İlişkimde sorunları aşamadığım için mutsuzum. Ne yapmalıyım?

Benim bir buçuk senelik ilişkim var. Birbirimize çok aşığız. Gelecek planlarımız var. 4-5 aydır ciddi sıkıntılar yaşadık. O benim en yakın arkadaşımla mesajlarımı okumuştu zaten kavga ettiğimiz dönemdi. Maddi sıkıntıları vb onun özgüvenini kıracak mesajlara şahit oldu. Onu çok kırdım ama çoook uğraştım telafi etmek için. Şimdi sıfırdan başladık ve her şey çok iyi bana karşı eskisi kalbini açabildi. Zaten aileden yana kırgın bir çocuktu çok zenginlikten batış yaşamışlar, babası hiç ilgilenmemiş kısacası kendi hayat mücadelesi veren biri. Benim özel bir yerim vardı onda benden bunu beklemiyordu. Çok inişli çıkışlı bir dönem yaşadık ayrılmak istedi defalarca yapamadık barıştık yine ayrıldık ama kopamadık. O süreçte birileriyle konuşmalarını yakaladım. Sonra çok uğraştı geri kazanmak için yine başladık ama yürümedi ne ben hazmedebildim onun yaptığını ne o benim. Bitmiş bir ilişkiyi devam ettirmeye çalışıyorduk. Bir kez daha ayrılma durumumuz oldu ama sadece birkaç gün durabildik ve o günlerde ona yazan iki kişi olmuş kafa dağıtmak için yazıştığını görüşmediğini söyledi. Ben bitirmek istedim ama çok kendini kaybetti zaten çok da seviyorduk yeni bir sayfa açtık. Şimdi iyiyiz ama ben iyi değilim. Çünkü kimseyle yatmadığını benden kopmaya çalışmasına rağmen kopamadığını sadece konuştuğunu ve bunun aldatma olmadığını çünkü kalbine başkasını almadığını ve zaten almayacağını söylüyor. Saklayacak bir şeyim yok diyor. Zaten açık konuşan biri hep. Çok sevdiğini ve kaybetmek istemediğini söyledi hep. Şimdi ikimizde birbirimize güvenemiyoruz... O işler kötü gitse benim onu yarı yolda bırakacağımı düşünüyor, ben de işler kötü gittiğinde üçüncü kişilerin gireceğini (her ne kadar bir daha olmayacağını söylese de)... O süreçte bana karşı eskisi gibi olamadığı için olanların olduğunu söylüyor. Zaten hep ayrılmak da istemişti ben istememiştim. Bu ilişki için mücadeleye değer mi, toyum diye mi bir şeyler önümdeyken göremiyorum bunu söyleyin bir ışık olsun nolur... Sürekli düşünmekten kafayı yemek üzereyim çünkü... Bu arada 23 yaşımızdayız o koç ben yengeç burcuyum. Yani ayrılıklarımızda evde ağlayan kıyafetlerimi öpen koklayan adam neden konuşuyorsun ki başkasıyla çok mu şart bunu aklım almıyor. Ben ona aklımda sen varken başkasıyla konuşamam dediğimde o bana başkasıyla konuşmuş olmam içimdeki seni değiştirmedi diyor. Neyse çok uzattım durum bu...
İlişkimde sorunları aşamadığım için mutsuzum. Ne yapmalıyım?
Cevapla