
Aranızda fazla yaş farkı olan biriyle sevgili olur musunuz?
Olmazdım
Olurdum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Aranızda fazla yaş farkı olan biriyle sevgili olur musunuz?
Yaş farkı olan iki kişi arasında sevgili olmak veya ilişki yaşamak oldukça yaygın bir durumdur ve yaş farkı birçok çift için sorun oluşturmaz. Yaş farkına sahip olan kişilerin kişisel olgunluk seviyeleri önemlidir. İlişkideki her iki kişi de yaşlarına uygun olarak olgunluk seviyelerine sahip olmalıdır. İyi bir iletişim, yaş farkına sahip çiftler için daha da önemlidir. İletişim eksikliği yaş farkını daha sorunlu hale getirebilir. İlişkinin temelini, ortak ilgi alanları ve değerler oluşturur. Yaş farkına rağmen bu ortak noktaların bulunması ilişkiyi güçlendirebilir. Aileler ve arkadaşlar, yaş farkına sahip bir ilişkiye nasıl yaklaştıkları önemlidir. Bu durum, ilişkinin başarısını etkileyebilir. İlişkideki her iki kişi de gelecekle ilgili planları paylaşmalıdır. Yaş farkı, bu planların nasıl uyuştuğunu etkileyebilir. Toplumsal normlar ve tutumlar, yaş farkı olan ilişkilere yönelik olumsuz bakış açılarına neden olabilir. Bu tür tutumları yönetmek ve kabul etmek önemlidir. Sonuç olarak, yaş farkı olan iki kişi arasında sevgili veya partner olarak ilişki yaşanabilir. Ancak başarılı bir ilişki için iletişim, anlayış, saygı ve ortak değerler gibi faktörlere önem vermek önemlidir. Her çiftin ilişkisinin kendine özgü olduğunu ve yaş farkının tek başına bir ilişkiyi tanımlamadığını unutmamak önemlidir.
Yani doğruyu söyleyeyim en fazla 5 yaş belki aramızda yaş farkı olabilir ya da 2 yaş öyle 10-15 yaş belki 20 yaş kesinlikle kabul etmezdim yani şöyle düşünelim benden bu kadar büyük birisiyle ben nasıl sevgili olabilirim ki kendisi belki hayatta benden önce bir şeyler yaşamış görmüş o heyecanı bir kere yaşamış ben yeni bir şeyler yaşayacağım benim heyecanım yeni o geçmiş ilişkilerinde ya da yaşadığı ilişkilerinde gördüğü şeylere tekrar yaparken benim duyduğum heyecan kadar heyecan duymayacak, Bir de mesela yaş farkı çok olan ilişkilerde bir taraf genç kalıyor bir taraf çabuk yaşlanıyor belli bir zaman sonra aralarında kıskançlıklar başlıyor özgüvensizlikler başlıyor acaba beni sevmiyor mu acaba hayatında başkası mı var o yüzden bence yaş farkının çok olması ilişkilerde fazla problem oluyor
Aynen öyle 3 veya 5 yaştan falan bir şey olmaz elbette. Ama kendinden 20, 30 yaa büyük insanlar ile olanlar var nasıl oluyorlar o kadar büyük biri ile anlam veremiyorum şahsen ben.
Çoğunun ki para sevgisi bakmasın
Aynen katılıyorum ben eski sevdiğime geri döndüm yaş farkı var ama olsun. Biz hep iyi anlaşırdık gene anlaşırız. Annem işinden dolayı kabul etmiyordu gene kabul etmez mi bilmem
Siz ve herkes olumsuz yazmış ama:
3 yıldır benden 20 yaş küçük yani 20 yaş farkı olan biri ile gayet normal bir şekilde yaşıyoruz , şu ana kadar herhangi bir sorunumuz yok, hatta ikimizde yüksek okul mezunu normal insanlarız.
Önemli olan sevgi saygı ve güven, yaş sadece rakamlardan ibarettir.
Cevap
16Cevap
Hayır olmazdım nedeni ise fazla yaş biri ile olmak ve ona açılmak bence saygısızlıktır çünkü yaşıtıma uygun biri değil benden büyük
Benim yaş sınırım küçük olarak 3 büyük olarak 1 dir
Aynen katılıyorum. En fazla bence arada 3 veya 5 yaş falan olmalı. Ben şahsen kendimden 20, 30 yaa büyük biri ile yapamam kafa yapıları ayrı olur çünkü o yaştaki insanların.
Yaş farkı, ilişkilerde bir engel oluşturmasa da, ortak değerler, ilgi alanları ve yaşam hedefleri gibi faktörler daha önemlidir. Eğer sizin ve partnerinizin arasındaki yaş farkı, sizin ilişkinizi olumlu şekilde etkilemiyorsa ve her iki taraf da mutlu ise, yaş farkının pek bir önemi olmayabilir. Önemli olan, birbirinizi anlamak, desteklemek ve saygı duymaktır.
Aynen katılıyorum ben eski sevdiğime geri döndüm yaş farkı var ama olsun. Biz hep iyi anlaşırdık gene anlaşırız. Annem işinden dolayı kabul etmiyordu gene kabul etmez mi bilmem
Bence en fazla 5 yaş olmalı. Belki orta yaşlarda problem olmaz ama ilerleyen yaşlarda muhakkak sorun olur diye düşünüyorum. Bu arada Bilge olmuşsun hayırlı olsun aşkitom💅💕
Ayy evet teşekkür ederim aşko 💜🧚
Ne kadar da yakışmışşşş❣️ ben seni soğuk birisi olarak görüyordum da öyle değilmişsin hiç😌 tanışmak da istediğim biriydin ama çekindim şu an shshs
İstek atmam da bir sakıncası var mı😌
Bir cevap vermek zor olmamalı galiba kaç gündür aynısını yaptın
Hayır, bakış açımız ve hayattan beklentimiz aynı olmaz.
Aynen katılıyorum o yüzden olmaz bence. Yani anlaşamaz insan kendinden o kadar yaş büyük olan biriyle diye düşünüyorum ben. Kafa yapıları düşünce yapıları aynı olmaz çünkü
Kesinlikle öyle
en fazla 3 yas. bundan fazlası olmaz bence.
Aynen bende aynı fikirdeyim seninle en fazla 3 veya 5 yaş falan olur belki ama daha fazla yaş farkı olmamalı bence. Ben şahsen o kadar yaş farkını onaylamıyorum bir ilişkide.
Aşırı yaş farkı olsun istemem. Kendi kuşağımın insanı olması daha iyi olur.
Aynen öyle bende aynı fikirdeyim sizinle. Aramızda o kadar yaş farkı olmasını istemem şahsen ben anlaşamam. Birde kafa yapıları asla aynı olmaz anlasamazsin.
Ayben kardeşim. Her ne kadar anlaşırım desek bile belirli zaman sonra fikirler arası bağ kopukluğu oluyor. Biz doksanlar çocuğuyuz. Şimdiki kuşağı anlamak zordur. Onlar ne kadar olgun seviyoruz deseler de bu onların olgun dediği tiplerin kendilerini anladığını zannetmesidir. Sadece insan yaş aldıkça dinlemesini öğreniyor. Kuşaklar arası geçişte çok farklı noktalae oluşuyor. En azından bir oyun oynama tarzı bile örnek verilebilir.
Yaş vb takılmayın. Seviyorsanız bitmiştir. Kriterlerle insan mı sevilir? Makine mi yapıyoruz burada :D
şu an 7 yaş fark var ben büyük olduğum halde mükemmel gidiyor ilişkim.
İstekler birbirini tamamlıyor ve onunla mutluysam mutlu edebiliyosam yaş önemli değil
Aynen katılıyorum ben eski sevdiğime geri döndüm yaş farkı var ama olsun. Biz hep iyi anlaşırdık gene anlaşırız
Belli bir yaş olgunluğuna ulaştıktan sonra, yaş farkı çok sorun olmuyor. Yani olabilirdim.
Oldum ve yine olurum, kendi yaşıtlarım aklını evlilikle, ciddiyetle bozmuş durumda...
Bana iyi geliyorsa hoşlandıysam olurum yaşa başa bakmam 18, den 60, a kadar yolu var
Akıl yaşta değil baştadır
Kimse olmak istemez ki. Olmak isteyen de kendi çıkarı için olur
Benden en fazla 6-7 yaş ufak veya büyük olabilir.
Tercih etmem çünkü benden küçük olanlar da ilgimi çekmiyo büyük olanlar da benim yaşıtım olan bi erkekle biçok ortak noktam olabilir daya uyumlu bi ilişki yaşanır
Fazla ne kadar fazla mesela?
10 veya 20 yaş falan
10 belki ama 20 fazla.
Yaş farkına bağlı, örneğin 5-6 yaş üstüyse veya altıysa çok zor..
Olmam.
Yaş farkı ne kadar ama?
Hayır olmam. Aşkın yaşı vardır.
Aşkın yaşı yoktur
max 4 yas benden buyuk olursa okeyim
Olmazdım
Evet olurdum
Olmazdım
olmam
Olmam
Olmam
Olmazdım hayır
O fark önemli
Olurdum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?