Bütün duygularım bitti, bana yaşattığı hisleri tarif edemiyorum, nasıl unuturum?

Sadece flörttük ama çok kalbim kırıldı, birbirimize karşı ettiğimiz hakaretler beni yaraladı, arama dedi aradım yazma dedi yazdım, sürekli ulaşmaya çalıştım. Ona karşı içimde hiçbişiy yok şu an gelse bile içim atmaz konuşmaya. Normal konuşurken fazla bunalttım onu, ulaşamadığım zaman çıldırıyodum. Sonradan yaptığımın büyük yanlış olduğunun farkına vardım. Ama benimde duygularım sürekli göz ardı edildi, yatmak için konuştu. Yemek yiyemedim gece hep ağlayarak uyuyakaldım. şu an hayatımda da kimseyi istemiyorum çünkü güvenim kırıldı. Şimdi demeyin flörte bu kadar bağlanılır mı diye. Babasız büyümeyen bilmez bunu. Sadece keşke tanımasaydım diyorum, unutmak istiyorum aklımdan çıksın istiyorum.
Bütün duygularım bitti, bana yaşattığı hisleri tarif edemiyorum, nasıl unuturum?
Cevapla