AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
171Cevap
Kızlar sinsidir söylemez ben söyleyeyim tipinle alakalı değil vizyon ve maaşınla alakalı bir durum
bak hemen eksilemiş söylemezler erkekler maaşınız önemli sizi beğenmediyse maaşınızı beğenmemistir sizle alakası yok :))
Her kör satıcının bir topal alıcısı vardır çok çirkin kızlar da var iyi seç 😅
82 milyona yakın nüfuslu ülkede yaşıyoz kasma bu kadar :D
Saydın mı birde. Özgüven rakamlarda değildir unutma
saydım napim :(
Hacı inşallah tipin yüzündendir..
Kızlara başka niyetle yaklaşıyor da olabilir misin?
#Vesselam
Canını sıkma nasibin seni bulur.. Umarim karşına en hayırlısı ve seni seven sayan mutlu eden biri çıkar sıkma canını
çok faydasız avutma cümleleri bunlar herkes benzer şeyler söylüyor
@ewlby3 avutma degil bu kardesim. içimden geçenler. müslümanın muslumana ettigi dua makbul çünkü. Allah en iyisini verir ona da ınsallah
Dua ila olsa afrikadaki açların üzerine gökten hamburger yağardı @busrahatuun98 . Allah (c. c) bu şekilde işleyen bir dünya yaratmamış; zekat, filtre, sadaka gibi şeyler ile yardımlaşmayı teşvik etmiş. Sen neden çöpçatanlık yaparak bizim gibi kız arkadaş edinme konusunda zorluk çeken kişilere yardım etmiyorsun? Çöpçatanlık bizim kültürümüzde var olan bir şey yardım edin bize Allah rızası için.
Banada fotoğrafını atar mısın? Sana cidden söz veriyorum engellemeyeceğim. Aşağılamak asla olmayacak. Ona göre yorum yazmak istiyorum.
Dkdkdkks
Mutsuz ile başlayan nick
Tamam kabul ettim @soran
Valla ben seninle dalga geçilecek veya beğenilmeyecek bir şey bulamadım. Takma sen o kendini beğenmiş havalı kızlara. Yarın bir gün seni gördüklerinde “oha l*n bu oğlana ne olmuş böyle😨” derlerde iş işten geçer 😎
Madem tipinde sorun bulmadın neden sen sevgili olmuyorsun bu arkadaşla?
Sende bir şey yok ya illa seninle sevgili olacak kızlar çıkar karşına diyor bana da herkes ama kimse sevgili olmuyor herkes başkası olsun diye düşündüğünden.
Yani çocuğun tipinde bir şey yok diye sevgili olmak zorunda değilim. Ayrıca aramızda 4 yaş fark var veee benimde kendime ait bir hayatım var sonuçta 😉
herkes zorunda değilim diyor
ben olmam ama başkası olur diyor
sonra yakışıklı erkeklerle sevgili oluyor tipi bozuğa senin tipinde sıkıntı yok dedikten sonra.
ben de 31 yaşındayım hiç sevgilim olmadı, 3-5 kalıplaşmış cümle var hep aynı sözlerle avutuyorsunuz erkekleri ama bir süre sonra faydası olmuyor bu avutma cümlelerinin çünkü yalan olduğunu biliyoruz.
Kardeşim benimle ne uğraşıyorsunda bana sarıyorsun? Ne yapayım şimdi ben? Ne yani çocuğa karşı bir şey hissedemiyorum diye sevgili olup sonradan ayrılıp onu daha kötü bir enkazın altında mı bırakayım? Ayrıca benim o kızlar gibi olduğumu nereden biliyorsunda benim hakkımda ön yargılı şeyler yazıyorsun buraya? Kimsin kardeşim sen?
kimsin sen mi?
benzer sorunlar yaşamış bıkkının tekiyim
onunla sevgili olmuyorsan benimle ol
Ya abi anlatamıyorum herhalde. Benim kendime ait bir özel hayatım var zaten ki seninle bu çocuğun arasında yaş farkı var! Senin durumun ap ayrı onun daha şansı var ve önü açık. Ne her şeyi negatifliğe sürüklüyorsunuz anlamıyorum!!! Git kendi yaşına göre birisine bakın. Buradan zaten sevgili mevgili bulamazsın.
Nereden sevgili bulabilirim?
Ona yaşı ufak diyorsun, bana yaşın büyük diyorsun. İşte Berkecan olmayınca insan sürekli bahaneler üretiyor kızlar, insan kendini hiçbir kıza beğendiremiyor böyle olunca da.
Sen kendini diğer kızların yerine koysana, ben sevgili olmam diyorsun, diğer kızlar neden olsun?
Ben prensesim sen benim yanıma yakışmazsın kafasındasın, halktan bir kız seni sever kafasındasın ama bütün kızlar da senin gibi ben prensesim ben olmaz ama sıradan bir kızla illa ki olur diye düşünüyor.
Herkes başkası olsun derse kimse ben olayım demezse bu iş olmaz.
Hepimiz halktan sıradan insanlarız. Ama benim sevgilim varken neden seninle veya başkasıyla sevgili olayım? Sizin duygularınıza yazık değil mi? Neden sizin duygularınızla oynayayım ki? Allah herkesin karşısına birisini çıkartacaktır elbette. Ben böyle düşünmekten yanayım.
Karşısına biri çıkacaktır düşüncesi çok temelsiz bir düşünce. İlla çıkacaktır diyorsun ama 31 yaşındayım hiç çıkmadı nedense.
Madem beni de kızların sevebileceğini düşünüyorsun, arkadaşların arasından beni sevebilecek bir kızla beni tanıştırsana aramızı yap seveba gir. çöpçatanlık bizim kültürümüzde var olan bir şey.
Merak ettim bana da atar mısın ne kadar çirkin olabilir ki bir insan yani
Atmam
Tamam atma ama kendini öyle kötü hissetme, güzellik görecelidir
129 Deneme yapmışsın bu kadar deneme yapamayan insanlar var. Bu gidişle yönelimin değişmesin dikkat et.
herşey tip değil kanka tipe önem vermeyen biriyle tanışırsın biriyle birgün elbet
bak kimse karşıma çıkmıcak benim şu masalı bırakın
karşına dünya güzeli biri çıkacak demiyorum tabiki sana uygun neyse o çıkar çok takma kafaya
@whenıwasolder madem öyle sen sevgili olsana bu arkadaşla.
çok boş yapıyorsunuz illa biri çıkar falan. herkes ben sevgili olmam ama başkası olur diyor, başkası olsun deyip kimse ben olayım demediğinden sonuç yalnızlık oluyor.
Kardeşim Tipsiz olabilirsin ama maşallah Özgüvenin yerinde Tipi neden Önemsiyorsun ki sen de Küçük dokunuşlar yap kendine çeki düzen ver
129 kıza teklif edecek kadar karaktersiz olduğun için reddedildin belki
hemen karaktersiz de 5 yıl platonik aşk acısı çeken sen değilsin ne de olsa
bir senin canın yandı zaten. Kimsenin bir derdi yok başka. Şu yaptıklarınıza kılıf uydurmaktan vazgeçseniz ne güzel olacak.
platonik aşkımı unutamıyorum başka birini seveyim diyorum sevgili olmak teklif ediyorum bir başkasına yok kabul eden yok en çirkinden en güzele 0 kabul
Maşallah belkide reddetmelerin başka sebebi var dir
hayır sadece tip
Bence tip değil kolay biri olduğun için belki çok agresifsin illaki nedenir vardır bu kadar kişinin seni reddetmesi normal değil içimdeki illaki iyi insan vardır
tip inank i tip görsen kusarsun
Intihar sanki edicen bide intihar edicem diye et lan
denedim korkuyorum yapabilisem keşke tanrıda canımı almıyor
Tipini görmem lazım
niye
Allah bile adamı kabul etmemiş yanına ölse arafa ulaşamadan geri canlandırır diyor sen halen intihar diyon
Yorumliycam
@yusufthedertbank deme öyle lan ososoosododof
Adam ölmüş gömeni yok hep koronadan
mutsuz ile başlayan isim
Me me me
Tm foto koy profile
tm bir dk
Hadi köy ya sadece bakıcam 1 dk sonra kaldid
Bence de sen tercihlerini değiştirmelisin, hiç olmaSa etrafındaki kızlar kurtulsun
etrafımda kız yok
Bence tipini degilde karakterini degistir 129 cok degil mi
cinsel yönelimim değişmeye başladı artık zaten
Estağfirullah🙄🙄
çarem intihar haklısın estağfirullah
Hayır sacmalama herseyin yeri ve zamanı vardır zamana birak her onune gelene teklifte bulunma
gel sen bulunma , napim
Kismet kardeşim belli mi belki bir kız gelir hayatını komple degistirir ümidini kesme
tabi tabiii
biri gelir , karşına biri çıkcak boşversene aga
Kardes biri cikar gel yigidim diyip kollarını acmaz sana, sen zaten olacaksa anlarsın boyle birseyi bak eskilerden teselli al mesela Thomas Edison 999 kere yapamamis 1000 de ampulü icat etmis sen pes edersen o iş olmaz psikolojini saglam tut
psikolojimi kaldı sanki
Tabi reddedilmek kotu bir his kendini aşağılık falan goruyosun ama unutma karsindaki kiside bazı seylerde reddedildigi oluyodur
yaaa kardeşim gerçekci ol kız yaa kızzz ne zaman biri bir kızı reddeder
Kardeş emin ol etraf playboy kaynıyor ve bunlar seçici tipler yarin bir gun senin istedigin kiz sana gelmez ona gider o çapkın onunla gönlünü eğlendirir sonra basar s... ri bu bile reddetmektir sen sakin ol biraz cok negatif dusunuyosun kafana takmişsın ama bunu atlatman lazım daha cok denemen lazim arkadas cevreni gozetle elbet bir capkin vardir onlara sor ama gizliden sor alttan sor belli etme olmadigini emin ol yaparsin kızlarda bizim gibi İnsan ayse reddeder fatma kabul eder gorusmek ister baktin olmuyor ozaman nasibin degildir ama soylede birsey var bu hayatta her zaman fırlama olacaksın efendiye kız biraz zor
Arabalar da story paylaş birazda pezevn*k ol bak nasıl pesindeler
Marhaba birşey sorabilir miyim musadenle sence ben nasılım tip olarak yüz olarak söyler misin rica etsem
Ama durust ol lütfen
Ben hayatımda 129 kadın tanımadım sen nasıl bu kadar kişiyle konuşuo teklif ettin?
Kanka 129tane ise tıp değildir mevzu senin ki yavsaklik olmuştur.
Ben çirkin olduğunu sanmıyorum çünkü Allahın yarattığı kul asla çirkin değildir sadece bakımsızdır
Sen hayatında 129 tane kız gördün mü ki bence sallıyorsun kanka
kizlari tipinle etkileyemiyorsan karizmanla etkile spor giyin ama sakin kekolar gibi giyinme
yaş ve yürüme sayısı doğruysa adın çıkmış dostum, çok geçmiş olsun
kim ya merak ettim
@einsteinenisten heralde burdan bi100 kişi fotolu güncellemeyi bekliyor hahaha bence cam açsın
Spectra gardaşım tipin sandığın gibi kötü deeel. Muhabbetin ve karamsarlığın yüzünden reddediliyor olabilirsin
Kızların bu kadar sevmediği biri kızlarla tanışamıyor bu nedenle muhabbet etmeyi beceremiyor hiç etmemiş ki.
Karamsarlığa gelince de karamsarlık değil bu önceki tecrübeler nedeniyle kızların kendisini sevmeyeceğini öğrenmiş olmak.
Kimse doğuştan bana kimse bakmaz demiyor zamanla kimsenin bakmadığını öğreniyor.
Başkaları 15 yaşında ilk sevgilisini ediniyorken benim gibiler 30 yaşına geliyor da sevgili edinemiyor sonra da kızlarla zaten konuşamayı bilmiyorsun deniyor, hayatımda kızla konuşmuş adam mıyım nereden bileyim? O diğeri 15 yaşındayken kızlarla konuşmaya başladı adam şeytan oldu şeytan tabii ki muhabbet eder, henüz genç yaşta olduğu için kızlar da genç olduğu için tolore eder.
Ben geldim 31 yaşına kızlarla nasıl konuşman gerektiğini bilmiyorsun diyorlar zaten tanıştığım kızlar, süre tanımıyorlar bu sebeple. Artık olmuş erkek istiyorlar hazıra konmak istiyorlar, ben sana öğretirim diye düşünmüyorlar. O Berkecan'la sevgili olmanın tadını almışken Murat'ı çekemiyor.
Bir kız ancak 15-16 yaşındayken muhabbet özürlü birine tahammül eder onu da yakışıklı diye yanında tutar o adam zaman içinde öğrenir.
20'li yaşlardan sonra da paran varsa belki bir şansın olur 25'den sonra hiçbir şansın yok. Herkes dört dörtlük erkek arar, genç olanlar da zaten sana amca dayı derler.
atsana fotonu eminim ki abarttığın kadar çirkin veya tipsiz değilsindir
Sence ben çok mu çirkinim?
hiç de bile sadece şak şeklini vs değiştirmelisin bence
Nasıl bir tipim var?
gayet normal bir insan tipi. Ayrıca tanıdığım çoğu kişiden yakışıklısın. fotoğraf çekme açısına göre güzelliğin değişir. Normal hayatta gayet düzgün bir tipin olduğunu düşünüyorum.
abarttığım kadarım
atsana hayrına
Ondan sonra dış görünüşe önem vermeyiz derler hayatı yalan kızlatın.
Yok artık ben bu yaşıma kadar onun çeyreği kadar kızla bile konuşmadım :)
Saydın mı bide :D
Neyse moralim bozulmuştu sağ olasın
129 kıza teklif etmişsen bir kendini gözden geçir ama karakter olarak
Öncelikle saymayı bırakın. Daha milyonlarca kız var.
İlla ki seni de sevecek biri çıkar yani hersey görsellik değil ki
Sende seni tipin için seven 129 kız yerine Karakterin için seven Kalbin için seven 1 Kız bul.
Aynı kadaeri paylaşıyoruz bro. Toplum tarafından dışlanmış hissi yaşıyorum ben 3 4 senedir. Ve bu seneler içinde dahi yine bunlara maruz kaldım. Nasıl içinden cıkılır inan bulamıyorum yani.
Belki de imkansızı denemeyi birakmalısın. Kendini rahat bırak. Bu dünyada herkes için bir eş var.
Onune gelene seni seviyorum deme uygun kisiyi bekle onla arkadas ol bağ kur ona değer verdiğini göster sonra yavaş yavaş açil artık gerisini Allah bilir (hayatımda hiç sevgilim olmadı hiçte cabalamadim uygun kişinin karşıma çıkmasını bekliyorum😁)
çok beklersin , uygun kişiymiş yıllardır aynı masalla insanları kandırıyorlar
Ya hayat bu herşey olabilirde olmayabilirde bakacaz artik
Kızlar biri daha rred etsin şu rakamı 130, düz yapın
Bu tür meseleleri dert etmeyin derim bu devirde bulmakta zor elde etmekte zor daha yaşınız genç bu devirde kızlara beğendirmek çok zor
129 abartı sallama şimdi. Tamam reddedilen normal aga takma kafana. Özelden resmini atsana.
Ben 9 kez reddedildim. 120 fazlasın benden.
Banada tipsizsin dediler. Yapacak bir şey yok.
Edison ampulü yaparken 1000. denemesinde başarılı olmuştur. Yani demek istediğim, 130. kızın ya da başka bir kızın seni kabul edip etmeyeceğini bilemeyiz. Ve anladığım kadarıyla gençsin. Bu yaşlarında her şey denemeye değer. Önün açık olsun 😊
hay edisona yeter da hep aynı örnek
Allah seni öyle yaratmış beğenmeyen beğenmesin ayrıca yakışıklılık ve güzellik geçici
Para her kapıyı açar :) pada bulmayı dene soygun falan yap
Vay be kabul etmeyen olunca duvara bir çizik daha mi atiyorsun
Maaşallah , azminle duvarı da delersin , böyle devam👍
Atsana resmini ciddi yorumlucam ne kadar çirkin olabilirsin
Benim de çok kötü, hiç sevgilim de olmadı ama ben teklif de etmedim
kanka tipin yoksa paran olacak , zekan konuşacak.
net yani.
Cidden bunu bu kadar takıntı edip saydın mı? Normaldir
O kadar kızı nerde tanıdın sevdinde teklifte bulundun
troll
Edison bile ampulu bulırkene 9736516833861 kez denemiş sende dene azimle çıçan ağacı delermiş 🙂
Sana bunu diyebilecek kadar karaktersizlerse bence kabul etmemeleri iyi olmuş. Sadece tipin için yanında olmaları zaten kötü olurdu.
bu tip yüzünden kimse yanım da olmayacak
Bu kadar olumsuz olma
tipim çöp
Eğer tipin konusunda bu kadar şikayetçiysen kendinde değişikliklere git. Kilon yüzündense kilo ver. Eğer yüzün o kadar kötüyse ve buna katlanamıyorsan başkaları için değil kendin için yeni şeyler dene.
herşeyi yaptım sonuç 0
Ne yaptın da olmadığını düşünüyosun
spor bakım kültür kendini geliştirme
150 ya da 200 e tamamla.129 çok rahatsız edici bir rakam.
Azmini takdir ettim olur ya bulursun 150 200 gider yani
Sanki çooook önemli bir şeymiş gibi sevgili yapmak gibi düşünme saçma kaç yaşıma geldim sevgiliyi bırak flörtüm bile olmadı. Eee yani dünyanın sonumu
Dedem ben hayatımda 129 tane kız tanımadım sen yine iyisin şükret 😆
Üşenmeden saymış birde hey Allahım 😂
Aman boşver 130. kabul eder belki 😆
Bence kızlar tipinizden değil de bu kadar kız düşkünü olduğunuz için reddediyorlardır. Sanırım her bulduğunuz kıza ya tutarsa diye teklif etmişsiniz.
Tipi geçtim 129 kıza teklif ederek reddedilmeyi hak etmişsin.😂👏
Knk niye vazgeçtin belki 130. teklif ettiğin kişi kabul edecekti seni