• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Eski erkek arkadaşım bana fit ol öyle karşıma çık gel dedi, ne yapacağım? (Sayfa 2)

sudenaz8
sudenaz8 Takip Et
Xper 2 Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
86
Yapay Zekaya Sor
Eski erkek arkadaşım bana fit ol öyle karşıma çık gel dedi, ne yapacağım?
Cevapla
Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
14 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

124

Cevap

85

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • kalp_gruptan_ayrıldı
    kalp_gruptan_ayrıldı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Hayatından at gitsin umursama. Fit olsan bile bir şey deme kendini bir b*k sanar onun sayesinde fit olduğunu düşünür. Direkt hayatından çıkar, kimse için kendini değiştirmeye değmez, hayat senin hayatın.

    1
    1 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Aynen değiştiriyorum ama inanın kendim için. Kendi hayatım ve sağlığım için gerçekten. Zaten her insan böyle yapmalı, bunu temel almalı değişecekse. Birileri için kesinlikle değil.. kendisi için değişeceğimi sandı, yanıldı. Ben kendi benliğim için değişirim. Ne hali varsa görsün bırakıyorum onu. Kendi yoluna baksın ama mutlu olamayacak biliyorum bu kafayla da.

      Yorumla
  • fangoria u
    fangoria Takip Et
    Master Yaş: 46
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 32,8b cevap paylaştı.

    hiç bişey yapma
    sağlığın için istersen zayıflarsın

    1
    2 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Doğrudur kisa ve öz.

      Yorumla
    • fangoria u
      fangoria
      +1 yıl

      teşekkürler

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Değişik değişik insanlar var bende zamanında askere giderken askerden döndüğümde kilo alsam daha mutlu olurum demiştim

    1
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      *kilo alırsan daha mutlu olduruö demiştim sevgilime

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Erkeklerin çoğu balık etli seviyor diye biliyorum zaten. Yani o diyelim haydi zayıf kiz seviyor ama bunu yüzüme saygısızca çarpması çok üzücüydü ve kırıcıyı. Tamamen büyük bir saygısızlık olduğunu düşünüyorum burda gelen yorumların da hepsi öyle söylüyor zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bence seni sen olduğun için değil cinsiyetinden dolayı senle beraber ya da seni kullanıyor ya da cidden senin karakterini seviyor ama kafasındaki kız zayıf olduğudan seni zayıf olduğun zaman daha da çok sevebilir 3 ihtimal var ama sonuncusundan pek emin değilim 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eğer fotodaki sen isen sağlığın için verebilirsin biraz tabi sağlığına dikkat ediyorsan

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Hayır fotoğraftaki ben değilim ben fotoğraftaki hanımefendiye göre çok daha zayıfım zayıflıyorum da.

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Benimle artık beraber değil zaten. Benden ayrıldıktan sonra benden böyle birşey talep etti ayrıldığı halde yani işte eski Haline dön gel öyle karşıma çık dedi ayrıldığı halde.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tamamen hakaret etmiş sana

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Aynen bencede. Sevilecek hiç bir tarafı yokmuş boşuna sevmişim giden zamanlarıma yazık ettim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Nasıl Seviyorsunu böyle aptalları nasıl hoşlandınız?

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Bilemedim..

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Fotoğrafa size mi ait? Ne kadar süredir birliktesiniz yani bir samimiyet olması gerekir karşı tarafa bunu söylemek için

    1
    1 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Bir buçuk senedir beraberdik. Fotoğraf bana ait değil.. ben daha zayıfım o hanımefendiye göre yani hatta baya baya zayıfım ve zayıflıyorum da zaten aslında her ne kadar kilo almış olsam da..

      Yorumla
  • AltınYaprakS
    AltınYaprakS Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 477 cevap paylaştı.

    Fit olduktan sonra seni ne yapayım haspam diyemedin bir ya la.

    1
    1 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Bu yorum coook geliyor aslında ben de böyle düşünüyorum beyni yok işte kafası çalışmıyor ki o lafı nasıl ne cüretle söyleyebildi gerçekten ilginç geliyo

      Yorumla
  • RCasper
    RCasper Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Bu isteklerin sonu yok yinede resimdeki gibiyse kendi sağlığı için zayıflamali

    3
    1 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Yok onun kadar değilim ama kendi sağlığım icin elbette kilo veriyorum çok şükür. Onun gibileri de istemiyorum hayatımda, şekilci, fiziğe tapan insan istemiyorum

      Yorumla
  • faruk07
    faruk07 Takip Et
    Bilge Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 635 cevap paylaştı.

    Fit olacaksın onun karşısına cikacaksin ama yeni sevgilinle

    2
    2 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Güzel yorum:)

      Yorumla
    • faruk07
      faruk07
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 😎

      Yorumla
  • isimsiz12332
    isimsiz12332 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    ya sen çok güzelsin o kadar içi çirkin olan birinemi kaldın eğer bigün zayıflarsan peşinden koşacak ama ne çare benle çok dalga geçiorlardı 50 kg verdim ve peşimden koşuyolardı dalga gecenlerin hepsi sonra hepsinin ağzının payını verip önüme baktım demem oki o kişi haddini bilsin sanki bulunmaz hint kumaşıda zayıfla öyle gel diyo salakk

    1
    7 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Aynen kesinlikle bulunmaz hint kumaşı değil kesinlikle ama buna rağmen kendisini birşey sanmasına ayar oluyorum, zoruma gidiyor.. bir de ayrıldığı halde benden böyle birşey talep etmesi açıkçası çok büyük bir terbiyesizlik oldu şahsıma karşı.. ayrıca çok teşekkür ederim eminim sen de cook güzelsin tatlı yorumun icin sagol ♥️

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Ve zaten eminim peşimden geleceğine yarın birgün görür beni sosyal medyada. Eminim işte o zaman yazmadan duramayacaktır

      Yorumla
    • isimsiz12332
      isimsiz12332
      +1 yıl

      kesinlikle öyle içimiz ve dışımız inanılmaz güzel bizim instagramın varsa verirmisin takipleşiriz birden kanım ısındı sana

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Canım snapchat adresimi versem olur mu instagram dondurdum şimdilik

      Yorumla
    • isimsiz12332
      isimsiz12332
      +1 yıl

      ya ama ben snapchat kllanmıyorum olsun sağlık olsun ne diyelim

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Facebook var ve swarm var kuzum instagramı bir süre sonra açacam

      Yorumla
    • isimsiz12332
      isimsiz12332
      +1 yıl

      facebook ver o zmn

      Yorumla
  • gnSUDE
    gnSUDE Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Seni oldugun gibi sevmiyorsa zaten gerek yk onun laflarini kafana takma ama sagligin icin zayifliyabilirsin ama sadece sagligin icin başkalarının görüşleri için değil :)

    1
    2 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Çok doğru söyledin canım haklısın bu güzel yorumun ve doğru sözlerin için teşekkür ediyorum 🙂

      Yorumla
    • gnSUDE
      gnSUDE
      +1 yıl

      Ne demek her zaman

      Yorumla
  • yıldız19070
    yıldız19070 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Ben senin yerinde olsam erçekten incecik bir kız olurum ve ona sümüğümü bile atmam o kadar net ve açık söylüyorum ne kadar sev ne kadar severse sevsin kimse dış görünüşüyle birini yargılayamaz

    1
    1 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Kesinlikle böyle bir hakkı hiç kimsenin yok olamaz da. Mümkün mü ya bir insana bu kadar usulsüzce ve haddini aşarak konuşmak. Burda birçok insanın ve hemcinslerimin bana katıldığını gördüm çok mutluyum o açıdan. Herkes destekledi burda beni sana da herkese de çok teşekkür ederim hayatıma insan alırken çok dikkatli olucam artık..

      Yorumla
  • jocelynflores_
    jocelynflores_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 67%
    +1 yıl

    Sende fit olmak istiyorsan ol ama istemiyorsan da fit olma.
    Her türlü de karşısına çıkıp hareket çek ona.

    1
    0 Yorumla
  • uyuyançirkin
    uyuyançirkin Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 40%
    +1 yıl

    Adi ustunde 'eski' hazir sifati bu olmusken birakin. Uzun uzun yazanlari okudum, gerek bile yok bu kadarina.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sende beyin ameliyatı ol gel o zaman eşit şartlarda konusuruz deseydin.

    1
    2 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      İşte budur 👍👍👍👍

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kanka ayıptır sormasi kac kgsn

      Yorumla
  • Alduino
    Alduino Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    Yemeyin camiş gibi zayıflayın
    O hiyardanda bir halt olmaz mobilya mi sipariş ediyor

    2
    1 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Pazardan elma seçiyor :) resmen yaptığı şey o. Bir insana gelip böyle birşey söylenmez o fit olmak isterse olur zaten. Veya Allah korusun da sağlık problemi varsa.

      Yorumla
  • Amedli_ismail
    Amedli_ismail Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    Sende git ol azı açık kalacak bir şekilde ol..


    Snra da başkasıyla devam et 🙈🤣🤣

    1
    7 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Hahahahahaha emin ol ben de onu yapacam zaten :)

      Yorumla
    • Amedli_ismail
      Amedli_ismail
      +1 yıl

      🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Amedli_ismail
      Amedli_ismail
      +1 yıl

      Ama öyle yersen zor olur..

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Yok yok yemiyorum ne zamandır diyetteyim zayıfladım biraz çok şükür 🤣🤣

      Yorumla
    • Amedli_ismail
      Amedli_ismail
      +1 yıl

      Hmm bak Sen emin misin en son baktığım haldeydin 🙈🤣

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Hiç bakamadın ki çünkü beni tanımıyorsun 😂😂😂

      Yorumla
    • Amedli_ismail
      Amedli_ismail
      +1 yıl

      Yo sen geçen kırmızı tşort giyen kiz değilmiydin 🤣🙈

      Yorumla
  • _kirgülü
    _kirgülü Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 97%
    +1 yıl

    Fit ol ama karsisina cikma karsindan gec seni hak etmiyor

    2
    0 Yorumla
  • ciceklerdogarr
    ciceklerdogarr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    ben olsam cigköfte dürümüyle yanina oturur limonu uzati versene yigidim derim

    3
    2 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Ahahahahaha güzel bir yorum onu sallama bırak ne hali varsa görsün demenin en güzel şekli

      Yorumla
    • Tweety1976
      Tweety1976
      +1 yıl

      Hahahah😂😂😂

      Yorumla
  • MuscleKing_T
    MuscleKing_T Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl

    Eskide kalmış onun sözlerini değil de kendini düşünerek fit ol

    1
    0 Yorumla
  • Chuckysever
    Chuckysever Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Evet hırs yapiyorsun fit kalıyorsun onunda yuzune bir daha bakmıyorsun bırak peşinden sürünsün şeref yoksunu?

    1
    1 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Coookkk güzel söylediniz

      Yorumla
  • Aselcan7
    Aselcan7 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    başka erkek mi yok diyeceksin, he ama halinden sende memnun değilsen hemen spora başlıyorusun güzelim

    1
    1 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Ben sağlık icin çoktan başladım ve çok şükür kilo veriyorum. Ama onun karaktersizliğini, yaptığı şeyi hala unutamıyorum beni şok etmişti.

      Yorumla
  • vav_elya
    vav_elya Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Canın ne istiyorsa onu yap. Başkası için bir şey yapma, zaten güzel hissetmezsin öyle.

    1
    0 Yorumla
  • bulmacabuldurmaca
    bulmacabuldurmaca Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 96%
    +1 yıl

    eskileri canlandırma.. hele senin fiziğinle ön koşul olarak koyuyorsa.. uzak dur ondan.

    1
    0 Yorumla
  • USAKiD
    USAKiD Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    İnanılmaz kiloluydum 24 yaşına kadar morbid obez fakat sevgilim 21 yaşından beri benimle şu an kaslı yakışıklı biriyim hala benimle öyle düşün

    1
    2 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      İşte gerçek sevgi budur sen de ona göre yolunu çiz diyorsunuz yani?

      Yorumla
    • USAKiD
      USAKiD
      +1 yıl

      Aynem öyle

      Yorumla
  • Filperi
    Filperi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42
    +1 yıl

    Göbeğini atarak dön ve terk kuzu! Gülümsemeyi unutma. Öyle mallara ihtiyacımız yok!

    2
    1 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Kesinlikle haklısın canım tabikide yok ihtiyacım olanlar da adam akıllı insanlar olsun onun gibilerden hayır gelmez adamın karakteri o kadar yerlerde ki toplayamıyor zavallı

      Yorumla
  • katya_86
    katya_86 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Yaa bırak öyle adamı sen kendini slnasıl beğeniyirsan öyle güzelsin🌈

    2
    1 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Bencede ben kendimi nasıl beğeniyorsam öyle güzelim. Ve insan her şeyden önce ne yapacaksa kendisi için yapmalı, kimse önceliğiniz olmasın aileniz dışında buraya da yazıyorum hepsi boş

      Yorumla
  • Kadirsalih5
    Kadirsalih5 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 96%
    +1 yıl

    Sevgilin için kilo vermeyeceksin de ne yapacaksın? Dediğimi yapmazsan ayrılacağım demiş, ayrıldığında da niye ayrıldı deme.

    0
    1 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Ya zaten ayrıldığı halde böyle bir talepte bulundu sorunun neresini anlamadınız? Ve onun icin kilo vermek zorunda değilim burda birçok yorumda da bunu söylüyor zaten siz aksini iddia ediyorsunuz burda gelmiş. Ayıp yani

      Yorumla
  • Bafican
    Bafican Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    10.000₺ karşılığında dövüp dilediğin kemiğini kırıp suratı kan içinde özür videosu çektirip hastane kapısına bırakıyoruz ilgilenirsen.

    0
    8 Yorumla
    • yennifer
      yennifer
      +1 yıl

      Ahaha😂😂😂

      Yorumla
    • Bafican
      Bafican
      +1 yıl

      Yoksa seninde dövdürmek istediklerin mi var? Neeee bu neşe

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Hahahahaha Daha çok ben Allah’a havale ettim yaa gerçekten o daha iyi bir tesir edecektir 😃

      Yorumla
    • Bafican
      Bafican
      +1 yıl

      Çok çakalsın sudenaz 😂😂 tabii ya Allah bedava yapıyor ya hemen ona havale edin biz burda taş yiyelim. Millet aaç aaç

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Hahahaha aman aman diyim aç falan kalmayın ya Allah korusun Allah herkese yardım edendir aaaa söylemeyin öyle 😀

      Yorumla
    • Bafican
      Bafican
      +1 yıl

      Ama çok sinir oldum erkek arkadaşına! Onu belirteyim ne demek üç beş kilo alınca itici oldun demek ya... sen özgüvenini yüksek tut dostum..

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      İtici oldun direk demedi de ne zaman eski haline dönersin o zaman karşıma çık fit ol öyle gel dedi direk yüzüme karşı.. itici oldun demekle de eşdeğer gerçi.. çok zavallıca ve gerçekten alçakça, saygısızca iğrenç ve mide bulandırıcı gerçekten..

      Yorumla
    • Bafican
      Bafican
      +1 yıl

      Boşver sev kendini barışık ol kendinle ye doya doya sevdiğin şeyleri bu hayatın tekrarı yok

      Yorumla
  • Tomboyish
    Tomboyish Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    eğer onunla çıkarken zayıfsan sana aşkım kilo ver demesinde bir sakınca görmüyorum ama hep kilolu bir kadınsan pardon?
    Ayrılası varmış salla kızım der geçerim.

    0
    0 Yorumla
  • froncois
    froncois Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Uzun bir ceviz ağacından sopa bulup kafasına geçir, bildiğin odunluk bu.

    1
    2 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Kesinlikle hatta ben de yorumlarda söyledim öküzlüktür diye. Kibar olsaydı yapmazdı bunu çünkü

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Odunluğun daniskası gerçekten

      Yorumla
  • Eceminizzz
    Eceminizzz Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Yapacaksan kendin için yap, seni vücuduna göre değerlendiren bir şerefsiz için değil.

    1
    1 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Çok çok doğru söylüyorsunuz

      Yorumla
  • Sedajennefer07
    Sedajennefer07 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 53 , eic 78%
    +1 yıl

    Aslında beni de böyle zorlayan biri olsa iyi olur. Herkes kilo verme diye tutturmuş 😊

    1
    2 Yorumla
    • Sedajennefer07
      Sedajennefer07
      +1 yıl

      Şaka bir yana bunu bir motivasyon olarak kullan. Ama asla ona geri dönme. Lütfen

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Asla tabikide geri dönmeyeceğim hiç bisey haketmiyor.

      Yorumla
  • Aaayliiin
    Aaayliiin Takip Et
    Xper 1 Yaş: 30
    +1 yıl

    iyiki spor yapiyorim ama yapmayanlara bunu demeye haklari yok

    1
    2 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Kesinlikle spor yapmayanlara bunu demeye hiç kimsenin hakkı yok.

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Ama ben de yapıyorum bir süredir.

      Yorumla
  • Emoşhe
    Emoşhe Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Sende ona deki fit olunca seni ne yapayım aslan parçası

    1
    1 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Hahahahahaha ay kesinlikle doğru yorum ben de böyle düşünüyorum :) haklısınız 👍👍👍👍👍👍

      Yorumla
  • KaptanMagaralı
    KaptanMagaralı Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.

    Fit olursan onunla çıkma
    Karşısına geçip ben fit oldum
    Sende Brad Pitt ol diyebilirsin😎

    1
    0 Yorumla
  • Meraklibiriişte
    Meraklibiriişte Takip Et
    Xper 3 Yaş: 49
    +1 yıl

    fit olunca sevecek yanında tutacak ha utanıyor muymuş yürüsün gitsin ya. boşver

    1
    1 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Hiç gerek yok böyle bir erkeğe.. anladım ki büyük hata yapmışım onunla tanışarak

      Yorumla
  • gullmeervee
    gullmeervee Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 92%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 333 cevap paylaştı.

    Aynen öyle dediğini uygula karşısına öyle bir çık ki dediğine pişman et onu

    1
    4 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Peki daha sonrasında bana dönmek isterse?

      Yorumla
    • gullmeervee
      gullmeervee
      +1 yıl

      Buna izin verme

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Çok güzel bir yorum ben de aynen böyle yapmayı daha sonra da çekip gitmeyi düşünüyorum.

      Yorumla
    • gullmeervee
      gullmeervee
      +1 yıl

      Helal olsun bildiğinden şaşma

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Fit ol ama kendin için onun da yüzüne bakma :) hayat bu hastalıktan da kilo alabilirsin her halinle sevmeli

    1
    0 Yorumla
  • Geyiiiiik
    Geyiiiiik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 94%
    +1 yıl

    fit ol, o sevgilinden daha yakışıklı birini bul ve elini tuta tuta karşına çık o herifin.

    0
    1 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Ay ne güzel söylediniz öyle içime aşırı su serpti bu yorum çok hoş çok teşekkür ederim en güzeli öyle yapmak. Karaktersizlikte master yaptı o haddini iyice aşıp bana bu şekilde terbiyesizleşti. Ama sizin söylediklerinizi aynen hayata geçirmeyi düşünüyorum en güzeli.

      Yorumla
  • Gizem_1999
    Gizem_1999 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 91%
    +1 yıl

    Sana gene gel demiş zayıflayıp bana arkadaş olarak görüyorum dedi 🥺

    0
    11 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Üzülme hiç hayırlı bir insan olmadıktan sonra üzülmenin mantığı da alemi de yok. Sen çok güzelsin hep Gül derim. Erkekler için değmiyor hele de karaktersiz olunca aman aman Allah saklasın diyim. Allah bizi koruyor biz bilmiyoruz güzelim Allah hayırlı erkeklerle karşılaştırsın!

      Yorumla
    • Gizem_1999
      Gizem_1999
      +1 yıl

      Amin ama insan üzülüyor bide bir gör nasil yakisikliydi

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      İşte yakışıklılığa çok aldanmamak lazım. Bak benim erkek arkadaşım da yakışıklıydı bana bunları yaşattı. Yaptı. Dış görünüş herşey değildir karakter kişilik çok önemli

      Yorumla
    • Gizem_1999
      Gizem_1999
      +1 yıl

      Benim ailem baskıcı biraz gorusemedigimizden ayrılalım dedim niye dedi bir kere bir daha engelledi çok ağladım ve pişman oldu şimdi dün yazdım ve arkadaş olarak gördüğünü söyledi insan üzülüyor görsen ses tonu tipi falan çok iyidi 😔

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Yaaa keşke ailen senin daha özgür olmana izin verseydi bu tür sıkıntılar yaşanmazdı. Üzücü olmuş gerçekten. Ama üzülme kendi özgürlüğünü eline almaya bak derim, çalış paranı Kazan işten vakit bulduğun zamanlarda istediğin gibi görüş onunla veya bir başkasıyla.

      Yorumla
    • Gizem_1999
      Gizem_1999
      +1 yıl

      İstanbul'da o bitti ama napalim belkj fikri degisir seninle arkadaş olmak isterim acikcasi

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Tabiki olalım canım sen yaz bana özelden ben nerden nasıl yazılıyor bilmiyorum sen biliyorsan mesaj at istersen

      Yorumla
    • Gizem_1999
      Gizem_1999
      +1 yıl

      Mesaj kutun kapali

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Şimdi bir yaz bakalım canım olacak mi

      Yorumla
    • Gizem_1999
      Gizem_1999
      +1 yıl

      Olmadı neyse boşver

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      gulhelvaci00@gmail. com mail at canım bana ordan haberleşiriz bilgilerini gönder

      Yorumla
  • NaaaaaaaaaaK
    NaaaaaaaaaaK Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 83%
    +1 yıl

    Demekki seni beğeniyor. Sen bilirsin. Böyle kabul etsin ben zaten sağlıklıyım diyorsan sorun yok

    0
    5 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Beni beğendiğini nerden anladınız ki anlayamadım?

      Yorumla
    • NaaaaaaaaaaK
      NaaaaaaaaaaK
      +1 yıl

      Sana degisken için şans vermesinden

      Yorumla
    • NaaaaaaaaaaK
      NaaaaaaaaaaK
      +1 yıl

      Degismen

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Değişmem icin şans vermez miydi beğenmese

      Yorumla
    • NaaaaaaaaaaK
      NaaaaaaaaaaK
      +1 yıl

      Empati yap 😊 istemediğini her şekilde istemezsin. Yine de mesafeli temkinli ol fakat şüpheci olma

      Yorumla
  • Redscorpion25
    Redscorpion25 Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 97%
    +1 yıl

    Sana fit ol demesi normalde yanında olmaması enteresan. Yol yakınken ayrılmalısın bence..

    0
    5 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Zaten onun beyni enteresan. Mantıklı, aklı başında olsaydı böyle yapmazdı.

      Yorumla
    • Redscorpion25
      Redscorpion25
      +1 yıl

      Bunu sorman enteresan değil mi?

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Merak ettim yorumları.

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Yoksa ben de biliyorum onun ne kadar yanlış yaptığını

      Yorumla
    • Redscorpion25
      Redscorpion25
      +1 yıl

      Yorumlarda enteresan bişey çıkacağını zannetmiyorum.

      Yorumla
  • emre505
    emre505 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    Sen adam ol ben bı ara fit olurum de.

    3
    3 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Hahahahahaha çok güzeldi gerçekten. Teşekkür ederim güzel yorum icin aslındaaa tam aradığım yorumlardan birisi 😂😂

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Herşey yolundaydı aslında beni beğendiğini, hatta ses tonuma varana kadar yorum yaptığını bilirim.. bana çok güzel davrandığı zamanlar da oldu hakkını yiyemem ama kendisinin özellikle son zamanlarda yaptıkları kabul edilemez oldu. Daha bir çok şey var burda bahsetmediğim aslında bitmeye çanak tutmuş bir ilişkiden bahsediyorum. Zor bir ilişkiydi evet belki güzeldi ama kaçınılmaz bir sonu varmış demek ki.. ya da belki hala bir son değildir, hala bitmemiştir. Şöyle ki Allah’ın bence bizim yarım kalmış hesabımızı kapatacağına inanıyorum. Bence ben eskisinden bile güzel bir kiz olacağım ve o o kadar pişman olucak ki yaptıklarına, söylediklerine. Geceleri uyuyamicak.. o bana çok acı verdi, ben gün gelip devran döndüğünde onunda çok üzüleceğine inanıyorum. Ama tabiki çekip gidicem kendi hayatıma. Dediğim gibi herkesin olduğu gibi benim de bir hayatım var.. ve o hayatı içi boş insanlarla doldurmak istemiyorum. Ben nasıl iyi niyetliysem, insanlara güzel davranıyorsam, kimsenin kötülüğünü istemiyorsam, nerde ne konuşmam gerektiğini bilen biriysem bence karşıma çıkacak insanlar da öyle olmalı diye düşünüyorum. Allah hayırlısını nasip etsin her şeyin. Ama şimdi Allah’a dua ediyorum sırf o pişman olsun diye.. son sözü ben söylemek istiyorum...

      Yorumla
    • emre505
      emre505
      +1 yıl

      Aman boşver. Bu dünyada milyon tane adam var. Birine saplanıp kalmayın.

      Yorumla
  • LastMindBender
    LastMindBender Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence yapman gerekenin ne olduğunu biliyorsun.

    3
    4 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Aslında evet çok iyi biliyorum. Buradaki yorumlarda da belirttim. Ve o gün benim günüm olacak, her şey olur açmaz dediğimiz çiçekler açar, gelmez dediğimiz günler gelir. Ama onun gibiler iflah olmaz onu anlıyor insan.

      Yorumla
    • LastMindBender
      LastMindBender
      +1 yıl

      Birisinden böyle bir laf duyduktan sonra değişim gerçekleştirmek bir nebze makul kabul edilebilir. Fakat motivasyon kaynağının bu olmaması gerektiğini düşünüyorum.

      İntikam benzeri bir duyguyla motive edilmiş bu değişim, sence de harcayacağın emeğin değerini düşürmez mi?

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Aslında inanın intikam duygusu taşımıyorum içimde. Hatta taşımak bile istedim ama başaramadım bana göre değil. Ben sadece kendi sağlığım ve kendi hayatım için kilo veriyorum inanın. Onunla bir alakası yok. O olmasaydı da verirdim. Ama sadece bana yaşattıkları için, yaptığı terbiyesizlikler için pişman olmasını istiyorum, hepsi bu.

      Yorumla
    • LastMindBender
      LastMindBender
      +1 yıl

      Şuanda hissettiğin öfke benzeri duyguların kaynağı; o kişinin sana karşı takındığı tavır değil, dünyada buna benzer milyonlarca insan var. Mesele; böyle davranabilecek bir insana değer verdiğin için kendine karşı duyduğun saygıdaki azalma.
      Onun hissedeceği pişmanlık ve üzüntü mü sana huzur verecek, yoksa; çok değer verdiğin insanın, sahip olduğunu bilmediğin yanlış tavrını değiştirdiğin için artan özgüvenin ve özsaygın mı?

      Bana kalırsa; bu saatten sonra onun hissedeceği pişmanlık, senin duygularının üzerinde herhangi bir etkiye sahip olamaz. O kendi hayatına devam etsin, sen kendi hayatına devam et. Senin haberin yokken senden haberdar olur da pişman olursa hafif bir mutluluk ve rahatlama hissedersin ve bu mutluluk inan bana iki saniyeden uzun sürmeyecek.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Spor yapıp fit ol, sonra da karşısına başka bir erkekle çık.

    1
    1 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Ona bu layık diyorsunuz demi :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bence erkek arkadaşınıza ayar çekmelisiniz. Dış güzelliğiniz için yanınızdaysa hiç olmasın daha iyi. Şu dış görünüşe takışan insanlara ayar oluyorum👊

    1
    4 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Aynen öyle ben de şekilci insanlara ayar oluyorum. Hiçbir fayda gelmez onlardan anlıyor insan.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kesinlikle emin ol daha iyisini hakediyosun canım😘😘

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Çook teşekkür ederim 😊 umarım iyi insanlardan hiç ayrılmaz yolumuz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Umarim🙂🥰

      Yorumla
  • Gizoliko349293
    Gizoliko349293 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    seven insan dış görünüşe bakmaz

    7
    1 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • YoğurtluÇikolata
    YoğurtluÇikolata Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    De sektir lo diyerek ayrılman lazımdı

    3
    4 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Ayrıldım

      Yorumla
    • YoğurtluÇikolata
      YoğurtluÇikolata
      +1 yıl

      Miiisss.
      Yarın bir gün evlenip çocuk doğurduğunda da laf ederdi kilo ver diye boşver kafan rahat şu an.

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Onu da çok düşündüm ben kesin yapardı. Beklenirdi ondan. Kendisi biraz yakışıklı, boylu falan diye ona güveniyor. Ama istediği kadar güvensin umrumda değil onun karakterini tanıdıktan sonra hiçbir kiz eminim ona yaklaşmayacaktır eminim.

      Yorumla
    • YoğurtluÇikolata
      YoğurtluÇikolata
      +1 yıl

      Evet çiçek kıs 🌸 üzülme kurtulduğun için şükür namazı kıl 😬

      Yorumla
  • ferdi1919
    ferdi1919 Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 62%
    +1 yıl

    Erkek arkadaşına ıslak kek yesin

    2
    3 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Aaaa güzel yorummmm bencede yesiiiin :)))))

      Yorumla
    • ferdi1919
      ferdi1919
      +1 yıl

      Bir karar ve mq

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Anlamadım?

      Yorumla
  • Amazingforever
    Amazingforever Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 73%
    +1 yıl

    İyi bir üslupla söylenebilirdi

    2
    1 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Kesinlikle ben de öyle düşünüyorum. Her insan kendisine yakışanı yapıyor işte insan olmak önemli bir mesele diye boşuna söylemiyoruz :)

      Yorumla
  • Koschei
    Koschei Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Davarların karşısına çıkmayı sevmiyorum de.

    2
    1 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Ahahahahaha evet bencede öyle demek lazım :)

      Yorumla
  • Emirrrrr
    Emirrrrr Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Şimdi kimse sevseydi seni öyle kabul ederdi diye triplere girmesin adam gayet haklı kusura bakmayın

    0
    25 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Ne diyorsun sen ya ne haklısı sen neyin kafasını yaşıyorsun be !!!

      Yorumla
    • Emirrrrr
      Emirrrrr
      +1 yıl

      O zaman halinden memnunsan istediğin gibi yaşayıp kalabilirsin ama sırf bu yüzden de erkek arkadaşıma tavır alıcaksan da acaba sen neyin kafasını yaşıyorsun?

      Yorumla
    • Emirrrrr
      Emirrrrr
      +1 yıl

      Arkadaşına*

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Ya sen ne diyorsun adam benden ayrıldığı halde böyle birşey talep ediyor benden sen de beyin yok mu görmedin mi nasıl sordu sorduğumu ne değişik adamlarsınız Yıldık be !!!

      Yorumla
    • Emirrrrr
      Emirrrrr
      +1 yıl

      Gördüm ve zaten gayet haklı dedim sen kendi kendine triplere giriyorsun

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Gayet haklı falan değil terbiyesiz sen ayrıldığın insandan ne hakla böyle birşey talep edebilirsin bütün bağını kopardığın halde gidip eski sevgiline böyle der misin terbiyesiz!!

      Yorumla
    • Emirrrrr
      Emirrrrr
      +1 yıl

      Burada bir terbiyesizlik yok ayrıca laflarınıza dikkat edin, ben ayrıldığı için haklı dedim ben öyle bir şey demem zaten direk ayrılırım ve gayet haklı bir sebep benim için, ben düzenli spor yapar kendime bakarım ama kendine bakmayan insana ben neden bakacağım şimdi uzatma laflarına da dikkat et

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Sana göre adam haklı olabilir burada bir sürü senin aksine yorum yapan insanlar varken burda sen herkesin söylediğinin aksini söylüyorsan kusura bakma ama sen de bir problem var derim!! Ve seven sevdiğini tabiki her haliyle kabul eder ben ne insanlar tanıyorum eşleri çok yakışıklı olup kendileri evlendikten sonra kilo alan ve eşleri hala onları sevmeye devam ediyor anladın mı gerçek sevgi bunlarla ölçülemez muhtemelen sen de hiç kimseyi gerçekten sevemeyeceksin KALBİNE ACIDIM!!!

      Yorumla
    • Emirrrrr
      Emirrrrr
      +1 yıl

      Sen bu kafayla devam et kendine bakmamaya kilolu olmaya devam et

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Ya sen neyin kafasındasın Allah Allah ben kilo verdim be!! Ne sanıyorsun sen kilolu olduğumu mu hala!!! Hahahahahahaha vallahi sesli güldüm terbiyesiz tipine bak da öyle yorum yap sokakta görsem selam vermem sana be. Sen ağzın açık bakalalırsın bana öyle gelmiş burda zırvalıyor. Hadi canım hadi meşgul etme buraları!

      Yorumla
    • Emirrrrr
      Emirrrrr
      +1 yıl

      Senden selam isteyen yok zaten 😂 zoruna gidince insanlara saldırıp hakaret etmeye başlayan tiplerdensin belli ağzım açık baka kalıcakmışım bak laflara bak hiç güleceğim yoktu ya 😂

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Daha çok gülersin hadi canım hadi

      Yorumla
    • Emirrrrr
      Emirrrrr
      +1 yıl

      Çok ağlıyosun fazla ağlama 😂

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Şu an sana kahkaha atıyorum 👊

      Yorumla
    • Emirrrrr
      Emirrrrr
      +1 yıl

      Belli oluyor burdan kesin kahkaha atıyorsundur 😂

      Yorumla
    • Sarıkanarya_
      Sarıkanarya_
      +1 yıl

      Genelde böyle diyen insanların sonu iyi olmuyor önce kendini yargila aynaya bak ben ADAM'mıyım da insanları dış görünüşüne göre seviyorum de kendine sonra kalk kızın kilosuna laf et seninde annen kardeşin vardır onlara yapılmasını istemediğin birşeyi bir başkasına asla ama asla yapma.

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      İnsanları zaten dış görünüşe göre sevenlere adam denmez, çoğu erkek de demez kadın da demez. Erkek gibi erkek hele hiç onay vermez kardeşim git beynini topla aklını başına al ne mantıksızsın der!! Herkes kilo alır verir!! Unutma ki sen de insansın yarın birgün basına birşey gelse Allah korusun kaza geçirsen spor yapamasan kilo alsan ve seni kilo aldın diye biraksalar, terketseler hoşuna gider mi!! Unutma ki hepimiz insanız ve herşey dış görünüş değil kalbine bakmadıkça insanların dışına baktıkça siz daha çok kaybedersiniz dediğim gibi kalbine acıdım.

      Yorumla
    • Sarıkanarya_
      Sarıkanarya_
      +1 yıl

      Çok güzel yazmışsın helal olsun böylelerinden bıktım usandım artık

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Ben de bıktım usandım. Allah akıl fikir versin bunlara

      Yorumla
    • Emirrrrr
      Emirrrrr
      +1 yıl

      İstisnai durumları işin içine katarsan olay çok farklı yere gider sağlık sebebiyle kilo alan spor yapamayacak kendine bakamayacak duruma düşmek ayrı bir de keyfi kilo alıp kendine bakmamak ayrı ayrıca dış görünüşe göre bakma deyip onca şey söylüyorsun o lafların üzerine sen de aynısını yaptın şimdi gelip bana kalbine acıdım diye edebiyat yapma

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Ya sana o bile az sen hakediyorsun her şeyi yukarda yazdıklarını gördük yani asıl sen tatava yapma!!!

      Yorumla
    • Emirrrrr
      Emirrrrr
      +1 yıl

      Açıkçası söylediklerin umrumda bile değildi fakat dediğim gibi o kadar edebiyat yapıp aynısını sende yaptın madem öyle düşünüyorsun aynısını yapmayacaksın arkadaşım

      Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Dış görünüşün umrumda değil bana salladığın için bulaştım sana. Tipine iyi ya da kötü demek benim haddime değil sen bana sataşınca ben de sana ordan sataştım sinirlenip. Tipin beni alakadar etmiyor Allah herkese ayrı bir güzellik vermiş. Onun icin pişmanım ama sen de gerçekten ama gerçekten güzel bir yorumda bulunmadın benim sorduğum soruya ve saçmaladın herkes spor yapıp fit olmak zorunda değil kimileri spor yapmadan da güzel olabilir. Ama spor sağlık icin tabiki güzel bisey yapmak gerekmez demiyorum. Ama her şey dış görünüş değil, spor demek değil diyorum.

      Yorumla
    • Emirrrrr
      Emirrrrr
      +1 yıl

      Haklısın tamam biraz ağır konuşmuş olabilirim kusura bakma ama bence bir insan keyfi olarak kilolu olup kendine bakmıyorsa bence orda bir problem vardır

      Yorumla
    • Gizem_1999
      Gizem_1999
      +1 yıl

      Sen bir kadınla nasıl böyle konuşabiliyorsun

      Yorumla
  • juliet05
    juliet05 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 63%
    +1 yıl

    boşver sana bakıp bakıp kudurmuştur dmeekki
    malmış

    0
    0 Yorumla
  • Kumdal
    Kumdal Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Fit birini bul o zaman de teli açma engelle sabaha kapında

    0
    0 Yorumla
  • Bluedabadi
    Bluedabadi Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 47%
    +1 yıl

    Bu durum seni rahatsız ediyorsa uğraşma boşver etmiyorsa dediğini yapmaya çalış.

    0
    0 Yorumla
  • melahatablacom
    melahatablacom Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    sSağlığın için ideal vücut kitlene ulaş fakat bunu bir başkası için yapma kendin için yap sevgilerimle... :)

    1
    0 Yorumla
  • düşükIQ
    düşükIQ Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 92%
    +1 yıl

    Olduğum gibi sev beni de

    1
    1 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      En güzeli

      Yorumla
  • Eots93
    Eots93 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    İyiymiş.. Gitsin fitness salonlarından bulsun.

    1
    1 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Hahahahaha ay çok güzel söylediniz ya vallahiiii ne güzel söylediniz aynen öyle bencede :)

      Yorumla
  • MayısssssssKızı
    MayısssssssKızı Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 80%
    +1 yıl

    Karaktersizden kurtulmussun bence

    1
    1 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Kesinlikle 👍👍

      Yorumla
  • yuichan
    yuichan Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    S*ktiri cekecektin kanka ondan adam mı olur

    1
    1 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Kesinlikle çektim zaten ne adamı asla adamlıktan nasibini almamış

      Yorumla
  • Larvia
    Larvia Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 70%
    +1 yıl

    Fit ol karşısına çık ben sana mı bakıcam de

    1
    1 Yorumla
    • sudenaz8
      sudenaz8
      +1 yıl

      Kesinlikleeeee katılıyorum

      Yorumla
  • Devamını Gör (89)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eski erkek arkadaşım bana fit ol öyle karşıma çık gel dedi, ne yapacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkek arkadaşım bana ağır ol dedi lafi agzindan zor cikariyim dedi ne yapmalıyim? 5 cevap verildi
Eski erkek arkadaşıma ne dersem hemen yanıma gelir? 14 cevap verildi
Takılalım diyen eski erkek arkadaşım? 8 cevap verildi
Eski erkek arkadaşım bana ors.. dedi? 18 cevap verildi
Yay Burcu erkeği ne yapacağım? 5 cevap verildi
Buluştuğum adam benden kısa çıktı ne yapmalıyım sizce? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨