilse hic bir sorun yok şansını dene derim :)