AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
171Cevap
Kardeş sosyal deney mi yapıyorsun yoksa önüne gelene sarkiyormusun
Sevgili olmak için teklif böyle her önüne gelene yazan birisiyle sevgili olmak istememeleri gayet doğal
Şımarık ve gözü yükseklerde olan tiplere denk geldiysen normal.
129 u da öylemi yani
türkiyede bilmem kaç milyon kız var sen sadece 129 undan red yetmişsin bence olumlu düşün
ya git kardeşim ya
Bizi trollemiyorsun değil mi 129 kız tarafından reddedildin doğru mu anladım ben?
Sevgili olmak yerine Allah'tan hayırlısını işte birde
Evlenmek için
dedi fetişist kişi
🤣🤣 isim öylesine
Bunu bu addaki kişi mi söylüyor?
İsmin önemi yok diye yukarıda yazdım
Öylesine bu adı koymadın ya muhakkak bununla ilgili hayatında birşey var ordan esinlendin
Niyetimi bilemezsin ve insanlarla bu şekilde konuşamazsın sonuçları kötü olabilir
Sonucu ne olabilir
Her şey dış görünüşle olmuyor millet birbirini severken ayrılabiliyor ben anlam veremiyorum bu ilişkilere anlaşabiliyorsan seviyosan ortak yönün varsa diyeceğim olur ama oda olmuyor artik garip bir dünya
Troll her önüne gelene çıkma teklifi mi ettin naptin
Türk kızları zordur dostum..
O yüzden avrupaya yonel...
Bunlar onu istiyor.
Onlar sanıyorlar ki dünyanın en iyisi olsun.
Bu konuda ben neler yaşadım.
Bir ben bir de ALLAH BİLİYOR.
şu son 2 kelime aklıma metin şentürkü getirdi
sevdiğim bir şarkıdır sağol dostum
Rica ederim.
Takma kafaya demiyorum.
Çünkü aynısını ben de yaşıyorum.
Yapabileceğimiz tek şey ..
Tevekkül etmek.
Saymış birde olm matematikçimisin sen?
iyice moralini bozarsın saydıkça
Masallah o kdr kişiye teklif etmiş olmakta bir başarı
Benim kuzenim de aynı durumda çare bulursan haber et 😁
Allah vergisi güzellik hem dış görünüşüne bakan bir kızdan ne bekleyebilirsiniz önemli olan iyi olmak boşver. Eğer çok istiyorsan estetik yaptırırsın. ama bence çok takma
Sence ben çok mu çirkinim?
:(
İftardan sonra senin için ekstra bitane daha yakayım kardeş
kanka 129 tane saydın mı bir de hey Allahım soru trolle benziyor ama
trol değil kızlar cidden beğenmiyor
illa beğenecek biri çıkar takma bu kadar biraz özgüvenli ol ya
129 kıza teklif ettim özgüven tavandı ama bitti artık herşey
resim atsana merak ettim bak engel atmam ben sakin😅
harbiden 129 tane saymış bir de vay be :D
neyse ya resim atma aman :D sen de troll sezdim hadi iyi yorumlar :)
atmam zaten
Kızlar senden hoşlanmıyor sende tipsiz olduğun için buna yoruyorsun. Kızlar senle takılmak istemiyor ve sebebini de tipsizliğine bağlıyor.
Saydın mı lan?
Bir 129 daha bul, illa birisi kabul eder. 😂
Valla kardeş tip önemli ne yalan söyleyeyim ama cidden dalga geçip alay eden varsa bunlar karaktersiz bunlarla tipin olup birlikte olsan kaç yazar.
Onlar terketsede bir sey degismiyor senin nasibin degillermis demek. Sabret bu isin guzeli cirkini vs olmuyor ask oyle bir durumki umarım onu yaşarsın
Tipinden dolayı değildir o, kaç kız tarafından reddedildiğinin kaydını tutmazsan daha iyi olur.
teklif etmekle sevgili olunmaz ki başka ne tür çaba gosterdin ya da mücadele verdin
129 mu özgüvenin iyiymiş bende 1 kez red yemiştim güzel oluyor arada 😂 ama 129
Para kazan tipe bakmıyor bizim kızlar bu ülkede paran kadar adamsın
Ben daha fazla reddedilmisimdir daha el ele degmedim
İsteyene fotoğraf atıyorsan buraya da at herkes görsün ona göre yorum yapsın madem
Sence ben çok mu çirkinim?
atamam
Herkes seni begenicek. diye bişey yok sende kendine göre hareket et
129 teklif 0 kabul % 0 dan düşük ihtiamlim var bir kızla sevgiliolmak için
İyide bide bunları saydinmi
Evt
@Kelekbelerdiyarii
Senin tuzun kuru bir çiçek göster 5400 erkek kölen olur
@Hüseyin_33 benim için bitanesi var yeter bana ☺️
Daha erken 3-4 sene sonra ne olur bilemen
@Kelekbelerdiyarii
Bana da resmini atsana merak ettim yuksek ihtimal trolsun ama
değilim
129 kız ne demek ya sen önce adam ol ve sadece bir kızı sev doğru düzgün gerçekten sev ama sevgiden anlayan bir kızı sev senle oynayacak bir kız olmamasına dikkat et
TavsiyelerimKendine ait güzel bir tarzın olsunÖzgüvenli olkaşlarını sakallarını düzelt düzenli olarakcilt ve diş bakımına dikkat etbirde çok konuşmagerisi gelir kardeşim
yola gordudugune teklif etme birdaha sende 😂😂 hak etmişsin
Çok para kazan, iyi yerlere gel, O zaman bakan olur
İlişki karşılığında para beklentisi olana fahişe denir.
@ewlby3 zengin ama çirkin olanların yanında hep manken var
fahişeden ne farkları var öyleyse bunların beklentisi para ise?
Iyi yapmış kızın boyunu yazma gereği duyman çok saçma 1.70 olsa yazar miydin? Insanların fiziksel özelliklerine göre hareket edersen onlar da senin fiziksel özelliklerine bakarlar çirkinsin demekki 😏
Sence ben çok mu çirkinim?
Kanka ben de o yollardan geçtim, umudunu yitirme... Beni de kızların çoğu begenmiyo, ama özgüvenim yerinde mi yerinde... Bak sana bir tavsiye vereyim sana özgüven şeylerin peşinden kos...
Az bu ne la 129
Ben 2000 yakın kıza açıldım 2 tanesi oldu tek
Şu dünyada kimlerin sevgilisi var be senin mi olmayacak. hem çirkin şansı diye bir şey var umudunu kaybetme sen de bir gün birini bulursun
tabi tabii biri hemen gelcek karşıma ya gidin işinize bu masala inanmaıyn çok çıkcak biri falan filann ohoooooo
Hemen gelecek falan demedim ama sen umudu çoktan kestiğine göre evet bulamayacaksın
escinsel olmaya karar verecem
Göreceli bir kavram mesela benim beğendiklerimi kimse begenmez dhdjf
130. adayın olumlu bakıp bakmayacağını bilemezsin. Denemeye devam. 👍
Bence çok çirkin kimse yoktur ya bakımsız sin spor yapmıyorsun dur vücudun kötüdür saça başına giyinise önem ver yani herkes bakımlı ise güzel
Tipi düzeltemiyorsan diger ozelliklerini ön plana cikartabilirsin mesela tip yoktur ama sempati komiklik hoşsohbet olmak filan vardir ordan kazanirsin
Sen de önüne gelene teklif mi ettin naptın 129 ne ülkenin yarısına göz koymuşsun resmen
her reddedildiğimde hep inandım biri beni kabul edecek diye ama her seferinde TİPSİZSİN SEN KİMSİN BENLE SEVGİLİ OLCAN ADAMMMISIN gibi şeyler duyunca insan bakımlı olup deniyor bir bbaşkasını ama artık pes eetim
Şöyle yapsan.. kızlar seni tipinden dolayı reddediyorsa sen de çok güzel olmayan ama kalbi güzel olan kızlara teklif et. Her şey dış güzellik değil sonuçta.
Ya da başkasını tipinden dolayı reddedecek kadar özgüvenli olmayan kızlara..
öyle biri yok , çevrem falan da yok burda çevre yapamam zaten. okul desen hepsi egoist , tipsiz dediğin özgüvensiz kız dediğin kız türü yok
Öyle kız var da demek ki çevrende yokmuş ne biliyim🥺
129 kızdan red yedim ümidi kestim escinsel olcam
Sen bilirsin valla çok şanssızmışsın
dimi gay olmam lazım kızdan ümidi kestim
Bu kadar ısrarla viyana kapisina dayansan feth edip gelmiştin dostum 😂
Aga herşey tip değil biraz ağzım laf yaparsa ayarlayamican kız yoktur önemli olan hastaya göre şerbet vere bilmek
bence doğru kızı bulamamışsın seven insan tipe bakmaz baksa da onun gözünde herkesten farklısındır
Doğru kıx yok
129 farklı kişiye teklif etmek BÜYÜK DAŞ.. AK İSTER. demek ki sende varmış. Tek yapman gereken vucudunu geliştir ve güzel bir işe girmen o kadar.
129 teklif ettiysen 359 da edebilirsin, hiç olmadı zengin olmaya çalış manken gibilerle takılabilirsin keyfine bakarsin.
O 129 kizin kaci cirkindi ki kizlarin tipsiz erkek istemesini anlamiyorsun?
yarı yarıya güzellik diyebilirim
30-40 tanesi güzel denilecek kızlardı
Amann takmaz cool ol kısmet kasmaz tarzına ağırlık vere
kısmet diye bişey yok
Profil resmi yapsana kardeş merak ettim Allah ın yarattığı bir kulsun için güzel olsun
koymam foto pp ye
İçin güzel olsun dediğim gibi takma
tabi kızlar öyle diyordu
Sadece kızları genelleme lütfen siz erkekler de öylesin yakışıklı değilim diyosun ama yakışıklı olsan bakalım çirkin gördüğün kızlara bakacak mısın
129 kız da ne agaa yeni gördüm maşallah az fena değilmişin heeee
129 red aldım
Tamam onu anladım da 129 kıza niye açılıyom
N
5 yıllık platoniğimi unutmak istiyorum artık ne yapim
Lan oğlum unutmak için başka kızları ne kullanıyon unut ondan sonra yapta sana seveni falan yap 129 kız deneme yanılma gibi dkdkfkmfmfmfjfkf
gülme çok kötü durumdayım
Gelen kız oluyo mu sana reis yanlış anlama merakımdan sordum
Senden hoşlanıyorum falan diye
tipim yüzünden 129 kız reddetti beni , ve hiççç kimse bana gelipde hoşlanıyorum demedi kimseee
keşke olsaydı :(
Aga üzüldüm yaş kaç erken falan dicem ona göre
19
Bulursun daha erken sayılır kilo falan var mı yoksa sadece tipten mi kaybettiğini düşünüyosun
tip
sadece ben değil kızlarda aynı diyor tip
tipimi beğnemiyorlar
Yapcak bişi yok umarım bulursun birini hayırlısı
kimse bakmaz bana
Allah bilir onu
Bu soruya 85 kişi vay be. benim 4 kişi ya da kimse gelmiyor neden gerçek hayatta yaşadığımı soruya döküyorum diye
Bence 129. kişi diğer 128 kişiden dolayı terk etmiştir tipinden dolayı değil
inan ki tipten dolayı kardeşim ,
Bence kendini bu kadar küçümseme yani daldan dala koşmak yerine 1 kişiye değer verirsen günün birinde elbet doğru kişiyi bulursun
değer verdim 5 yıl platonik haberi olmadı
Haberi olsa böyle olmazdı belki
bilmiom
belkide buyüzden vazgeçemedim
Kendini topla ona göre hareket et yani 129 kişi falan aşırı saçma yapma öyle şeyler
neyi toplim ya kendim mi kaldı sanki
iyi saymışsın ama benim o sayıdan çoktur kader arkadaşım
Bence sorun tek tek kızları saymış olan birisi olmanda 😂
işte bu yorumu arıyordum acaba biri söyledi mi şunu diye
@Parmakatanpanda 😂😂
Yuh ama ben hayatımda o kadar kız görmedim. Önüne gelen her kıza çıkma teklifi mi ediyosun sen?¿
Azmine hayran kaldım üşenmemiş bide saymışsın
Ne yani sevgiliniz olunca ne oluyor. Zaten vakti zamanı gelince illaki çıkar karşiniza biri.
bak o masala inanma vakti gelince biri çıkıcak karşına falan diye bişey yok
Benden karamsarları da varmış.
Bana da vakti zamanı gelince olur dediler yaşım 31 oldu olmadı.
bu laflar hep avutmak için kurulan yalan cümleler.
bunların yalan olduğunu bildiğimiz için bizim moralimizi düzeltmiyor
Avutmak değil. Olmuyorsa olmasın.
Avutmak değil diyorsun da olmayacak bir şeyi söylüyorsun vakti zamanı gelince illa ki çıkar karşına biri diyerek.
Olmuyorsa olmuyor demek de çok kolay oradan. Kızlar henüz 15 yaşındayken çok kolaylıkla sevgili bulabiliyorlar fakat erkeklerin çok küçük bir azınlığı kızların hepsiyle sırayla sevgili olurken diğer erkekler yalnız kalıyor bu da canımızı acıtıyor.
Sen şu anda bu arkadaşla sevgili olmazsın değil mi olmazsın, başka biri neden sevgili olsun vakti zamanı geldiğinde? Sen de mal-ezik-sünepe diye düşünüyorsun gelecekte karşısına çıkacak kişiler de aynı şekilde düşünecekler.
129 kıza da gönül koyduysan bırak bu işleri
ben sadece bir kişiye gönül koydum
Ağzı laf yapan çirkin erkekler kızları götürüyor 😂
Sence ben nasılım söyler misin rica etsem tip olarak
@Habertürkkkk giderin var 10 üzerinden 6.5
Yani 6.5 ne oluyor yakışıklı mi orta çirkin mi tip olarak yüz olarak ama dürüst ol lutfen
Yani 6.5 ne oluyor
Eee orda misin durust ol lütfen olur mu
@Habertürkkkk ortadan birazcık iyi
Yani yakışıklıya yakin miyim yoksa tipim ile yüzüm güzel mi yani ortadan birazcık iyi derken senden ricam acar misin biraz lutfen ama dürüst ol lutfen olur mu
Orda mısın?
Heyyyy
@Habertürkkkk evet yakışıklıya yakın daha ne kadar açabilirim bilmiyorum
Sanki kızla ya da erkekle çıkmak marifet. Teksen kafan rahat
Kendine bak tipini değiştir sen o kızları kabul etme
Dünyada 7.5 m kişi var elbet birisi çıkar be knk denemeye devam