Eşim sürekli ailesine para gönderiyor, onunla nasıl konuşmam lazım?

Merhaba, ben bir sağlık ocağında aile hekimiyim eşim de öğretmen. Eşim kazandığı paranın hepsini ailesine gönderiyor. Kartım onda benim kartımdan harcıyor. Ne kadar konuştuysam da boş. Ev, araba var ama o gönderdiği parayı bir köşeye ilerideki çocuğumuz için bir köşeye koyabiliriz. Onunla nasıl konuşmam lazım? Konuya nereden girmem lazım?
Bu arada ailesinin durumu da orta
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada iki kardeşi de üniversitr okuyor ben (!) Onlara her birine aylık 250₺ gönderiyorum ona rağmen beni takmıyor
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar cevaplar için teşekkürler ufkumu açıyorsunuz 🙂
Eşim sürekli ailesine para gönderiyor, onunla nasıl konuşmam lazım?
Cevapla